Josephine Beauty & Health
Annona Bringing Wellness To Others
Musim panas ni boleh kah minum Abn?
Abn ni boleh jak minum waktu panas ataupun sejuk.
Kalau waktu panas, make sure sejukkan dulu Abn tu lagi padu mau minum. Rasa pun sedap dan tdk hanyir.
Sudah lah sedap, membantu pulak utk kekal bertenaga dan awet muda.
Korang dah try belum?
Boleh grab promo Buat masa ni!
10 Box percuma 1 Unit Annona skincare.
Nak dpt lebih berbaloi klik link ni ⬇️
http://bit.ly/AnnonaFamasiJosephine
Mau tanya2 pun boleh ⬇️
http://www.wasap.my/60148503263/PromoEndlessAbn
TIP MEKAP NAMPAK GLOW✨
Risau mekap crack?
Add on Vitamin C Serum Annona as your final step selepas pakai mekap. Dap dap je 1 titis serum dekat bahagian p**i atau mana-mana area yang selalu kering. Tepi hidung especially.
Kandungan Hyaluronic Acid dalam serum ini akan membantu skin korang nampak lebih moist and glow
Vitamin C Serum 🍊
By Annona.
Korang boleh Grab skrg tau, sbb tengah ada offer 10% off. ⬇️
http://www.wasap.my/+60148503263/Vcs
14/05/2022
Jom sayangi kulit kita...
Wanita mana yang tak idamkan kulit bersih dan berseri-seri, kan?
Bukan saja nak cantik tapi nak konfiden dengan diri sendiri juga, betul tak? Nak kulit cantik dan mulus ni tak susah sebenarnya.
Hanya perlukan produk yang sesuai dengan kulit dan penggunaan yang konsisten. Impian itu pasti jadi realiti!
Dapatkan kombo Annona Skincare menarik sekarang 😍
Mau dapatkan diskaun tiap kali buat pembelian join sebagai vvipmber. Percuma sahaja kalau mau join member
http://bit.ly/AnnonaFamasiJosephine
Lepas join member boleh buat pembelian trus d link ini
https://annona.vsuite.asia
23/01/2022
✍🏻 *Selamat Pagii*
```Jika sudah musimnya, hujan akan turun. Jika sudah tiba masanya, bunga akan mekar. Begitu juga, jika sudah waktunya, doa-doa akan dikabulkan & hal-hal terbaik pasti akan datang.```
•┈┈•••○○❁❁○○•••┈┈•
03/06/2021
Promo Lock Down 3.0‼️
Promo Lock Down 3.0‼️
Jom Grab sekarang😍😍😍
mask✅
vitamin C✅
Hand sanitizer ✅
Instant Bird Nest✅
Apa pun stay at Home 🙏
Berminat wasap ja
www.wasap.my/60148503263/
22/05/2021
4 sebab kenapa perlu menggunakan pelembap dengan manfaat Vitamin C 🍊
Vitamin C bukan hanya baik untuk diamalkan dengan makan mahupun minum, is juga merupakan salah satu bahan penjagaan kulit yang sangat berkesan untuk membantu mencantikkan kulit.
Sekiranya anda ingin memiliki kulit yang cerah dan sihat, anda perlu cuba mengaplikasikan manfaat yang terdapat dalam Vitamin C ini ke dalam rutin penjagaan kulit anda.
Vitamin C boleh didapati dalam pelbagai produk termasuk pelembap wajah. Di sini Saya nak kongsikan dengan anda semua 4 sebab kenapa anda perlu menggunakan pelembap yang mengandungi khasiat Vitamin C.
1. Vitamin C yang terdapat dalam pelembap membantu melindungi kulit dari radikal bebas.
2. Vitamin C berfungsi mencerahkan kulit wajah.
3. Menganjalkan kulit serta melembutkan kulit wajah.
4. Membantu memudarkan tompok hitam pada kulit 😊
Untuk lebih terbaik, anda boleh gunakan pelembap yang mengandungi manfaat Vitamin C beserta SPF30 seperti Vitamin C MOisturising Cream by Annona ini.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Sandakan
89320
