Agent Beautyspells Sandakan

Agent Beautyspells Sandakan

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Agent Beautyspells Sandakan, Health/Beauty, Sandakan.

Photos from Agent Beautyspells Sandakan's post 12/04/2021

Ramai orang jatuh cinta dengan ,

Bukan sebab ada artis yang pakai ❌
Bukan sebab ada masuk TV ❌
Tapi disebabkan kelebihannya yg betul² membantu pengguna 👇

Dari mulut ke mulut mengasi sampai :
” Kalau mau hilangkan parut, cerahkan kulit, sapu2 jak si Lotion Pocong ”

Yang penting !
Pakai produk apapun, wajib Konsisten kalau mau dapat kesan yg memuaskan..💖 Okayyy ?

Http://www.wasap.my/60146933532

Photos from Agent Beautyspells Sandakan's post 11/04/2021

Spray whitening + lotion pocong
GABUNGAN MANTAP 👍

👉Kelebihan spray putee
Tidak melekit & pantas menyerap ke dalam kulit
Calendula Oil dalam PU-TEE memberi kesan putih kekal !
Bertindak sebagai PAYUNG KULIT ☂️ dari matahari 🔅 [ SPF 50 okay
Menghilangkan sunburn
Boleh digunakan seluruh badan, wajah, tangan, & kaki.

👉Kelebihan lotion pocong
Mencerahkan celehan paha & siku yg berdaki
Pudarkan parut degil
Boleh sapu di bahagian kulit yg alergi
Melembabkan kulit kering tanpa kesan melekit

Www.wasap.my/60146933532/lotionpocong

11/04/2021

Sunscreen terbaik dan tepat amat penting untuk melindungi kulit daripada sinaran matahari.
Menurut pakar kulit, penyebab utama perubahan kulit yang kelihatan seperti kedutan, disebabkan oleh sinar UV matahari.
Inilah masanya untuk tinggalkan tabiat lama dan mula memakai pelindung matahari setiap hari!

PERLINDUNGAN UTAMA KULIT 💕

KEBERSIHAN • KECANTIKAN • KEYAKINAN

MANTERA CINTA MUTIARA SABAH ✨

Photos from Agent Beautyspells Sandakan's post 11/04/2021

UV RADIATION BAHAYA?

Benda ni nampak simple..tapi sbnarnya sangat² bahaya untuk skin..lagi² ozon lapisan bumi semakin menipis

Yalah dulu² org ckp biar berjemur lama untuk tujuan sihat..apa benda sihat kalau terdedah dengan risiko tinggi untuk dapat penyakit kulit😭

Itu lah kenapa kita kena PROTECT kulit kita...anak² kita keluarga kita daripada UV dengan bantuan Putee Pearl Face Sunscreen beautyspells!

SPF50 | LOKAL|KKM | SEMUDAH CALIT DAN SIAP!

2 0 g @ R M 3 9. 0 0
www.wasap.my/+60146933532/Sunscreen

11/04/2021

TAK PERLU PAKAI SUNSCREEN KALAU NAK ADA PELBAGAI MASALAH KULIT ‼️‼️

Tak takut kah❓❓

Pakai sunscreen bukan susah pun, malahan membantu untuk lindung kulit kita lagi..
Jadi janganlah malas guna sunscreen..

Kalau rasa bingung atau tak tahu nak guna sunscreen apa, jangan risau jangan bimbang..

Guna lah PU-T33 P3ARL FAC3 SUNSCR33N, sesuai untuk semua jenis kulit..

Elakkan masalah kulit dengan penggunaan sunscreen ⚡️⚡️

Dapatkan segera 📲 Hubungi agent yang berdekatan anda ❤️

Photos from Agent Beautyspells Sandakan's post 11/04/2021

BARU SATU KALI GUNA, SUDAH PENUH YAKIN !

Ini betul gaisss..
Hanya dengan sekali penggunaan , kita sudah boleh rasa perbezaan kulit yang nampak lebih berseriii berbanding bila kita mandi tanpa scrub..

Bukan setakat nampak berserii,
Malah bau wanginya tu, melekat di badan 🥰

Sebab tu la ramaii yg cenderung mau guna secara konsisten & seterusnya boleh dapat hasil yang memuaskan ❤️

Photos from Agent Beautyspells Sandakan's post 11/04/2021

Selesai lagi 1 masalah kudis . Makin ramai yang guna sebagai krim untuk hilangkan masalah kudis . Terima kasih 👍🏻

Testimoni kali ni , hanya dengan 1 kali penggunaan kudis jadi kering dan tidak lagi gatal . Bestnyaa p**a guna ni , kasi putih kulit , kasi rawat masalah kudis , wangi lagi harga pun mampu milik .

Say goodbye KUDIS 🤪

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sandakan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Sandakan
90000