Shasha Beauty

Shasha Beauty

Share

WOMEN DESIREE ESSENTIAL (WD) Krim terapi hormon untuk rawatan dalaman dan luaran kaum wanita TOP TO TOE..

Photos from Shasha Beauty's post 16/04/2020

RIMAS MUKA BERJERAWAT?

Antara faktor penyebab " JERAWAT " - toksin dalam badan, hormon tak teratur, pemakanan , produk, sembelit dan banyak lagi.

Kalau uolls nak rawat dari dalam sampai terpancar keluar, inilah jawapannya , Women Desiree Triple Advance

Penggunaan yang sangat sangat mudah + menjimatkan masa + Selamat digunakan tanpa was was

Nak kulit ? Jom calit WD

Klik link di bawah 👇

Www.wasap.my/60176304337/WD

Photos 24/03/2017

Lepas calit WD kat pergelangan tangan, terus melulu ke bilik air basuh tangan. Lepas tu baru teringat, ALAMAK!😱 Baru lepas calit WD terbasuh tangan plak. Camne ni?
Haa mesti ada di kalangan korang yg macam ni kan? Mesti rasa membazir je calit wd tadi lps tu dah basuh tangan mesti dah hilang wd yg di calit tadi.
Ok saiyang jgn panik ok. Meh sini baca sat.
"eh, boleh ke terkena perfume lepas pakai WD ni?"
"eh, kalau kena air tak hilang ke WD ni?"
"eh, boleh sapu losyen tak lepas calit WD??".
_
Haa macam2 persoalan kan bermain di fikiran anda kan. So ni jawapannya👇🏻
_
Jawapannya: BOLEH
Sbb TEKNOLOGI NANO yg diformulasikan dlm WD mampu meresap 12 kali ganda cepat ke dlm kulit.
So, takyah risau lagi ok 😉😉. Boleh start calit mencalit dengan gembira😘

Photos from Shasha Beauty's post 24/03/2017

Kenapa uuuolss kena cuba ?

Sebab wd ni bukan KRIM biasa biasa tau uuolss .Wajah kusam berumur , kembali muda, glowinggg, kulit putih putih dodol jadi gebuss gebas, p**i jatuh tu kasikk anjal balik .Yang bam bam jadi slimmm melim. Tu semua dengan hanya membuat sapuan di nadi2 sahaja. tak??

Aishh banyak lagi la manfaat yang boleh uols dapat.Paling best bau wd ni ya amattt la menenangkannn plus sangatttt mudah nak pakai 😍 malas2 pun boleh cantik hokeyyy.

Tak caye??

Ajoommm tengok ⤵⤵⤵⤵

Photos 24/03/2017

RASA DIRI LEBIH YAKIN 😍

Teruja pulak tengok kulit baru adik kita ni haa. Licin gebuss macam telur dikupas kupas giteww. Baru pakai 2 botol tapi woww sangatt.

Kawan kawan pun bila pandang mesti mulut tak lepas dari memuji, mata tak lepas pandang.Tak rugi mencalit. Kena ingat minum air masak cukup tau ukkeyy.

Uuolsss, tak kan nak tengok je makin cantikss😌 Mehh la calit sekali.iteww dah nak raya ni tau. Baju lawo diri pun kena segak. Hekhek.

Bulan ni tau.Beli WD Layak join cabutan bertuah dari HQ bernilai lebih RM10,000 🤗

Untuk info lanjut
Whatsap 📲 0176304337

Photos 24/03/2017

WOMEN DESIREE ESSENTIAL CREAM (WD)

Krim Kecantikan Teknologi Terkini Hanya CALIT CALIT DI NADI, anda akan tampil JELITA, AWET MUDA dan BERSERI SERI.

=================
FUNGSI UTAMA WD:
=================
1▶ ANTI PENUAAN (Anti Aging)
2▶ MENCERAHKAN (Whitening)
3▶ MENEGANGKAN (Lifting)
4▶ MENGANJALKAN (Firming)

==================
CARA PENGGUNAAN:
==================
👉 Sapuan di Nadi Tangan (kiri & kanan).
👉 Sapuan di Nadi Leher (kiri & kanan).
👉 Sapuan di bahagian Ari² (Rahim)arah lawan jam.

Berat 15gm. Utk kegunaan 3-5 minggu.

PENTING ❗❗❗
Banyakkan minum air masak, sekurang²nya 3Liter sehari utk mempercepatkan proses pembuangan toksin berlaku.

Penggunaan perlu konsisten 2 KALI SEHARI, SELEPAS MANDI.

