Gracelyn - MaryKay Ind.Beauty Consultant

Gracelyn - MaryKay Ind.Beauty Consultant

Share

โ€œWork hard in silence, let your success be the noise.โ€

Photos from Gracelyn - MaryKay Ind.Beauty Consultant's post 12/12/2021

๐Ÿ’‹Limited Edition PH Lip Balm Mary Kay๐Ÿ’‹
Lip balm bukan sebarang lip balm , LIP BALM MARY KAY another level gais ๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹

Bagi anda yang kurang s**a pakai lipstic, Mary Kay telah mengeluarkan produk baharu iaitu Intuitive PH Lip Balm Limited Edition. Lip Balm ini mengikut PH bibir kita , dan ianya akan merubah warna.

The very limited edition Intuitive PH Lip Balm ada kaler pink sweet-sweet gitchuw
Ada 2 Warna
1๏ธโƒฃ PINK
2๏ธโƒฃ BERRY

Photos from Gracelyn - MaryKay Ind.Beauty Consultant's post 12/12/2021

DECEMBER PROMOTION IS HERE โ€ผ๏ธ๐Ÿคฉ
You don't wanna miss out on this gorgeous promotion!! Grab Yours Now โ€ผ๏ธ

๐Ÿ“ฒ
Www.wasap.my/60178153980
Www.wasap.my/60178153980

12/11/2021

๐Ÿ’– Extension - Beauty Advent Box
(While stocks LAST) ๐ŸŽ

12/11/2021

๐Ÿ’– Special Advent Box ๐ŸŽ

Photos from Gracelyn - MaryKay Ind.Beauty Consultant's post 03/11/2021

NOVEMBER PROMOTION IS HERE โ€ผ๏ธ๐Ÿคฉ
You don't wanna miss out on this gorgeous promotion!! Grab Yours Now โ€ผ๏ธ

๐Ÿ“ฒ
Www.wasap.my/60178153980
Www.wasap.my/60178153980

Photos from Gracelyn - MaryKay Ind.Beauty Consultant's post 15/10/2021

๐’๐€๐“๐ˆ๐ ๐‹๐ˆ๐๐’ ๐’๐๐€ ๐Ÿ’‹๐๐˜ ๐Œ๐€๐‘๐˜ ๐Š๐€๐˜

Siapa ada masalah bibir kering, mengelupas, pakai lipstick pun crack, bolehlah cuba pakai.
Khas untuk:
๐Ÿ’‹ Bibir Hitam
๐Ÿ’‹ Bibir Kering
๐Ÿ’‹ Bibir Mengelupas
๐Ÿ’‹ Bibir Luka

โ€ขNew Satin Lips Shea Sugar Scrub di perbaharui dengan gula kristal menggelupas semula jadi untuk menggilap bibir secara perlahan-lahan dengan sempurna.
โ€ขNew Satin Lips Shea Butter Balm
yang diadun dengan shea Butter dan minyak jojoba bagi memberi keselesaan dan melegakan bibir.

Grab it.. love your lipss.. pm me if u're interested ๐Ÿฅฐ

๐’€๐’๐’–๐’“ ๐‘ฐ๐’๐’…๐’†๐’‘๐’†๐’๐’…๐’†๐’๐’• ๐‘ฉ๐’†๐’‚๐’–๐’•๐’š ๐‘ช๐’๐’๐’”๐’–๐’๐’•๐’‚๐’๐’•

15/10/2021

Berikan hadiah buat wanita yang kita selalu merindui๐ŸŒท contoh ibu๐Ÿฅฐkakak,isteri,tunang,ibu mertua๐ŸŒน๐ŸŒน

Set penjagaan tangan ini digabungkan oleh khasiat asli spt omega 3,shea butter,vit e,white tea dan b*k lagi.

Kulit tangan akn jd semakin mulus,gebu dan licin sgt
Malah,.boleh mencerahkan kulit seawal 2bulan
Yg plg best,.kulit tgn kita akn semakin lembab &lembut๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

Dlm 1 set ni sgtlah cantik,.cute klu buat gift utk someones yg kita syg,.jom dptkn selagi ade stock.

Utk satu set 3 items yang besar ini,anda akn dpt dgn hrge rm156 shaja๐ŸŒบ๐ŸŒบwowww

Photos from Gracelyn - MaryKay Ind.Beauty Consultant's post 15/10/2021

The best masker yang sgt advanced & boleh beri kesan yg powerfull.
Especially if korg ada msalah jeragat mmg ianya sgt membantu,di samping mengurangkan jeragat yang degil,ia juga boleh melembabkan kulit dgn pantas,kulit akn semakin cerah dan berseri sgtt.

