Sabun Emas Putih
Sabun emas putih viral mampu menyelesaikan masalah anda
04/06/2022
πππ½ππππ πΏπΌπ ππππππΌπ ππππππππΌππΌπ π½ππππΌ πππππππππ πππ πππππ ππΌπππ πΎπππΌπ πΏπΌπ ππΌππΌππΌπ πππππ ππππΌπ ππΌπππ πππππ.
Alhamdulillah dapat FEEDBACK POSITIF daripada pengguna BEYNA WHITENING SET kami π
Dulu ada masalah kulit kusam tapi lepas konsisten guna BEYNA WHITENING SET kulit makin CERAH uolsss π±
Haa penangan BEYNA WHITENING SET ni ramai pakat nak CERAH dah pasni π
.50
04/06/2022
Berapakah SPF terbaik untuk digunakan sunscreen di Malaysia?
Sunscreen adalah satu skincare yang diletakkan sebagai kemestian setiap hari untuk digunakan bagi mengelakkan risiko dari kanser kulit.
Oleh itu, ramai yang bimbang tentang JERAGAT yang tumbuh seiring penambahan usia. Jadi Sunscreen adalah pilihan utama untuk βPERLINDUNGANβ kulit wajah.
Jadi korang tetap perlu gunakan sunscreen! No excuse, Okies! Berapa SPF yang patut digunakan, sekurangnya SPF 30 untuk melindungi 90% dari sinar UV.
Jadi, korang yang mengunakan BEDAK SEJUK PUTIH with SPF 50 adalah pengguna yang bijak. Ianya mampu melindungi kulit wajah dari sinar UV sebanyak 98%.
15/04/2022
ππππΌπ ππΌππΌπ π½ππππΌ πππππππππ πππ ππΌππΌ πππππ ππππΌ πππ½ππ πΎπππΌπ πΏπΌπ ππΌπ ππππΌπ π
Wahh wahh FEEDBACK pengguna BEYNA WHITENING SET kami ni !!!
Bila apply BEYNA WHITENING SET ni rasa kulit muka lebih cerah dan tak kusam uollsss π
Korang ada masalah KULIT KUSAM, KULIT GELAP dan JERAGAT ???
Guna ja BEYNA WHITENING SET kami ni settle masalah korang tau !!!
.50
21/03/2022
π¦πππ¨π‘ ππ ππ¦ π£π¨π§ππ π¦ππ¦π¨ππ πππππ§ π¦ππ π¨π πππ‘ππ¦ ππ¨πππ§ ππ ???
Mana yang tertanya tu, kami jawabkan ya π
Ya awak, SABUN EMAS PUTIH ni sesuai dekat semua jenis kulit.
Tak kisah awak jenis kulit berminyak ? kulit kering ? kulit sensitif ? combination skin ?
SABUN EMAS PUTIH kami direka khas untuk semua jenis kulit dan selamat digunakan β¨
21/03/2022
πππ π ππ¦ππππ πππππ π ???
Eczema merupakan masalah penyakit kulit yang biasa dialami di kalangan bayi yang berumur antara 2 - 6 bulan. Salah satu jenis ezcema ialah "Atopic Dermatitis."
Walaupun eczema bukan penyakit berjangkit, ia masih merupakan penyakit yang komplikasi yang sering menyebabkan keresahan dan ketidakselesaan pada pesakit.
So langkah untuk korang kurangkan masalah ECZEMA ni dengan mengawal kitar ECZEMA dengan melembapkan kulit dan mengubati keradangan.
Korang boleh juga guna SABUN EMAS PUTIH kami yang mampu merawat masalah kulit ECZEMA korang yang tengah hadapi sekarang ππ»
19/03/2022
π π¨ππ πππ₯π₯π₯ πππ‘π§ππ π§ππ£π πππππ§ πππππ‘ π£ππ‘π¨π πππ‘πππ‘ ππππ !!! π±
uishhhh mesti malu kan bila tahu badan penuh DAKI dekat bahagian lipatan korang tu π±
Ha korang dah cuba belum barang tengah viral sekarang ni, SABUN EMAS PUTIH ???
