Nungthea page
prodak kesihatan dan kecantikan
DULU LEMAK DI PERUT BUAT AKU KURANG YAKIN ! 😢
Stress tau bila tengok perut after melahirkan anak ne dah x macam zaman2 bujang.
Yes,faham..memang lumrah badan wanita ne akan berubah selepas melahirkan anak..tapi ada ja yang masi bodygoals even sudah lahirkan 10orang anak ! 😥
Thats why,Dyan tekad cari apa product yang boleh menyelesaikan masalah Dyan ne.
Syukur Dyan jumpa korset sara anna ne..🙏😍
Konsisten pakai ,hasil pun dapat.Best kan?
Jom dapatkan sekarang!!
https://wa.link/fzgaoi
Perlaha-lahan daki kejayaan kerana semua perkara bermula dengan kesusahan.
Assalamualaikum
Selamat pagi..
17/08/2022
SHAPE CEPAT DENGAN SET BODYGOALS !
Seminggu ja konsisten pakai set bodygoals da nampak shape 😍
Sempat kecil sebelum hujung tahun ne dengan set bodygoals you all!
Jom grab ! jangan cctv je tengok wanita lain dah dapat bodygoals.
Klick link d bawah👇👇
https://wa.link/fzgaoi
15/08/2022
ORANG TEGUR DAH PUTIH. 😍
Kalau kita memang susah mau cam perubahan diri sebab kita hari2 nampak diri kita kan. J
umpa kawan askar, dia tegur dah putih dah.. Dengan bantuan Whitelab Booster ni la. Tu yang mahu repeat order lagi.
Siapa mau putih, jangan kasi lama tau.
http://wa.link/4c507r
11/08/2022
Manfaat bunga sakura yg ramai org tak tahu..
08/08/2022
NAK KURUS TAPI TAKUT MAU TELAN UBAT KURUS❓TAK BOLEH TAHAN LAPAR❓MALASSS DIET❓
Siapa mcm ne?? Yg susah betul mau ikut rules, , terutama nya bab2 diet ne🤣🤣
Sama lah mcm siss, , klu bab2 tahan lapar ne sis payah sikit, ,lebih2 lagi sis ne anak kecil, , paham2 la kan klu mama2 ne, , apa jak makanan anak yg ndak habis semua di bedall!! Alasan, , sayang kunun, , membazir🤣🤣🤣
Tapiii, , sekarang sis sdah ndak risau lg klu makan banyak pun, , sebab dari SaraAnna sangat2 membantu sis utk mengecil kan saiz pinggang, , mampu mengempiskan perut yg blouted tu, ,
Korang yg ada masalah mcm sis blh try saraAnna ne
Tekan jak link d bawah ne👇👇
https://wa.link/5m2kq4
16/04/2022
Charcoal clay mask
01/04/2022
Jeragat yg bertahun bertepek d muka, , akhir nya hilang dgn hanya cosume whitelab scahet secara konsisten, , slowly but surely
27/03/2022
KORANG YANG MAHU BELI KORSET WAJIB BACA INI YA!!!!!!
BACA SAMPAI HABIS!!!!
Wowww!!!Mahalnya 😭😭 sy ingat RM50 jer😱
Kenapa Brand Sara Anna mahal brand orang lain murah? Orang lain jual 60, 100, 149.. knp over sangat sara anna ni smpi nak jual 2 0 9, please lah cekik darah betul!!
Hehe adik adik kakak kakak, pernah dengar ayat “ADA RUPA ADA HARGA” kenapa u all nak beli bmw? Kenapa mercedes? Kenapa bukan proton? Hello, kereta jugak tau.. tujuan yg sama, tapi!! Keselesaan yg berbeza. Kenapa nak duduk banglo, kenapa tak duduk setinggan?
Sama concept sayang2. Korset yg lain sama jugak bentuk dan kegunaan. Tapi quality berbeza. Mengapa bayar murah sedangkan barang entah jadi ke tak? Ops! Tknk ckp lebih hehe~
Korang kalau beli barang nak yg terbaik betul tak?
Takkan R M 2 0 9 korang sayang sgt sampai nk beli yg murah, berkira. Tp bila brg tu takjadi mula lah rasa “menyesal tak beli sara punya dari hari tu”
New Design SA Premium Korset. Apa yang special⁉⁉⁉
❤️LEBIH LAWA, LEBIH HOT, LEBIH EKSKLUSIF 🔥🔥
❤️ MATERIAL LEBIH PADU, KETAT, KEMAS & COVER HABIS-HABISAN DEKAT PERUT
❤️HOOK LEBIH KUAT
❤️SHAPE LEBIH MANTAP
❤️LEBIH SHAPE, LEBIH KERENGGA
============
RM209 SAHAJA
FREE POSTAGE
============
________________________________
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Sandakan
