Ainaabeauty.eiqin
ainaabeauty portdickson
SKINCARE COMPLETE! โ
Bestnya kalau kita ada satu set lengkap dan sama brand. Contohnya mcm kita beli shampoo. Kalau boleh conditioner, shampoo, minyak rambut satu set semua nak yang sama. Rasa mcm sempurna gitu ๐
Tapi kalau mix brand pun takde masalah. Nak sedapkan mata memandang je ๐คฃ hahahaha! Siapa ada perangai mcm ni? Nak semua samaaaaaaa je ๐
07/10/2021
Mesti ramai yg nak tahu kan produk AINAABEAUTY ni sampai jadi hot selling dekat online market ๐ค๐ฑ
Apa yg menariknya? Betul ke tiada bahan kimia?
Betul ke boleh berkesan? Meh sini saya share setiap kelebihan2 yg korang boleh dapat dengan AinaaBeauty produk yg berasaskan "Water Base" ๐ง๐ง
So, korang yang mana ada masalah, yang dah cuba macam macam produk tapi masih tak berhasil ! Jom mulakan langkah selamat dengan AinaaBeauty ni , confirm jatuh cinta ๐โจ
Meh cepat tunggu apa lagi? Click je laman web dibawah ni ๐๐๐
www.wasap.my/6016160824/NakSihatDgnAinaa
www.wasap.my/60176160824/NakSihatDgnAinaa
www.wasap.my/60176160824/NakSihatDgnAinaa
๐ EXTRA GIFT
๐ต COD AREA PORT DICKSON
๐ฎ POSTAGE SELURUH MALAYSIA
15/08/2021
SERUM APA TOP 1 DI MALAYSIA?
AINAA Serum! ๐ Alhamdulillah AINAA Serum ni dah baaaaaanyaakkk membantu ramai pengguna dekat luar sana yang ada masalah jerawat, kulit sensitif dan sebagainya.
So far AINAA Serum mesti dah berjaya bantu masalah skin awak kan? ๐
siapa yang ada masalah kulit SENSITIVE or KERING korang jangan bimbang, AINAA BEAUTY sangat sesuai untuk skin type uolls โค
EXTRA TIPS UNTUK YANG ADA MASALAH JERAWAT ๐ฌ
Careful ya everyone! Especially untuk korang yang ada masalah jerawat. Tangan tu jaga jaga jangan diusik jerawatnya ๐ค
Air kosong pun penting ye kawan kawan. Supaya kulit kita tak kering dan cukup air dalam badan tu. Haaa gitu ๐ฌ
Paling penting, serum jangan skip! ๐ฅฒ
08/01/2021
Kita mungkin menangis kerana mencintai orang yang salah, namun satu hal yang pasti, kesalahan dan kesilapan itu menjadi pengalaman berguna untuk membantu kita mencari orang yang tepat.
BELI SKINCARE BARU TAPI TAKTAHU SESUAI KE TAK?
Semua orang pernah beli skincare kan? Tapi takut takut lagi nak apply dekat skin risau tak sesuai atau semakin teruk. Hm jadi macam nak tahu sesuai ke tak?
PATCH TEST! Kenapa kita perlu buat patch test? Supaya kita nak pastikan skincare tu selamat ataupun tidak untuk skin kita. Nak apply dekat skin terus pun tiada masalah tapi make sure tengok ingredients nya dlu ok!
Jadi ada beberapa kawasan yang sensitif, korang boleh cuba buat patch test ๐ค
P/s : *Dab dab product* tu means dab dekat kawasan sensitif tu tau ๐ฌ bukan dekat muka. Masak nak tunggu 1-2 hari ๐คฃ
MASALAH PORI TERBUKA?
Semakin kita meningkat usia, posibility untuk pori semakin besar itu tinggi. Lagi-lagi kalau kita tak extra care tentang skincare routine.
Jadi ini adalah antara step yang korang boleh amalkan ok! ๐ค
alhamdulillah new achievement โค
restock
scrub 20 pcs โ
sunscreen 12pcs โ
mosturizer 12 pcs โ
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
No 65 Jalan Baharu
Port Dickson
71000
