Jamu Susuk Dara Ina Wan
Stokis sah produk JSD PJ, Selangor. Menyelesaikan masalah dalaman wanita dan hubungan intim suami isteri.PM / Call / SMS / Whatsapp 013 2088 213
masalah f***j berbau ~ keputihan ~ kering ketika bersama ~ longgar ~ f***j becak/berair ~ keputihan ~ senggugut ~ sembelit ~ miss v menggelebir/kurang tegang/hitam ~ payudara kendur ~ haid tak teratur.....
05/08/2017
RAWATAN PERCUMA DI BILIK AIR RUMAH ANDA.
Sapa ada masalah ini??
1- masalah bau badan
2- masalah kurap
3- masalah panau
4- masalah masalah kulit gatal-gatal
5- masalah kulit gelap sunburn
6- masalah kulit yang ada selulit
7 - masalah perut merekah hitam lepas bersalin
8- masalah kulit sensitif
9- masalah badan berjerawat
10- masalah kulit berdaki
jgn malu dan segan boleh pm @ whatsapp 013 2088 213
28/07/2017
Yg ada keputihan walaupun rasa2 sedikit je yg keluar.. tahukah anda sebenarnya berlambak dlm v uoulss..
Yg dekat v tu... selalu tergaruk2.. rasa2 sebab pe.. hehehhe.. tengok pic ye..
Yg satu lagi.. kesan gigitan kutu atau v x bersih tu le jadinya.. tengok pic ye..
27/07/2017
Cik Bunga asyik BERHINGUS PUTIH? Kena pakai penti liner?
Dah tu macam mana nak solat kalau asyik kena pakai tu??
Nak kena bukak dulu, cuci baru boleh solat.
TAKNAK RAWAT TERUS KE?? BUANG TERUS "HINGUS PUTIH" TU??
JSD FW mampu:
- merawat "hingus putih"
- memberikan sensasi dingin dan segar
- mengelakkan pembiakan fungus dan bakteria
- mengelakkan bau KURANG MENYENANGKAN
Hanya RM68.00 sebotol untuk kegunaan selama 2 bulan! SUPER JIMAT!
27/07/2017
yg dinanti telah tiba...
18/07/2017
Harga asal : RM76
Harga Tawaran: RM53
Gediks gediks gediks
Selain dari harga ini jangan beli ya.
07/06/2017
Soalan:
Makan Coklat Love Habibi ni boleh hilangkan misai perempuan ke??
Jawapan:
Misai perempuan, muka berbulu tu adalah tanda - tanda wanita ada PCOS.
Makan CLH tu, takde lah hilang misai.
Tapi period boleh on time, berat badan terkawal, once hormon seimbang.. bulu2 pon menipis. Once pcos tu baik insyaallah hilang. Semua pon izin Allah. Nak seimbangkan hormon bukan sehari. Setahun pon blom tentu baik. Yg penting seimbangkan datang bulan dulu. Kita lancarkan datang bulan dulu.
Posting ini untuk rujukan pengguna COKLAT LOVE HABIBI.
07/06/2017
Sapa yang perlukan coklat love habibi??
1) datang bulan tak menentu.
2) senggugut
3) rambut gugur dan menipis
4) ada bulu di tepi bibir dan muka
5) darah tinggi
6) sakit kepala
7) tekanan / emosional
8) berat badan naik berterusan
9) berjerawat
10) masalah kulit.
Jom check2 awak ada masalah ini tak??
Jika ya,
Kami di Jamu Susuk Dara sedia membantu awak2 semua dengan rawatan coklat love habibi.
Inbox ya untuk FREE consultation.
Siapa sangka masalah yang dianggap kecil melarat hingga ke tahap BAHAYA!
sejak dari anak dara, selalu je ada cairan yang meleleh keluar dari missV, agak berbau & warna jernih.
Mula-mula risau jugak tapi bila tiada rase sakit, ok la tu, tiada masalah rasanye.
Sekarang berbau hanyir yang kuat.
kawan ada je tegur, tapi buat tak tahu je..Lepas tu time period datang bau hamis darah tu sangat kuat..tak apa..ini biasa.. sebab dah biasa period macam ni kan.. yang tak tahan tu ada bau hamis dicampur gatal gatal pulak..tak apa..ini biasa..
Masalah biasa perempuan lah kot
kadang-kala gatal, garu sampai melecet. Dah melecet luka pulak..Terasa Pedihnya bila kena air..Memang tak selesa kan..
Anda mesti ade masalah mcm ni, TAPI malu nk bagitau.. JANGAN tipu diri sendiri..nak tahu macam mane nak atasi masalah ni dari awal,sebab ada guna produk lain tapi tak berkesan pon..sama je..
Jom chit chat sekarang!
kami boleh bantu untuk selesaikan masalah anda
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Petaling Jaya