๐ŸŒธLUMIVIE BLACK SHEET MASK๐ŸŒธ
Mary Kay lumivie black sheet mask ni made in Korea (Mary Kay ada kilang di Korea juga tau selain di US) yg terdiri daripada serat kayu arang BINCHOTAN yang meningkatkan kelembapan kulit yang mampu menyerap lebih dari 700% keberatan dlm bentuk air (berdasarkan ujian makmal Mary Kay).
*Fungsi utama black sheet mask ni adalah untuk:
โœ” Mencerahkan kulit
โœ” Melembapkan kulit
โœ” Memudarkan jeragat & parut
โœ” Sekatakan tona kulit & energize sel kulit kita
Apa yg special & best sangat mask ni??
1 KEPING MASK bersamaan KEKUATAN 30ML SERUM!! Woww ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Best kan kalau kita tahu apa fungsi setiap produk pakai kat muka. Ibarat kan kita makan, makanan berkhasiat untuk kesihatan badan. Sama jugak untuk kulit wajah kita, ia perlukan nutrition yang baik untuk kekal sihat dan awet muda gitewww ๐Ÿฅฐ

15/10/2021

TIMEWISE MIRACLE SET 3Dโ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €
โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €
๐ŸŒน Mempertahankan dan menentang radikal bebas yang sebabkan penuaan kulitโ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €
๐ŸŒน Melambatkan penampilan penuaan kulitโ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €
๐ŸŒน Menyampaikan pembaikan tanda-tanda penuaan kulit dalam masa 4 minggu.

15/10/2021

Timewise Miracle, set ni khas untuk mereka yang dah ada tanda-tanda awal penuaan. โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €
Kulit telah mula menunjukkan bintikยฒ hitam dan kulit kusam. .โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €
Walau lepas exfoliate muka pun, kulit masih kelihatan kusam, itu tandanya kulit anda tidak sihat sebab makin bertambah usia, makin berkurang ketahanan kulit muka kalau tak ada bantuan dari skincare. โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €โ €
Timewise ni sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah seperti tersebut.

15/10/2021

Kalau anda ada masalah
๐Ÿ‘‰๐Ÿผ Jeragat
๐Ÿ‘‰๐Ÿผ Parut gelap
๐Ÿ‘‰๐Ÿผ Tona kulit tak sekata
๐Ÿ‘‰๐Ÿผ Kulit kusam
Boleh gunakan set Lumivie ni. Lumivie adalah rangkaian skincare yang memfokuskan kecerahan kulit yang sekata ๐Ÿค—
Diformulasikan dari bahan yang bernilai tinggi dan kemajuan teknologi yang memberi kesan berseri sekaligus meningkatkan daya kekuatan, kecerahan dan kelembapan kulit. Lihat kulit anda semakin berseri serta menyerlah dari sehari demi sehari! ๐Ÿ˜
PRECIOUS INGREDIENTS IN LUMIVIE :-

โ„ BLACK PEARL (HYDROLYZED PEARL)
Membantu untuk meningkatkan daya kekuatan kulit bagi membantu kulit menjadi lebih pulih dan meningkatkan ketahanan kulit.
โ„ OPTI-BRIGHT COMPLEX
Dengan campuran bahan yang berpotensi untuk menghalang proses kulit menjadi kusam dan tona kulit yang tidak sekata. Lumivie Intensive Serum dan Moisturizing Cream mengandungi Opti-Bright kompleks yang menunjukkan kebolehan meningkatkan kecerahan kulit dan memulihkan tona kulit secara sekata seperti keputusan dalam kajian klinikal.

โ„ SAMPHIRE
Merupakan salah satu bahan dalam penjagaan kulit, samphire mempunyai kebolehan unik yang meningkatkan pemuliharaan dan kelembapan kulit.

15/10/2021

Hari ni I nk share perfume untuk lelaki๐Ÿคต

๐ŸŒธPerfume Mary Kay bukan untuk perempuan๐Ÿ‘ฑโ€โ™€ je, lelaki๐Ÿคต pun ada tau.

1. Mary Kay High Intensityโ„ข๏ธ Ocean Cologne Spray
๐Ÿ‘ฑBau yang maskulin , tersangatlah wangi . Sembur sikit je dah semerbak , tahan 24 jam. 6 bulan pun tak habis pakai lagi , super jimat!

2. MK High Intensityโ„ข๏ธ Sport Cologne Spray. ๐Ÿ‘ฑBau yang menyegarkan , bau yg manly (gagah , berani) , bau yg kelakian la senang cerita.. hehehe๐Ÿ˜ . Perfume ni long lasting. Sesuai untuk lelaki yang gemarkan aktiviti luar, lelaki yg lasak dan yg s**akan cabaran.

3.Cityscapeโ„ข๏ธ Cologne Spray
๐Ÿ‘ฆBau yang lembut, maskulin & exclusive sangat. Tahan lebih lama sehingga 8 jam . Kepada lelaki yg s**a wangi2 tu , perfume ni amat sesuai untuk anda . Boleh kekal wangi๐Ÿ˜

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sandakan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Sandakan
90000