Wonder fruity Sandakan tongod
natural way to perfect shape.
minuman tumbuhan yang berasaskan dari buah-buahan semulajadi ekstrak buah-buahan dan tumbuhan yg mengenyangkan serta fiber membantu proses pembakaran lemak.
31/12/2021
Korang s**a yang mana? Lemon π atau anggur? π
Mana-mana pun, Wonder Fruity π atau True Wonder π akan bantu turunkan berat badan anda dan selesaikan masalah korang!
Nak tahu kenapa ramai yang pilih WF/TW? π€
β
Tak perlu dah buat senaman berat-berat, diet gila-gila!
β
Dalam masa 7 hari sahaja boleh turun berkilo-kilo!
β
Melawaskan pembuangan!
β
Tak ada dah craving makanan yang bukan-bukan!
Wonder Fruity sekarang tengah ada SALE ya gaaisssss π₯π₯π₯
31/12/2021
KAWAL SELERA MAKAN DENGAN MINUMAN FIBER ππ
Siapa kat sini jenis makan pelahapppp je semua? Lagi-lagi ibu-ibu yang pantang betul tengok makanan atas meja tak habis, terpaksaaa lah habiskan makanan anak π Dah tu, berat badan pulak naik. Alamakkk!
Takpe takpe, kita ada penyelesaian. Wonder Fruity/True Wonder ni akan membuatkan korang rasa tak heran pun lah dengan makanan tu semua π Yang paling best, korang akan rasa kenyang je sepanjang hari! Cuma kena minum air masak secukupnya. Nak kurus kan? Of course la kena lebih kan air masak tu!
WF/TW ni dalam bentuk sachet, senang dibawa kemana-mana. Tinggal bancuh, minum je. Bangun pagi je terus minum okay? Baru breakfast! Air masak kena banyak, baru lah badan boleh detoks benda yang tak elok dari badan korang π
TINGGAL 2 HARI JE GAIS SALE WF NI βΌοΈ PANTAS DAPATKAN HARINI SEBELUM SALE TAMAT βΌοΈ Pm atau comment dibawah π²
27/12/2021
HAHHH TRUE WONDER? APA TU? π€π
Pening kita nak jawab sebab Ramai yang tanya True Wonder ni apa sebenarnya π± Sejenis minuman yang macam mana. Okay meh sini nak explain sikit dekat korang!
True Wonder ni sama je macam Wonder Fruity! Sedap! Banyak manfaat! Bezanya, PERISA! True Wonder ni perisa berry, grape gituuuu. Haaa so siapa yang tak s**a lemon tu, boleh la try True Wonder ni π Sedap ye perisa Berry dan grape π
Apa manfaat True Wonder & Wonder Fruity ni?
β‘οΈ Detox toksin dalam badan
β‘οΈ Kenyang lebih lama
β‘οΈ Melawaskan pembuangan
β‘οΈ Menurunkan berat badan
β‘οΈ Mengawal selera makan
β‘οΈ Menambah tenaga
β‘οΈ Tingkatkan metabolisma badan
β‘οΈ Stabilkan hormon
Tak lama lagi korang pun akan memiliki True Wonder π adik kepada Wonder Frutiy π So rugi la siapa yang tak grab Nanti, sebab SEDAPPP sangat!
24/12/2021
FUNGSI / KELEBIHAN WONDER FRUITY
*******************************
β Membantu proses menurunkan berat badan menjadi lebih cepat
β Mengekalkan berat badan ideal
β Membersihkan usus secara menyeluruh dan menormalkan kembali fungsi usus
β Melancarkan kembali proses pembuangan dan sekaligus menghilangkan masalah sembelit
β Meningkatkan metabolisme dan kecekapan sistem penghadaman
β Membantu menurunkan paras kolesterol jahat
β Mempercepatkan proses penyerapan nutrien dan sekaligus memberikan kesan cepat dan maksimum ke atas pengambilan suppliment
β Menstabilkan paras glukosa dalam darah
β Menukarkan kembali angka usia biologi dan memberikan kesan awet muda dari semasa ke semasa
BUKTI KEBERKESANAN WONDER FRUITY
Sebelum 7 hari :-
β Pembuangan najis lebih banyak dari biasa
β Najis lebih berwarna kehitaman (toksin & toksid disingkirkan)
β Najis agak berbau kerana kotoran berpuluh tahun turut disingkirkan
β Kerap mengeluarkan angin badan
Selepas 7 hari :-
β Toksin semakin berkurangan
β Lebihan lemak yang tidak diperlukan juga dibuang
β Perut semakin kempis
β Badan lebih ringan dan wajah berseri serta pink kemerahan
24/12/2021
BUNTU BERAT BADAN SUSAH NAK TURUN?
Sebenarnya ada few reasons yang menyebabkan kita susah nak turunkan berat badan.
1) Tak ada niat dan kesungguhan nak berubah.
ππ» Kita kalau nak buat sesuatu mestilah ada kesungguhan sebab ia merupakan push factor untuk kita berjaya.
Sama la macam nak turunkan berat badan. Jika korang sendiri tak ada kesungguhan nak turunkan berat badan, sampai bila-bila la berat korang kejap naik kejap turun.
2) Toksin banyak dalam badan.
ππ» Toksin ni parasit dalam badan tau. Dia makan segala khasiat daripada pemakanan kita dan bagi kita sisa-sisa saja. Kalau toksin tinggi dah turunkan berat pun senang je naik balik. So kenalah detoks dulu.