Semoga semua pengguna akan mendapat manfaat yg baik dengan produk WD. 😘

📲0176304337

Photos 24/03/2017

KULIT WAJAH BERLUBANG AKIBAT BEKAS JERAWAT TERUK KINI DAH SEMAKIN RATA. ☺
================================

Belum habis 2 botol pun, tapi kulit yg sebelum ni menggerutu dan berlubang² dah makin licin, tiada lagi kesan² si jerawat durjana. 😁

Jom kita baca apa kata adik Nisa yg semakin comel dan berseri² ni,

👇👇👇👇👇👇

"Alamakkkkk tengok cermin tetiba, makkaiihh aku ke nieee cam tak caye jeee."

"Rasa macam mimpi. hepinyaaa rasa macam nak beguling2 atas katil ala ala hindustan tu. Akhirnyaaa yeayyyy muka dah tak macam jalan tar."

"Tak sangka ler pulak calit calit wd ni je dapat kesan camni. Tiap pagi bangun tido mesti tak sabar nak pegang p**i. Kulit muka ni rasa makin lama makin licin sampai konfius kekadang tu. Ehh aku pegang P**i ke kain satin eh..eh." 😜

"Korang kalau ada masalah jerawat ke, kulit muka berkawah2 tu ke meh ler cuba WD, kita ikhtiar utk atasi masalah tu dengan penuh kasih saiiyanggg." 😍

💜 NISA - PENCINTA WD 💜

----------------------------------

🔻Kuasa SABAR, KONSISTEN & ikut tips penggunaan yg BETUL, inilah HASILNYA.🔻

❤Beli anda layakkk join TAWARAN HEBAT bernilai Rm10 000 Fuhh! merecikkk koo

✅ Henpon Samsung EDGE S7 Rm3+++.
✅Jam tangan mewah ala Neelopah tu (Sawarovski) ORIGINAL Rm18++.
✅Handbag jenama Guess boleh melaram raya nanti ORIGINAL hoyeh! 😍
✅Cincin omehh tudiaaa dari kejauhan memancorrr mancorrr💍💍💍💍💍
✅Wang tunai Ratus2 FUH!😉

Bayanggkan lah kalau akak yang dapekk Peh!! 😁 alangkah seghonoknyoo , sampai boleh bawakk tidoo taww akutt hilangg hik hik 😜

Meh whatssap SEKARANG JUGAKK

0176304337

kalau abiss STOCKK akak monongg yoo lah tengok yang lain dapekk hadiahh kikiki

24/03/2017

Sape yang pernah CALIT tapi tak konsisten & stop memang tersangatlah rugi. Beratus, beribu testimoni kecantikan & kesihatan kami dapat dari customer2 kami setiap hari 😍

Ada yg dah kurus, ada yg dah BMI kembali normal, ada yg dah peloless mengalahkan lopaatahh 😁 Yang penting jerawat cepat kecut sepantas kilat ⚡⚡

Ada juga yg pregnant setelah bertahun menanti (alhamdulillah), ada yg cyst nya dah hilang, ada yg periodnya kembali normal, Ada yg dah hilang keputihan.

Tips semua kami bagi, anda cuma perlu konsisten calit serta minum air secukupnya untuk kesan yg lebih pantas ❤

KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA 😘

Photos from Shasha Beauty's post 24/03/2017

6 BULAN YANG CUKUP BERMAKNA 😍

Rasa berbaloi sangat beli ni. Walaupun ramai yang kata mahal, ramai yang tak percaya calit2 boleh cantik. Tapi perubahan ni dah buktikan yang krim kecik ni bukan biasa biasa.

Calit2 kat nadi je banyak manfaat yang saya dapat. Oghang pompuan mana yang tak seronokk jalan2 ramai yang tegur. Makin cantik, berseri2, macam anak dara 😍

Sukaaa sangattt!! ⤵⤵⤵

Photos 24/03/2017

👉 Cara Penggunaan WD👈

1. Bermula dengan sapuan di nadi

2. Krim WD akan terus meresap kedalam kulit dengan Bioteknologi Nano untuk kesan yang optimum dengan kuasa serapan 12 kali ganda dalam 15 saat.

3. Sapu hingga krim meresap sepenuhnya

**Krim ini tidak perlu di sapu tebal2..Cukup secara nipis dan meresap ke dalam kulit.Kalau boleh semasa membuat sapuan..Niatkan dalam hati untuk mendapatkan kesan yang positif.

24/03/2017

Jom amalkan 😊😊😊

💦Mudahnya minum air 3 liter sehari💦 .
💧Selepas bangun tidur = 250ml
💧Sebelum subuh = 250ml
💧Selepas subuh = 250ml
💧Sebelum zohor = 250ml
💧Selepas zohor = 250ml
💧Sebelum asar = 250ml
💧Selepas asar = 250ml
💧Sebelum maghrib = 250ml
💧Selepas maghrib = 250ml
💧Sebelum isyak = 250ml
💧Selepas isyak = 250ml
💧Sebelum tidur = 250ml

250ml × 12 = 3000ml = 3 liter

Mudah kan ?😉

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Seremban?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address


BANDAR SEREMBAN SELATAN
Seremban
71450