Liza Jusoh

Liza Jusoh

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Liza Jusoh, Beauty, cosmetic & personal care, Senawang, Ampangan, Seremban.

12/02/2022

Menarik angka harini . Belajar dari pengalaman lepas2 jadi baju raya tu biar la dulu 🤣 . Baru je berangan tahun ni nak pakai baju raya kelip kelip🤣

Btw selamat petang korang 💕

11/02/2022

Ramai yang terlalu awal menghukum diri sendiri!

Kalau hari ni kita susah, tidak semestinya kita akan susah sampai bila-bila. Pilihan dalam tangan kita ✋🏼

Kita sentiasa ada peluang untuk UBAH HIDUP kita.

Assalamualaikum selamat pagi ❤️

Photos from Liza Jusoh's post 11/02/2022

Nak keluar ke tu, jangan lupa apply sunblock taw. Lindungi kulit tak kira camne pun cuaca.

Baru skinz terjaga rapi, Jeragatt pun tak naik wehh !🥰

Jom grab hanya 20 ringgit saja gais utk 70ML, tahan 2 bulan ats penggunaan. So jimat sangat2👍

Open agent seluruh malaysia

09/02/2022

Cabaran terbesar untuk berjaya adalah bagaimana nak DRIVE diri kita untuk kekal fokus.

Assalamualaikum selamat pagi

Photos from Liza Jusoh's post 06/02/2022

Apa kelebihan produk numi skincare ni? Ok produk numi skincare ni sesuai yang ada masalah jérawat.

06/02/2022

Setiap pagi bangun dan ucap kan Alhamdulillah kerana masih di beri peluang hirup udara segar.

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah.

Selamat pagi semua 😘

04/02/2022

Usaha dulu baru tawakal, semoga dipermudahkan urusan kita hari ini esok dan seterusnya.

Assalamualaikum selamat pagi

29/12/2021

Hari ni encik suami cuti, dye bawak kuar jalan2, bukan senang sékarang ni encik Nizam nak cuti.

20/11/2021

Alhmdulillah stock sunblock 3w clinic dah sampai, stock xrajin cukup, harga pun mampu milik Rm20 7ml, boleh tahan sampai 2 3bulan jimat kan, so area seremban nak dapatkan sunblock 3w clinic boleh wasap liza, Liza boleh cod, luar dari seremban Liza boleh pos.

19/11/2021

SKIN DESERT MOISTURISER TREATMENT 🤩

Skin desert bukan foundation, bukan day cream, bukan night cream tapi sejenis moisturiser treatment cream yang boleh merawat skin korang sampai herlok taw😍
nampak berseri no more kusamm yer🤗

bau pun wangi sangat
sekali pakai terus jatuh cinta🤍

Korang dah cuba saka kegilaan ramai org nie? Belumm!! Hmmm lemahhhh😂😂 nak toraii cepat wasap anis, readystock now😜

Open agent seluruh malaysia

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Seremban?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Senawang, Ampangan
Seremban
70450