Rugi nohh kalau tak try lagi SABUN EMAS PUTIH ni, korang yang ada masalah DAKI tu settle masalah bila korang sental ja SABUN EMAS PUTIH dekat badan !!
Harga jangan cakap lah memang MAMPU MILIK ja uolls. 12 hinggit Semenanjung 15 hinggi Sabah Sarawak.
Oder: www.watsap.my/60142025246/sep
19/03/2022
ππ’πͺ π§π’ πππ¬ππ₯ π¬π’π¨π₯ π¦πππ‘πππ₯π π£π₯π’ππ¨ππ§π¦ !!!
Siapa kat sini taktahu cara nak apply skincare mengikut cara yang betul ???
Ha kami nak sharekan dekat korang cara yang betul untuk layer produk penjagaan kulit dalam rutin harian.
Step 1 : Cuci muka dengan Sabun Emas Putih
Step 2 : Exfoliate / Sceub (1-2x a week)
Step 3 : Beyna Advanced Ampoule
Step 4 : Beyna Cream
Step 5 : Losh Ampoule Cream SPF 35
Step 6 : Apply Losh Lips Cheeks Ampoule
Step 7 : Remove makeup
Uolls boleh amalkan step2 ni untuk dapatkan kulit yang CANTIK dan GLOWING π
17/03/2022
16/03/2022
π½ππ
π πΏπππΌπ ππππΌ πΌππΌπ πΏπΌπ πππΏπΌπ πΏπΌπ ππππΌ ππΌπππΌπ πΎπππΌπ !!!
Alhamdulillah selepas konsisten guna SABUN EMAS PUTIH biji dekat muka anak customer kita ni makin pudar π
Bukan tu ja, bila pakai SABUN EMAS PUTIH muka nampak CERAH gituw !!!
Haa korang dekat luar sana tu dah try ke belum ???
15/03/2022
Eh korang tahu tak kalau nak apply skincare ni pun ada TABIAT yang korang perlu ikut tau.
Kami nak share dekat korang 7 TABIAT SKINCARE WAJIB IKUT.
β
Jangan sentuh muka
β
Sanitize telefon bimbit
β
Jangan skip moisturizer
β
Reapply sunscreen setiap 2-3 jam
β
Exfoliate seminggh max 3 kali sahaja
β
Bersihkan berus makeup dan span
β
Double cleanse jika memakai makeup
Ha kami dah share tips dekat korang ni, jangan lupa amalkan tau.
14/03/2022
πππ₯π ππ‘ππ§ π‘ππ ππππ ππππ‘π§, π§ππ£π π§ππ π§πππ¨ πππ₯ππ ππππ‘π§ πππ₯ππ£π ???
Mesti ramai nak tahu kan ???
So, kami nak share dekat korang harga-harga bagi setiap LEVEL AGENT !!!
Korang yang nak buat side income dengan kami atau nak jana pendapatan ???
Jom jadi sebahagian daripda TEAM BEYNA LEGACY π
Korang tak perlu risau taw sebab kami akan guide korang dari A to Z sampailah korang berjaya buat SALE kepuk kepukk !!
So mana yang berminat tu boleh la register cepat cepat nohhh π±
14/03/2022
ππππΌ π½ππππΌ πΌπΏππΌππΎππΏ πΌππππππ π
πΌπΌ πΏπΌπ πΏπΌππΌπ ππππΌπ πππππππ πΏπππΌπ ππππΌ π
Wah wah wahhhh !!
Guna BEYNA ADVANCED AMPOULE jaa kulit dah nampak GLOWING uolls π
Kulit muka korang BREAKOUT teruk sebab stress assignment banyak sangat ???
BEYNA ADVANCED AMPOULE yang kami keluarkan ni memang khas untuk STUDENT yang ada MASALAH KULIT / BREAKOUT π±
Yang penting apa korang ??? Rahsianya satu ja korang. KONSISTEN baru dapat kesan yang WOW !!
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Sandakan
