Gracelyn - MaryKay Ind.Beauty Consultant
โWork hard in silence, let your success be the noise.โ
12/12/2021
๐Limited Edition PH Lip Balm Mary Kay๐
Lip balm bukan sebarang lip balm , LIP BALM MARY KAY another level gais ๐๐
Bagi anda yang kurang s**a pakai lipstic, Mary Kay telah mengeluarkan produk baharu iaitu Intuitive PH Lip Balm Limited Edition. Lip Balm ini mengikut PH bibir kita , dan ianya akan merubah warna.
The very limited edition Intuitive PH Lip Balm ada kaler pink sweet-sweet gitchuw
Ada 2 Warna
1๏ธโฃ PINK
2๏ธโฃ BERRY
12/12/2021
DECEMBER PROMOTION IS HERE โผ๏ธ๐คฉ
You don't wanna miss out on this gorgeous promotion!! Grab Yours Now โผ๏ธ
๐ฒ
Www.wasap.my/60178153980
Www.wasap.my/60178153980
๐ Extension - Beauty Advent Box
(While stocks LAST) ๐
๐ Special Advent Box ๐
03/11/2021
NOVEMBER PROMOTION IS HERE โผ๏ธ๐คฉ
You don't wanna miss out on this gorgeous promotion!! Grab Yours Now โผ๏ธ
๐ฒ
Www.wasap.my/60178153980
Www.wasap.my/60178153980
15/10/2021
๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐ ๐๐๐
Siapa ada masalah bibir kering, mengelupas, pakai lipstick pun crack, bolehlah cuba pakai.
Khas untuk:
๐ Bibir Hitam
๐ Bibir Kering
๐ Bibir Mengelupas
๐ Bibir Luka
โขNew Satin Lips Shea Sugar Scrub di perbaharui dengan gula kristal menggelupas semula jadi untuk menggilap bibir secara perlahan-lahan dengan sempurna.
โขNew Satin Lips Shea Butter Balm
yang diadun dengan shea Butter dan minyak jojoba bagi memberi keselesaan dan melegakan bibir.
Grab it.. love your lipss.. pm me if u're interested ๐ฅฐ
๐๐๐๐ ๐ฐ๐๐
๐๐๐๐๐
๐๐๐ ๐ฉ๐๐๐๐๐ ๐ช๐๐๐๐๐๐๐๐๐
15/10/2021
Berikan hadiah buat wanita yang kita selalu merindui๐ท contoh ibu๐ฅฐkakak,isteri,tunang,ibu mertua๐น๐น
Set penjagaan tangan ini digabungkan oleh khasiat asli spt omega 3,shea butter,vit e,white tea dan b*k lagi.
Kulit tangan akn jd semakin mulus,gebu dan licin sgt
Malah,.boleh mencerahkan kulit seawal 2bulan
Yg plg best,.kulit tgn kita akn semakin lembab &lembut๐ฅฐ๐ฅฐ๐ฅฐ
Dlm 1 set ni sgtlah cantik,.cute klu buat gift utk someones yg kita syg,.jom dptkn selagi ade stock.
Utk satu set 3 items yang besar ini,anda akn dpt dgn hrge rm156 shaja๐บ๐บwowww
15/10/2021
The best masker yang sgt advanced & boleh beri kesan yg powerfull.
Especially if korg ada msalah jeragat mmg ianya sgt membantu,di samping mengurangkan jeragat yang degil,ia juga boleh melembabkan kulit dgn pantas,kulit akn semakin cerah dan berseri sgtt.
๐ธLUMIVIE BLACK SHEET MASK๐ธ
Mary Kay lumivie black sheet mask ni made in Korea (Mary Kay ada kilang di Korea juga tau selain di US) yg terdiri daripada serat kayu arang BINCHOTAN yang meningkatkan kelembapan kulit yang mampu menyerap lebih dari 700% keberatan dlm bentuk air (berdasarkan ujian makmal Mary Kay).
*Fungsi utama black sheet mask ni adalah untuk:
โ Mencerahkan kulit
โ Melembapkan kulit
โ Memudarkan jeragat & parut
โ Sekatakan tona kulit & energize sel kulit kita
Apa yg special & best sangat mask ni??
