Zafesha Simply By Eila
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Zafesha Simply By Eila, Beauty, cosmetic & personal care, No 13, Tingkat 1&2, Jalan Utama, Segamat.
COD & FREE POSTAGE SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA π
UNTUK ORDER SILA KLIK LINK BIRU DI BAWAH ππ
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20SetAdvanceAntiJeragatZs%20FpZsByEila
21/08/2026
Nak cepat nampak kemas tanpa banyak step?
Ini pilihan yang paling mudah β sapu je terus nampak lebih sekata dan elok.
Tak perlu makeup berlapis, tak perlu ambil masa lama.
Sesuai sangat untuk rutin harian akak.
π Order di Wasap sekarang.
Eila akan bantu akak dengan layanan sopan dan pantas sampai selesai.
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20SetPromoFoundationAntiJeragatZs%20FbPEila
18/08/2026
SUAMI AJAK KELUAR MENGEJUT? SAPU-SAPU JE TERUS SIAP π₯°
Suami ajak keluar last minute, tapi muka belum siap?
Tak perlu pening nak pakai macam-macam.
Sapu nipis Foundation Zafesha, fokus pada kawasan jeragat atau tona tak sekata, kemudian ratakan.
Wajah terus nampak lebih kemas, natural dan bersedia untuk keluar bersama suami.
Ringkas, cepat dan sesuai untuk rutin harian wanita yang sentiasa sibuk.
π Tekan WhatsApp untuk tahu lebih lanjut.
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20SetPromoFoundationAntiJeragatZs%20Eila
18/08/2026
β¨ Umur Makin Bertambah, Makeup Tak Semestinya Kena Makin Tebal
Pernah tak bila pakai foundation, muka memang nampak cantik tapi bila lama-lama mula rasa tebal, bercapuk dan garis halus makin nampak? π
Sebab tu Foundation Zafesha bukan foundation biasa π
β¨ Boleh dipakai setiap hari sebagai makeup harian
β¨ Ringan & selesa, tak rasa berat di muka
β¨ Membantu beri kemasan natural & glowing
β¨ Membantu sekatahkan tona kulit supaya wajah nampak lebih kemas
β¨ Dalam masa yang sama membantu merawat jeragat secara berperingkat sambil dipakai
Jadi tak perlu pilih antara nak nampak cantik atau nak jaga kulit.Boleh dapat kedua-duanya dalam satu foundation. π₯°
π Foundation untuk cantikkan wajah hari ini, sambil bantu jaga kulit untuk hari-hari seterusnya.
π Nak cuba Foundation Zafesha?
Whatsapp sekarang untuk dapatkan info & promo.
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20SetPromoFoundationAntiJeragatZs%20FbpEila
11/08/2026
NAK NAMPAK KEMAS HARI-HARI?
Kalau akak nak muka nampak kemas hari-hari, Krim Foundation Zafesha ni boleh jadi pilihan.
Tak semestinya nak pergi majlis baru pakai foundation. Untuk rutin harian pun sesuai sebab hasil dia nampak natural dan selesa dipakai.
Akak boleh guna bila nak keluar rumah, pergi kerja, jumpa kawan atau uruskan hal harian.
Kelebihan Krim Foundation Zafesha:
β¨ Bantu cover kusam
β¨ Bantu samarkan jeragat
β¨ Wajah nampak lebih sekata
β¨ Rasa ringan dan selesa
β¨ Ada SPF25
Sekarang promo RM89 sahaja.
Order di WhatsApp sekarang sementara stock masih ada.
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20SetPromoFoundationAntiJeragatZs%20Eila
09/08/2026
TAK PERLU BANYAK LANGKAH
Nak muka nampak kemas tak semestinya kena guna terlalu banyak produk.
Kadang-kadang makin banyak lapisan, makin lama masa yang diperlukan dan makin berat rasa pada wajah.
Dengan Krim Foundation Zafesha, rutin boleh dibuat dengan lebih mudah.
1οΈβ£ Sapu foundation pada wajah
2οΈβ£ Ratakan pada bahagian kusam dan jeragat
3οΈβ£ Tambah sedikit jika perlukan coverage
4οΈβ£ Siap untuk teruskan aktiviti harian
Dalam satu compact, akak dapat:
π Coverage untuk wajah nampak lebih sekata
π Rasa lebih lembap dan selesa
π Perlindungan SPF25
π Kemasan natural untuk harian
Sesuai untuk wanita sibuk yang nak cepat bersiap tanpa abaikan penampilan.
Harga promo sekarang RM89 sahaja.
