Whitelab & Sara Anna Agent

Whitelab & Sara Anna Agent

Share

����
MEMPERKENALKAN
WHITE+LAB Whitening Booster
SUPPLEMENT PEMUTIH KULIT TERHANGAT DI PASARAN!!

Instant Whitening Booster & Membaiki serta Merawat Kulit Muka Bermasalah �

� + Bagaimana cara pengambilan
1 Kapsul Setiap hari sebelum breakfast & 1 Sachet setiap 2Hari sekali. Apa kelebihannya Whitelab Sachet, bertindak sebagai apa;
� 1box mempunyai 15sachet (kegunaan sebulan)
� Pengambilan 2hari 1sachet. Sebelum tidur/sebelum sarapan
� Boleh kemam dan bancuh dengan air putih/air jus
� Period

Photos from Whitelab & Sara Anna Agent's post 03/06/2022

my style salik 😉😄

29/04/2022

Dulu macam2 guna produk,lepas tu lain2 brand lagi😁

Tapi sekarang syukur whitelab semua ada🥰 benda yang paling penting untuk dapat kulit lagi yang sentiasa kekal muda,sihat dan cerah..

mau hasil yang terbaik utk diri sendiri..ne lah 3item yang sis perlu setiap hari..🥰 sambil merawat ,sambil mencerah dan Sambil melindung kulit korang daripada sinaran matahari..

Best kan⁉️

So korang bila mau grab..⁉️ sekarang tengah promo ne.. cepat2 dm Sis yaaa 😉

15/04/2022

clay mask 🥰

salah satu hot item jgk kalau apply ne then bilas lps tu korang apply mekap mmg sangat2 bagus , mau tahu knp bagus itu korang kena pakai dan rasa sendiri dulu ☺️

http://www.wasap.my/60146720803/nakOrderWhitelab

Photos from Whitelab & Sara Anna Agent's post 15/04/2022

letss tambah cantikk sebelum raya 🥰

click link now 💬 http://www.wasap.my/60146720803/nakOrderWhitelab

31/03/2022

Tak pernah tak best produk whitelab ne😍

Baru2 ne launching New produk whitelab kan..ne lah yang tengah hot sekarang ne.. stock limited ..

sekali sapu ja, nampak tu skin tone bertambah cerah😍 tu sekali sapu If hari2 sapu dan consume whitelab rasa2 macam mana lah tu kan warna kulit korang..

Jangan tengok ja tau..beberapa hari lagi mau puasa lepas tu raya..tak mau kah cantik masa raya🥰

👇🏻
http://www.wasap.my/60146720803

10/02/2022

Whitelab Capsule PROMO lah Hari ne😍

NO❌RM199
NO❌RM139

NOW 129 lah 😘😘😘

So tunggu apa lagi..grab sekarang 🥰 sebelum promo tamat..

http://www.wasap.my/60146720803/nakOrderWhitelab

03/02/2022

Bukan tak cantik..tapi disebabkan masalah kulit wajah membuatkan muka kita kelihatan kusam ja..

Betul tak⁉️ kalau bOleh kita nak semuanya nampak perfect kan😁

Tengok sis manis ne🥰 selepas 1bulan consume whitelab sachet segala jerawat dan parut² berkurang..nampak sangat bertambah segar muka sis kita ne..

Tunggu apa lagi..cepat DM sis sekarang

11/01/2022

Cepat kesannya.. selamat lagi..tiada kesan sampingan..ada lulus KKM & MAL..semua bOleh consume😍😍😍

Apa tu⁉️

Mestilah Sis Alnah cerita pasal whitelab kan🤩🤩🤩 whitelab sentiasa viral.. sentiasa permintaan ramai..

Tengok sis Kita ne...Baru 2 kapsul whitelab dah nampak cerah nya..tu belum lagi seminggu, 2minggu, sebulan...

So korang tak mau kah cuba whitelab..jom tahun 2022 biar kulit Kita cerah suci macam hati kita yg suci ne😍 (angkat bakul sendiri dulu😁)

Berminat jom dapatkan click link whatsapp ❤️
http://www.wasap.my/60146720803/nakOrderWhitelab

09/12/2021

Kerja bawah matahari ne lah yang membuatkan muka kita lebih tua daripada usia..betulkan⁉️

Terutamanya para suami para abang yang mencari rezeki untuk keluarga tercinta..sebab kulit terlalu terdedah matahari di situlah kesian teruk sunburn dorangkan..

Tengok bro Kita ne..Walaupun kerja offshore tidak penghalang untuk miliki skin cerah😍terbaiklah bro ne...

Macam tak caya ja Kan, kerja offshore skin bOleh cerah dan moist🥰 Terbaik lah whitelab, tak pernah tak berkesan..

So en. Abang² Mau kulit cerah, makanlah whitelab 🥰

http://www.wasap.my/60146720803/nakOrderWhitelab

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sandakan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Lorong Sejati Ujana 12
Sandakan
90000