Sephia.essential

Sephia.essential

Share

WELCOME TO OUR PAGE. ALL POSTAGE AND COD ARE AVAILABLE EVERY DAY. POSTAGE AND COD ARE AVAILABLE IN M

17/07/2024

๐Œ๐„๐Œ๐€๐๐† ๐๐„๐’๐“๐“ ๐‘๐”๐๐€๐๐˜๐€ ๐†๐”๐๐€ ๐’๐„๐๐‡๐ˆ๐€ ๐๐ˆ๐Ÿ˜
Produk yang mesra pengguna tau dan paling syiok dah tak perlu pening nak tacap mcm-2 dah, guna sephia ni, sekali dua tacap je sgt mudah tau ๐Ÿ˜
Antara kelebihan ๐‘บ๐‘ฌ๐‘ท๐‘ฏ๐‘ฐ๐‘จ ๐‘จ๐‘น๐‘ฎ๐‘จ๐‘ต ๐‘ถ๐‘ฐ๐‘ณ ๐‘จ๐‘ณ๐‘ณ ๐‘ฐ๐‘ต ๐‘ถ๐‘ต๐‘ฌ
Awak boleh buat as :
๐ŸŒบ Serum rambut..๐Ÿ’‡๐Ÿป๐Ÿ’†๐Ÿป
Guna selepas mndi..time basah atau time kering.. dua2 boleh..
*tapi better masa kering..
๐ŸŒบ Lotion bdn..๐ŸŒค๐Ÿ™†๐Ÿป
Sapu kat tangan.. kaki.. lutut.. siku.. seluruh bdn pon blh.. kalau tumit kaki merekah.. pon blh sapu..
๐ŸŒบ Makeup base/ moisturiser..๐Ÿ‘ฉ๐Ÿฟโžก๐Ÿ‘ฉ๐Ÿป
Sapu sebelum pakai foundation atau cream..dan sebagai pelembab bibir..๐Ÿ‘„
๐ŸŒบ Makeup remover..๐Ÿ‘ฑ๐Ÿปโ€โ™€๐Ÿ’„๐Ÿ’‹
Picit pada cotton pads/tisu muka /cotton bud.. then sapu pada mekup..
Hah banyak kan kegunaan argan oil ni. Satu botol yang sangat bermakna sebab boleh pakai dari rambut sampai kaki sesisi keluarga taw!
Berminat? Tekan sahaja link di bawah ni
https://wa.link/p3gsak

Photos from Sephia.essential's post 15/12/2022

Kenapa kena beli Premium All-in-One Argan Oil?

โœจ kebaikan utk seluruh badan โœจ

Slide for more ๐Ÿ‘‰๐Ÿผ

Berminat? Klik je link ๐Ÿ™ˆ
https://wa.link/p3gsak

31/08/2022

Selamat menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-65 buat negaraku Malaysia.

Semoga negara kita terus aman, sentosa dan harmoni
๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ

01/08/2022

Hey everyone!

Happy new month, August. How is your day so far? ๐Ÿฅฐ

Share sikit emoji korang kt bawah

25/06/2022

This loyalty card taw. Siapa siapa purchase item sephia akan dapat kad ni, then repeat akan dapat sticker sahaja. Then collect 10 sticker akan dapat misteri gift!๐Ÿ˜
Tunggu apa lagi? Jom serbu sekarang!

Photos from Sephia.essential's post 21/06/2022

Clear draft! ๐Ÿคช
-
Just a random post. Hectic week jugak laa laa minggu ni. Ke sana ke sini.
Ohh yaa, last week stock Argan Oil selamat mendarat tau. Ni pon dah tinggal berapa caton je ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ
Ada ke nak selfcollect area Setia Alam? Mehh roger Wawa lekaihh.
https://wa.link/p3gsak

21/06/2022

Solve your problem now!

Penat dah asyik bertukar shampoo kan. Lets these combo help you

Photos from Sephia.essential's post 21/06/2022

Shopee Feedback โœจ
Thanks selalu shopping dengan Wawa.
โญ๏ธ free shipping
โญ๏ธ freegift
โญ๏ธ loyalty card

15/06/2022

Ada peneman hari ni ๐Ÿ™ˆ

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Shah Alam?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


SETIA ALAM
Shah Alam
40170