Rahsia Wajah Mulus Kulit Korea

Rahsia Wajah Mulus Kulit Korea

Share

Cantik kan kulit wajah seperti kulit korea dan jana pendapatan sampingan bersama kami!

16/01/2020

Mencari agent Dropship yang berminat buat income extra💸 yang penting rajin dan konsisten

💸UNTUNG💸
1 SET - - - RM 20
10 SET - - - RM 200
100 SET - - - UOLS TRY KIRA SENDIRI😍

- Tak perlu packing barang
- Tak perlu berbaris pos barang ke poslaju
- Marketing tools disediakan
- Hadiah istimewa buat yg capai target
- Upgrade jadi Agent - keuntungan Berganda plus Bonus dan Emas Goldbar😍

Berminat? Wsap http://wasap.my/60138787741/sisfelDropship

Atau tinggalkan nombor anda di komen bawah😘

Photos from Rahsia Wajah Mulus Kulit Korea's post 13/01/2020

TESTIMONI PENGGUNAAN SYSFEL DOUBLE CLEANSER (SDC) 😍

RAMAI YANG TELAH MENCUBA SYSFEL DOUBLE CLEANSER. IA MEMBERSIH HINGGA KE PORI PORI SUPAYA KULIT WAJAH BEBAS BERNAFAS DAN SIHAT!

ANTARA MASALAH UTAMA KULIT WAJAH BERMASALAH IALAH TIDAK MELAKUKAN RUTIN PEMBERSIHAN WAJAH DENGAN BETUL.

LIHAT MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN SDC. NOW TENGAH PROMO DAPAT 2 JENIS CLEANSER AND DAPAT FREE BODYMIST YANG WANGIAN NYA MEMUKAU SESIAPA SAHAJA😍

JOM GRAB SEMENTARA STOK MASIH ADA! WASAP http://wasap.my/60138787741/SDC

13/01/2020

TESTIMONI PENGGUNAAN SYSFEL DOUBLE CLEANSER (SDC) 😍

RAMAI YANG TELAH MENCUBA SYSFEL DOUBLE CLEANSER. IA MEMBERSIH HINGGA KE PORI PORI SUPAYA KULIT WAJAH BEBAS BERNAFAS DAN SIHAT!

ANTARA MASALAH UTAMA KULIT WAJAH BERMASALAH IALAH TIDAK MELAKUKAN RUTIN PEMBERSIHAN WAJAH DENGAN BETUL.

LIHAT MEREKA YANG TELAH MENGGUNAKAN SDC. NOW TENGAH PROMO DAPAT 2 JENIA CLEANSER AND DAPAT FREE BODYMIST YANG WANGIAN NYA MEMUKAU SESIAPA SAHAJA😍

JOM GRAB SEMENTARA STOK MASIH ADA! WASAP http://wasap.my/60138787741/SDC

wasap.my

30/12/2019

Assalamualaikum Selamat Pagi Semua. 😊
Penting tak ye Face Cleanser dalam hidup kita ? .
Face Cleanser ni ibarat jantung. Kalau dia tak ada. Kulit yang bersih sihat pun takkan ada dalam sejarah hidup kita. .
Sis terkejut ada bila dapat tahu ada 11 jenis face cleanser ! MashaAllah banyak jenis rupanya.. .
Sis pernah sis guna wet wipes, micellar water, oil cleanser, milk cleanser, foam cleanser ,cream cleanser dan gel cleanser.
Rupanya ada lagi jenis2 cleanser yang rare bagi sis iaitu, Clay Cleanser, Powder cleanser, Balm Cleanser. MashaAllah.. .
Ini baru bab cleanser ya.
Nanti Sis kongsikan fungsi setiap jenis cleanser ya.. Stay Tuned 😘

Photos from Rahsia Wajah Mulus Kulit Korea's post 30/12/2019

Hai semua 😊

Sis nak share sedikit ciri ciri jenis kulit yang mungkin sis semua hadapi.

Tapi tahu tak cara nak tentukan kulit kita jenis apa ? Nak tak sis kongsikan caranya ?

Kalau nak.. Tunggu next Post ya 😊

15/12/2019

SKIN TYPE

Ada 4 jenis kulit yang wajib kita tahu sebelum Kita membeli produk muka dia pasaran.

▪ KULIT NORMAL.
▪ KULIT KERING.
▪ KULIT BERMINYAK.
▪ KULIT KOMBINASI

Anda tahu mana satu jenis kulit anda ?

Next time, kita akan go deeper pasal skin type ni ya ? Stay tuned.. 🤗💕

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sandakan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address


Sandakan
90000