Ilmu Kecantikan Free

Ilmu Kecantikan Free

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Ilmu Kecantikan Free, Health/Beauty, Segamat.

Photos from Ilmu Kecantikan Free's post 15/09/2021

Protect your skin from blue light.

Ask me for more detail๐Ÿ˜
Http://wasap.my/60167078973

Photos from Ilmu Kecantikan Free's post 11/09/2021

Be a Boss Babe! ๐Ÿ˜

Http://wasap.my/60167078973/beaboss

Photos from Ilmu Kecantikan Free's post 10/04/2020
22/05/2019

LIMITED TIME ONLY... GRAB FOR HARI RAYA NOW!!!

20/12/2018

New Skincare by Mary Kay

TIMEWISE 3D (FOR ANTI AGING)

โ–  umur anda 25thn keatas?
โ–  dah nmpk garis2 halus disekitar mata?
โ–  bila jln2, org dah panggil gelaran kakak or mak cik?

Anda wajib pakai skincare anti penuuan๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Sebarang pertanyaan berkaitan mary kay or masalah kulit, blh direct wassa me

www.wasap.my/60167078973
www.wasap.my/60167078973
www.wasap.my/60167078973

Beauty consultant mary kay
Nur suhadah

Photos from Ilmu Kecantikan Free's post 20/12/2018

Prmosi Mary Kay ln Desember๐Ÿ˜

23/08/2018

PERBEZAAN WAJAH DAN UMUR BAGI MEREKA YG MEMAKAI SKINCARE BIASA & SKINCARE YG BAGUS
-------------------------------------------------------------------------------------

Penuaan tidak dapat kita elakkan. Kita tetap akan menua.
Tetapi, kesan penuaan dapat dilengahkan dengan pemilihan skincare yang bagus.

Ladies, sekiranya anda berusia 25 ke atas, anda sudah wajar memilih produk penjagaan wajah yg mensasarkan anti penuaan awal. Jgn tunggu sehingga kesannya sudah wujud, nanti lebih banyak kerja dan kos terlibat.

Timewise Miracle Set dari Mary Kay adalah pilihan terbaik sekiranya anda sedang mencari set anti penuaan yg berkesan.

PM or whatsapp saya untuk more info ttg Timewise Miracle Set.

Nur Suhadah Abd Manap
Mary Kay Beauty Consultant

24/07/2018

Selamat Pagi!!

Macam mana kita nak kenal dengan jenis kulit muka kita?

Bagi anda yang nak facial free mary kay blh klik link watsap

www.wasap.my/60167078973
www.wasap.my/60167078973
www.wasap.my/60167078973

21/07/2018

๐Ÿ“ฐ KENAPA BUIH TIDAK BAGUS UTK KULIT MUKA ๐Ÿ“ฐ
๐Ÿ‘‰
Pernah dengar tak term SLS? SLS adalah water surfactant atau ejen pembuih. (to make the water wetter by reducing waterโ€™s surface tension) Nama penuh SLS adalah SODIUM LAUREL SULFATE or SODIUM LAURETH SULFATE.
๐Ÿ‘‰
Ianya di buat dari asid sulfurik, monododecyl ester dan sodium salt. Pendek kata, SLS ni bukan semulajadi, tapi sintetik., dihasilkan dari BAHAN KIMIA.
๐Ÿ‘‰
SLS sintetik adalah BAHAN YG MURAH dan menghasilkan baaaaaanyak buih. Sebab tu bahan pencuci yg murah semua buih bukan main banyak.
๐Ÿ‘‰
Zaman sekarang orang ingat makin banyak buih, makin bagus kan? Salah tu! Asalnya SLS ni digunakan untuk PENCUCI LANTAI.
๐Ÿ‘‰
Bayangkan benda yang asalnya untuk cuci lantai, kita guna kat MUKA kita, boleh bayangkan tak, kesian badan kita. Macam pakai floor cleaner untuk cuci muke.
N additional info, Cleanser Mary Kay, TIADA BUIH

Percayalah Skin Care Mary Kay 100% Botanical daripada tumbuh tumbuhan. Tiada langsung bahan chemical..So tiada keraguan ye !! ๐Ÿ˜‰

20/07/2018

CONTEST TEKA DAN MENANG
-------------------------

๐ŸŒธ Set Satin Hand Mary Kay SEORANG Pemenang
๐ŸŒธ Lipstick Mary Kay SEORANG pemenang

SYARAT2NYA......

1. TEKA berapa perkataan Mary kay & MK DIBAWAH INI...(Sila comment jawapan anda)

2. Follow Page Ilmu Kecantikan Free

3. Share dan like post ini.

Contest akan tamat bila admin jumpa pemenangnya๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

good luck๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Segamat?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address


Segamat
85000

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Saturday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00