WhatsApp sekarang dan dapatkan satu compact untuk mudahkan rutin setiap hari.
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20FoundationAntiJeragatZs%20Eila
09/08/2026
βEh betul ke harga asal RM129, hari ni RM89 je?β
Betul akak π
Foundation Zafesha sekarang tengah promo RM89 sahaja.
Kalau akak nak cuba foundation harian yang ringan, senang blend dan bantu cover kusam & jeragat, boleh grab dulu masa promo ni.
Tak perlu makeup tebal-tebal pun.
Sapu nipis, ratakan, terus rasa lebih yakin nak keluar.
π² Tekan WhatsApp sekarang ya.
Akak-akak jangan tak respon tau nanti dekat WhatsApp lepas saya balas π
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20Set1FoundationAntiJeragatZs%20Eila
09/08/2026
βKalau beli 1 RM89,
ambil 2 lagi jimat ke?β
Haa betul akak.
Kalau nak cuba, boleh ambil 1 dulu.
Tapi kalau memang pakai hari-hari, ambil 2 lagi berbaloi.
Satu pakai sekarang, satu lagi simpan standby.
Takdelah nanti bila dah nak habis baru kalut nak repeat.
Foundation ni sesuai untuk akak yang nak cover kusam & jeragat dengan hasil yang ringan dan natural.
π² WhatsApp sekarang untuk tanya harga bundle.
Tapi jangan ghost saya lepas saya reply tau akak π
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20SetPromoFoundationAntiJeragatZs%20Eila
08/08/2026
Nak wajah nampak lebih kemas dengan cepat sebelum keluar rumah?
Foundation Anti-Jeragat Zafesha membantu beri kesan coverage selepas sapuan.
β¨ Selepas diratakan:
β Jeragat nampak lebih tersamar
β Kulit kusam nampak lebih segar
β Tona wajah lebih sekata
β Hasil masih natural
β Tak perlu makeup berlapis-lapis
Ia juga dilengkapi SPF25 untuk membantu melindungi kulit ketika digunakan pada waktu siang.
π² Semak harga di WhatsApp sekarang.
Eila akan bantu pilih kod warna yang sesuai.
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20SetPromoFoundationAntiJeragatZs%20Eila
08/08/2026
KULIT MATANG, PILIH ZAFESHA
Kulit matang perlukan foundation yang nampak kemas, tapi tak buat muka nampak terlalu sarat.
Sebab tu akak boleh cuba Krim Foundation Zafesha.
Dia bantu wajah nampak lebih sekata, lembap dan natural untuk kegunaan harian.
Sesuai untuk akak yang ada masalah:
βοΈ Muka kusam
βοΈ Jeragat nampak jelas
βοΈ Tona tak sekata
βοΈ Makeup susah nak nampak smooth
βοΈ Tak s**a foundation berat
Harga promo sekarang RM89 sahaja.
WHATSAPP SEKARANG SELAGI STOCK MASIH ADA.
https://wa.me/+60175599415?text=AkakNakOrder%20Set1FoundationAntiJeragatZs%20Eila
07/08/2026
π Ada Yang Nak Tambah Pendapatan Tanpa Modal? π
Sis sedang mencari 100 orang partner yang serius nak jana income secara online!
β
Tiada modal permulaan
β
Tak perlu pegang stok
β
HQ urus packing & penghantaran
β
Latihan dan bimbingan disediakan
β
Komisen lumayan 30%β45% π
Kalau anda berminat nak buat pendapatan sampingan atau sepenuh masa,
Boleh terus daftar sekarang. π
π Cara Daftar
1οΈβ£ Klik link untuk pendaftaran sekarang.
[ https://int3mall.com/register?referral_code=INT79345 ]
2οΈβ£ WAJIB gunakan KOD PENDAFTARAN:
*INT79345* semasa mendaftar bagi memastikan akaun anda diaktifkan dengan betul dalam sistem.
3οΈβ£ Selepas akaun berjaya didaftarkan, Komen (DAH DAFTAR) Atau Klik Link WhatsApp dibawah eila akan shere link untuk anda sertai Telegram rasmi untuk mendapatkan panduan, bertanya soalan dan menerima info terkini mengenai Affiliate Pro.
https://wa.me/+60175599415?text=SayaNak%20JoinAffiliatePRO20%Eila
π Klik link sekarang dan mulakan langkah pertama anda sebagai Affiliate Pro!
https://int3mall.com/register?referral_code=INT79345
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
No 13, Tingkat 1&2, Jalan Utama
Segamat
85000
