Suweetaisy shaklee
kedai vitamin kaksu
WHAT SHAKLEE OFFER ME ?
WHY I CHOOSE SHAKLEE ?
Sebab shaklee Business tawarkan 3 C
✅ Cash Bonus
✅ Convention
✅ Car Bonus
Selain daripada tu juga, kenapa kaksu s**a sangat dengan Business Shaklee ni ❤️
✅ Tak Perlu Simpan Stock Product Shaklee Banyak2, sebab Shaklee ada 6 Branch kat malaysia untuk shopping product shaklee
✅ Sistem Online
✅ Product Shaklee & Supplements Shaklee di uji dan di kaji oleh Sainstis saintis Shaklee yang ada Kelulusan PhD.
✅ Shaklee ada Research Paper
✅ Shaklee product dah lebih 100 tahun di dunia
✅ sistem Ber-Mentor dan Ber-Guru yang boleh ajarkan kita dan tunjukkan jalan untuk berjaya
✅ Marketing Tools semua dah disediakan dari segi Poster, Gambar Flatlays Product shaklee, Gambar Testimoni
✅ FREE & Boleh Offline Coching dengan Mentor & upline business shaklee ( jumpa dan belajar depan2 dengan mentor )
✅ Ada Group Strong Business kat Telegram, Whatsapp & Facebook Secret Group Spectacular & Phenomenal Pearls
✅ Modal buat Business Shaklee hanya perlu bayar RM 35 SAHAJA
✅ Shaklee tak perlukan DUTA Product, kita lah DUTA product Shaklee ( jadi Testimoni sebelum dan Selepas Consume Product Shaklee )
✅ Online LIVE Class kat Facebook Secret Group
✅ Tak ada kenderaan sendiri untuk Pos order daripada customer ( tak perlu risau, Shaklee ada sistem online iaitu Shaklee.com.my
✅ Shaklee guna servis postage GDEX & CITYLINK
✅ Product Shaklee di bungkus khas dalam kotak shaklee untuk elak daripada pecah atau retak product shaklee tu.
✅ Dapat Attend Event Shaklee BLNC Shaklee setahun sekali ( Shaklee Business Leader National Conference )
yang ni untuk Leader shaklee yang berjaya Effective Rank Supervisor ( 3 Bulan berturut turut )
✅ Dapat Attend Event Tahunan Shaklee, National Convention Shaklee, setahun sekali dan setiap tahun
( yang ni belum capai Rank Supervisor pun boleh attend )
✅ Shaklee ada “ The landmark study “ by saintis saintis shaklee (PhD)
✅ Business shaklee boleh buat di mana mana sahaja, kat rumah boleh, kat kedai makan boleh, masa travel kat overseas pun still boleh lagi buat shaklee ni
✅ Business yang sangat Flexible
✅ Boleh buat Business ni guna Phone 📱 and Laptop 💻
✅ Nak buat Business nih secara Offline pun boleh
Nak jadi sebahagian daripada keluarga shaklee?
Nak jana income dengan shaklee business ?
Nak aina ajar korang macam mana nak score 3 C yang shaklee tawarkan ni ?
Nak cari side income nak bayar bantu suami & keluarga ?
Nak cari side income untuk settle kan loan PTPTN / loan kereta / loan rumah ?
Nak cari side income untuk buat Insurans anak anak & keluarga ?
Aina boleh bantu korang dengan ber business shaklee, make sure you kena rajin, komited dan selalu minta tunjuk ajar daripada mentor
Boleh terus whatsapp kaksu dan boleh click link whatsapp kat bawah ni untuk FAST RESPON
👇🏻👇🏻👇🏻
http://www.wasap.my/601126605353
Kaksu
SHAKLEE
Whatsapp Number 📲 01126605353
ID SHAKLEE :1386618
03/05/2020
03/05/2020
selamat datang ke kedai vitamin kaksu
selamat datang ke kedai vitamin
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Sandakan
90000