3) Makan Refined Carbo
ππ» Makan Refined Carbo iaitu makanan yang diproses seperti nasi putih dalam kuantiti yang banyak pun boleh naikkan berat badan sebab ia mudah nak tukar jadi gula badan.
4) Banyak makan dan minum gula tersembunyi.
ππ» Gula ni musuh utama kalau korang nak sihat dan nak turunkan berat badan kerana gula mampu meningkatkan rasa nak makan dan makan dan makan lagi.
ππ» Gula yang ada dalam makanan seperti kuih melayu yang kita makan untuk minum petang dan air dalam botol yang kita beli di pasaraya. Itu semua mempunyai gula tersembunyi sebab kita tak nampak berapa banyak dia letak gula dalam hidangan.
5) Makan sebab stress
ππ» Ni popular la di kalangan student dengan orang bekerja nak stress je terus makan
ππ» Bila stress kawan dia adalah pemanis mulut bagi menghilangkan stress.
ππ» Pengambilan kalori pun jadi tinggi la kalau macam ni
6) Tak buang air besar hari-hari.
ππ» Bila tak membuang, toksin berkumpul di dalam badan. Selain itu, ia menyebabkan terbentuknya lemak-lemak pada lapisan bawah kulit dan juga organ.
7) Makan berat di waktu malam
ππ» Waktu malam bukan lagi masa untuk makan makanan yang berat. Ia merupakan masa untuk kita merehatkan badan daripada buat kerja-kerja berat.
8) Kurang aktiviti
ππ» Nak turunkan berat badan kena la banyak bergerak. Biar peluh kita keluar. Ini tidak, nak kurus tapi malas nak bergerak dan banyak duduk. Macam mana nak bakar lemak kalau asyik duduk saja?
9) Tak cukup tidur
ππ» Satu tips nak kurus adalah JANGAN TIDUR LEWAT. Serious! Bila tidur lewat, ia akan buatkan korang punya keinginan nak makan macam-macam tu muncul.
10) Kurang pengambilan makanan serat
ππ» Haaa, ni memang ramai orang buat. Ramai yang tak s**a makan sayur atau buah sedangkan kalau ikut piramid makanan, kita memang kena ambil sayur-sayuran serta buah-buahan dalam kuantiti yang banyak.
Inilah antara2 faktor untuk susah nak turunkan berat badan. Pleaser take note supaya tak perlu pening2 kenapa berat tak turun-turun hihiπ€
18/10/2021
Teringin nak body lawa tapi nak mula tu yang susah! Bila patut mula?
Inilah selalu yang terjadi buat kita yang impikan body goal yang excellent tapi payah nak korbankan nafsu makan dan masa kita untuk senaman.
Kita selalu je nekad untuk mulakan diet tu pada hari Isnin namun susah betul nak konsisten amalan diet dan senaman tu dan akibatnya sampai ke sudah kita masih lagi gemuk.
Tahu, bukan mudah nak konsisten dalam satu-satu perbuatan kita terutama perbuatan yang menyeksa dan menguji ketahanan mental ni, antaranya tahan nafsu makan dan stop makanan minuman yang manis. Sebab makanan sedap ni makanan yang bahaya biasanya.
Tapi gais kenapa perlu susah hati sedangkan Wonder Fruity diciptakan khas untuk mereka yang susah nak diet dan malas nak senaman tapi at the same time nak kurus.
Result mereka yang dah kurus dengan Wonder Fruity dah mencecah ribuan angka dan tak mustahil uolls akan jadi salah seorang daripadanya. Cubalah kalau nak tahu!
18/10/2021
Kenapa diet selalu gagal?
1. Diet ikut mood
Bila rasa terancam baju tak muat baru rasa nekad nak diet, tapi bila time happy, makan tak ingat dunia!
2. Tak konsisten diet contoh bila ke kenduri atau majlis.
Tengah diet tapi bila ke kenduri atau majlis makan-makan, mulalah lupa niat nak kurus dan makan sebanyak-banyaknya dengan azam esok akan diet balik.
3. Tidak ada sokongan
Pada yang berdiet namun circle semua tak menyokong pun sangat susah untuk kekalkan momentum diet tu. Dan akhirnya diet selalu ke laut bila suami atau kawan-kawan ajak makan sedap-sedap.
4. Cepat rasa down
Bila dah penat diet namun berat turun sikit je ataupun statik, mulalah rasa rasa stress dan down padahal mungkin cara diet tu tidak betul.
Jika uolls mengalami semua masalah-masalah ni eloklah amalkan Wonder Fruity je. Selera makan pasti terkawal dan berat badan akan turun dengan pantas.
Tak cuba tak tahu, dah cuba pasti terpukau dengan kehebatan jus lemon ni!
18/10/2021
Hati-hati dengan Asid Lemak Tepu
Asid lemak tepu berbentuk pepejal dalam suhu bilik. Lemak jenis ini perlu dikurangkan pengambilannya dalam makanan harian sebab asid lemak tepu boleh meningkatkan risiko penyakit :
βΆοΈ Obesiti
βΆοΈ Meningkatkan paras kolesterol jahat dalam darah
βΆοΈ Masalah jantung
βΆοΈ Angin ahmar (strok)
Antara contoh makanan yang mengandungi Asid Lemak Tepu adalah:
Santan, minyak kelapa
Kulit ayam, lemak ayam dan daging
Produk tenusu seperti keju, susu, mentega dan minyak sapi.
Please elakkan jika kita nak turunkan berat badan. Dan jangan lupa untuk amalkan fiber harian ye gais seperti Wonder Fruity untuk membuang toksin dan melancarkan penurunan berat badan.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Website
Address
Sandakan