1 KEPING MASK bersamaan KEKUATAN 30ML SERUM!! Woww ๐๐
Best kan kalau kita tahu apa fungsi setiap produk pakai kat muka. Ibarat kan kita makan, makanan berkhasiat untuk kesihatan badan. Sama jugak untuk kulit wajah kita, ia perlukan nutrition yang baik untuk kekal sihat dan awet muda gitewww ๐ฅฐ
15/10/2021
TIMEWISE MIRACLE SET 3Dโ โ โ โ โ โ โ โ โ
โ โ โ โ โ โ โ โ โ
๐น Mempertahankan dan menentang radikal bebas yang sebabkan penuaan kulitโ โ โ โ โ โ โ โ โ
๐น Melambatkan penampilan penuaan kulitโ โ โ โ โ โ โ โ โ
๐น Menyampaikan pembaikan tanda-tanda penuaan kulit dalam masa 4 minggu.
15/10/2021
Timewise Miracle, set ni khas untuk mereka yang dah ada tanda-tanda awal penuaan. โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ
Kulit telah mula menunjukkan bintikยฒ hitam dan kulit kusam. .โ โ โ โ โ โ โ โ โ
Walau lepas exfoliate muka pun, kulit masih kelihatan kusam, itu tandanya kulit anda tidak sihat sebab makin bertambah usia, makin berkurang ketahanan kulit muka kalau tak ada bantuan dari skincare. โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ โ
Timewise ni sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah seperti tersebut.
15/10/2021
Kalau anda ada masalah
๐๐ผ Jeragat
๐๐ผ Parut gelap
๐๐ผ Tona kulit tak sekata
๐๐ผ Kulit kusam
Boleh gunakan set Lumivie ni. Lumivie adalah rangkaian skincare yang memfokuskan kecerahan kulit yang sekata ๐ค
Diformulasikan dari bahan yang bernilai tinggi dan kemajuan teknologi yang memberi kesan berseri sekaligus meningkatkan daya kekuatan, kecerahan dan kelembapan kulit. Lihat kulit anda semakin berseri serta menyerlah dari sehari demi sehari! ๐
PRECIOUS INGREDIENTS IN LUMIVIE :-
โ BLACK PEARL (HYDROLYZED PEARL)
Membantu untuk meningkatkan daya kekuatan kulit bagi membantu kulit menjadi lebih pulih dan meningkatkan ketahanan kulit.
โ OPTI-BRIGHT COMPLEX
Dengan campuran bahan yang berpotensi untuk menghalang proses kulit menjadi kusam dan tona kulit yang tidak sekata. Lumivie Intensive Serum dan Moisturizing Cream mengandungi Opti-Bright kompleks yang menunjukkan kebolehan meningkatkan kecerahan kulit dan memulihkan tona kulit secara sekata seperti keputusan dalam kajian klinikal.
โ SAMPHIRE
Merupakan salah satu bahan dalam penjagaan kulit, samphire mempunyai kebolehan unik yang meningkatkan pemuliharaan dan kelembapan kulit.
15/10/2021
Hari ni I nk share perfume untuk lelaki๐คต
๐ธPerfume Mary Kay bukan untuk perempuan๐ฑโโ je, lelaki๐คต pun ada tau.
1. Mary Kay High Intensityโข๏ธ Ocean Cologne Spray
๐ฑBau yang maskulin , tersangatlah wangi . Sembur sikit je dah semerbak , tahan 24 jam. 6 bulan pun tak habis pakai lagi , super jimat!
2. MK High Intensityโข๏ธ Sport Cologne Spray. ๐ฑBau yang menyegarkan , bau yg manly (gagah , berani) , bau yg kelakian la senang cerita.. hehehe๐ . Perfume ni long lasting. Sesuai untuk lelaki yang gemarkan aktiviti luar, lelaki yg lasak dan yg s**akan cabaran.
3.Cityscapeโข๏ธ Cologne Spray
๐ฆBau yang lembut, maskulin & exclusive sangat. Tahan lebih lama sehingga 8 jam . Kepada lelaki yg s**a wangi2 tu , perfume ni amat sesuai untuk anda . Boleh kekal wangi๐
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Sandakan
90000
