Toya Sandakan by Moon

Toya Sandakan by Moon

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Toya Sandakan by Moon, Health/Beauty, Jalan Sibuga, Sandakan.

31/10/2021

Memperkenalkan NewBabyToya FILTERCREAM✨

Ingredient
🌸 ALOE VERA
🌸 VITAMIN A , B, C&E
🌸 BERAS PULUT
🌸 AQUA

You all dah try babyToya belum? Kalau belummm ajummmmmm🔥🔥
🌸 Mengecilkan pori-pori
🌸 Merawat kulit wajah
🌸 Mengekalkan kelembapan pada kulit
🌸 Mencerahkan kulit wajah
🌸 Melawan penuaan kulit
🌸 Merawat parut jerawat
🌸 Melindungi kulit dari sinaran UV
🌸 Mencegah dan Menghilangkan kesan jeragat
🌸 Melegakan kulit dari sunburn
🌸 Mengurangkan garis halus

05/10/2021

MACAM NI PUNYA CUN MACAM MANA LA TAK SAYANG? Kalau dah cantik camnii, confirmmm makin hari makin sayang ❤️

Tak gittuuuuw?
PERCAYA ATAU TAKKKK, kami di TOYA.

🌸 tak pernah tipu feedbacks
🌸 tak pernah paksa customer beliii,
🌸 kami provide consultation tip top knowledge-based
🌸 kami tak buat untung gila2 pun sbb kami just akan suggest item yang sesuai dengan masalah kulit you all😍

🌟FAST ACTION, FAST RESULT🌟
🐢slow action, pls jgn meroyan bila bespren you all lagi lawa dulu and lebih laku waktu2 pkp ni 🐢

01/10/2021

Biar gambar berbicara🥰

Kulit berubah 200% sejak pakai toya ni.Patut la ramai tegur kulit Nyra makin helok berbanding dulu.Tak sedar dah kulit makin terrrawattt dengan pakai Toya Facial Cleanser 3 in 1 dan Toya Serum sahaja.

Jauhnya beza muka Nyra dulu dan sekarang..dulu pernah guna produk yang ada bahan merkuri,bila stop guna,teruk muka Nyra breakout.lepastu Nyra dah takut guna apa² produk dah..sehingga Nyra jumpa skincare Toya ni..alhamdulillah bila dah guna Toya..serba sedikit kulit muka Nyra mula terawat..jerawat cepat kecut,kulit dh x kusam lagi,kurang berminyak,parut jerawat mulai memudar..

Macam mana tak jatuh hati dengan toya ni sampai happy buat income dengan toya.sambil cantikkan kulit sambil cantikkan poket.

You guys nampak tak perubahan tu ?

http://www.wasap.my/60137773685/naktoya

28/09/2021

MAKIN HARI MAKIN NYATA.. TOYA SKINCARE THE BEST!"

Puncaaa semua Toya laa, siapa suruh buat Skincare best2 ni, asyikkkk nak pakaiii ajeee tauuu, tak sah kalau tak pakai, pastuu asyik nak sold out aje! Power nawww keeee??

Memang berkesan helok nau nau nau, mana mahuuu org tak mengila dgn skincare ni, glowinggggg jahhhh! 🤩🤩

http://www.wasap.my/60137773685/naktoya

27/09/2021

Jaga kulit dengan mudah dengan Toya Facial Cleanser + Toya Serum 🔥

Facial cleanser toya dengan 3 funtion :
✅ Makeup removal
✅ Deep Cleansing
✅ Hydrate Cleansing

Kesemua funtion yang bagus untuk bersihkan kulit sebelum pakai Toya Serum. Nak nak kita yang bermakeup nie, semudah ABC je nak tanggal tanpa pakai item yang lain makeup bersih sangat.

Toya serum pulak mampu merawat pelbagai masalah kulit terutama sensitive skin. Dan you guys kena tahu tau, nak dapatkan makeup yang cantik kena ada kulit yang sihat baru cantik makeup 😍. Nak kulit cantik pakai lah toya, confirm setiap hari teruja tengok cermin kulit makin wow ! 🔥

10/09/2021

Bila dah consisten pakai Toya Skincare ni comfirm jatuh hati tak pandang yang lain. Kenapa ?

Toya merawat skin you all bagi skin barrier muka you all tambah tebal. Kalau skin barrier muka nipis senang jerawat nak timbul. Kalau pakai yang bermacam2 takut skin korang nipis dan senang terhakis.

Jom rawat skin barrier and muka kita. Toya Skincare tak pilih jantina nak pakai. Boleh juga digunakan untuk lelaku dan wanita. Digalakkan untuk yang ada masalah kulit 😍

06/09/2021

Korang selalu picit-picit jerawat masa jerawat tengah aktif ? Okay dah lepas ni tak perlu picit atau paksa blackhead, whitehead korang keluar. Senang je masalah korang ni. Toya skincare kan ada✨. Jom 😍

facial cleanser ✅
- main ingredient jambu batu dan beras pulut
- melembutkan dan mencerahkan kulit
- menghapuskan jerawat dan parut
- *3 in 1 deep cleansing, remove makeup(makeup remover) , hydrating your skin.
- oil control &soothing kulit

serum toya ✅
- main ingredient kayumanis,raspberry,bird nest,tea tree oil
- sesuai untuk kulit kusam dan berparut
- menhilangkan jerawat dan menghapus PARUT DEGIL
- menghilangkan dark spot
- melembabkan kulit muka

Photos from Toya Sandakan by Moon's post 23/08/2021

Feedback pengguna toya. Alhamdulillah proven ✨No mercury. Toya skincare ni sekali pakai jatuh cinta. Semua kulit pakat ching ching gituuu Bukan perempuan jak yang boleh pakai lelaki pun boleh tau.

Toya ni tiada pilih kasih berlainan jantina pun boleh selagi ada masalah kulit jerawat,jeragat,kusam ke dll cuba dulu. Yang mana masih tertanya kenapa mau cantik-cantik even duduk rumah sahaja. Hello kita kena jaga penampilan untuk diri sendiri. Self reward gituh 🔥

So korang dah berToya kah hari ni?

Photos from Toya Sandakan by Moon's post 17/08/2021

Alhamdullilah makin nampak perubahan kulit pakai Toya setiap hari..Pencuci muka 3in1 , boleh hilangkan kotoran makeup kita, dia boleh deep cleasing sampai dalam pori, dia boleh hydrate kulit lembabkan kulit youall yang sensetif sangat tu tau

Lepastu lap lap kering kita pakai serum sama sama tau.. Tengoklah kat bawah ni ramai dah pakai, pakai dan taknak tukar lain dah sebab serious best sangattt 😍🔥

Youall nak cuba toya,, Sis Moon bagi free?

Photos from Toya Sandakan by Moon's post 11/08/2021

Dulu Toya family ni semua tiada yang berani ambil stok dari 5pcs..tapi lepas berminggu ndak putus2 topup ilmu dalam toya academy fuhhhh,semua ndak putus2 topup stok dan skrg dorang sudah berani ambil stok banyak 🤩👍

Lepas join toya yang ndak pandai jadi pandai, yang ndak power akan jadi POWER!
Ndak percaya jom lah join dulu baru tau macam mana toya family bekerja santai2 hihi

Mau ciksue bantu, cari sis Moon laju-laju yunk 😘

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sandakan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address


Jalan Sibuga
Sandakan
90000