Ilmu Kecantikan Free
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Ilmu Kecantikan Free, Health/Beauty, Segamat.
15/09/2021
Protect your skin from blue light.
Ask me for more detail๐
Http://wasap.my/60167078973
11/09/2021
Be a Boss Babe! ๐
Http://wasap.my/60167078973/beaboss
10/04/2020
22/05/2019
LIMITED TIME ONLY... GRAB FOR HARI RAYA NOW!!!
New Skincare by Mary Kay
TIMEWISE 3D (FOR ANTI AGING)
โ umur anda 25thn keatas?
โ dah nmpk garis2 halus disekitar mata?
โ bila jln2, org dah panggil gelaran kakak or mak cik?
Anda wajib pakai skincare anti penuuan๐๐๐
Sebarang pertanyaan berkaitan mary kay or masalah kulit, blh direct wassa me
www.wasap.my/60167078973
www.wasap.my/60167078973
www.wasap.my/60167078973
Beauty consultant mary kay
Nur suhadah
20/12/2018
Prmosi Mary Kay ln Desember๐
23/08/2018
PERBEZAAN WAJAH DAN UMUR BAGI MEREKA YG MEMAKAI SKINCARE BIASA & SKINCARE YG BAGUS
-------------------------------------------------------------------------------------
Penuaan tidak dapat kita elakkan. Kita tetap akan menua.
Tetapi, kesan penuaan dapat dilengahkan dengan pemilihan skincare yang bagus.
Ladies, sekiranya anda berusia 25 ke atas, anda sudah wajar memilih produk penjagaan wajah yg mensasarkan anti penuaan awal. Jgn tunggu sehingga kesannya sudah wujud, nanti lebih banyak kerja dan kos terlibat.
Timewise Miracle Set dari Mary Kay adalah pilihan terbaik sekiranya anda sedang mencari set anti penuaan yg berkesan.
PM or whatsapp saya untuk more info ttg Timewise Miracle Set.
Nur Suhadah Abd Manap
Mary Kay Beauty Consultant
24/07/2018
Selamat Pagi!!
Macam mana kita nak kenal dengan jenis kulit muka kita?
Bagi anda yang nak facial free mary kay blh klik link watsap
www.wasap.my/60167078973
www.wasap.my/60167078973
www.wasap.my/60167078973
21/07/2018
๐ฐ KENAPA BUIH TIDAK BAGUS UTK KULIT MUKA ๐ฐ
๐
Pernah dengar tak term SLS? SLS adalah water surfactant atau ejen pembuih. (to make the water wetter by reducing waterโs surface tension) Nama penuh SLS adalah SODIUM LAUREL SULFATE or SODIUM LAURETH SULFATE.
๐
Ianya di buat dari asid sulfurik, monododecyl ester dan sodium salt. Pendek kata, SLS ni bukan semulajadi, tapi sintetik., dihasilkan dari BAHAN KIMIA.
๐
SLS sintetik adalah BAHAN YG MURAH dan menghasilkan baaaaaanyak buih. Sebab tu bahan pencuci yg murah semua buih bukan main banyak.
๐
Zaman sekarang orang ingat makin banyak buih, makin bagus kan? Salah tu! Asalnya SLS ni digunakan untuk PENCUCI LANTAI.
๐
Bayangkan benda yang asalnya untuk cuci lantai, kita guna kat MUKA kita, boleh bayangkan tak, kesian badan kita. Macam pakai floor cleaner untuk cuci muke.
N additional info, Cleanser Mary Kay, TIADA BUIH
Percayalah Skin Care Mary Kay 100% Botanical daripada tumbuh tumbuhan. Tiada langsung bahan chemical..So tiada keraguan ye !! ๐
20/07/2018
CONTEST TEKA DAN MENANG
-------------------------
๐ธ Set Satin Hand Mary Kay SEORANG Pemenang
๐ธ Lipstick Mary Kay SEORANG pemenang
SYARAT2NYA......
1. TEKA berapa perkataan Mary kay & MK DIBAWAH INI...(Sila comment jawapan anda)
2. Follow Page Ilmu Kecantikan Free
3. Share dan like post ini.
Contest akan tamat bila admin jumpa pemenangnya๐๐
good luck๐๐๐
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Segamat
85000
Opening Hours
| Monday | 09:00 - 17:00 |
| Tuesday | 09:00 - 17:00 |
| Wednesday | 09:00 - 17:00 |
| Thursday | 09:00 - 17:00 |
| Saturday | 09:00 - 17:00 |
| Sunday | 09:00 - 17:00 |
