COD Shaklee Sik - 0175492800
Shaklee distributor Kedah. Choose Shaklee as your supplement because its 100% from natural sources.
15/09/2021
🍁TESTIMONI OMEGA GUARD SHAKLEE🍁
Korang sapa yang tak cuba lagi omega guard shaklee ni, rugi sangat tau.
Banyak gila manfaat omega guard😍
📲https://syarahshaklee.wasap.my/
COD area S*k
Postage seluruh Malaysia
15/09/2021
TERLALU BANYAK KHASIAT DARI OMEGA GUARD ni yang kita tak tahu. Secara ringkasnya Omega Guard ni sangat bagus untuk 4 perkara
1) Kesihatan Jantung
2) Perkembangan Minda
3) Kesihatan Sendi
4) Kesihatan Ibu Hamil dan Berpantang
For those yang
1)nak turun berat badan
2)ada masalah biji kolestrol
3)kebas kebas kaki
4)Ikthiar ekzema
U all semua patut cuba Omega Guard ni dan rasai sendiri manfaatnya
Untuk dapatkan offer OMEGA GUARD ni dan konsultasi percuma, boleh terus whatsapp Syarah ya
📲https://syarahshaklee.wasap.my/
COD area S*k
Postage seluruh Malaysia
15/09/2021
Apa yang menariknya herb-lax ni🤔
Jom tengok testimoni Herb-lax🤗
📲https://syarahshaklee.wasap.my/
COD area S*k
Postage seluruh Malaysia
15/09/2021
🌸 HERB-LAX SHAKLEE🌸
Herb-lax shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses percernaan secara lawas.
🌸Manfaat Utama Herb-Lax Shaklee ✅Pembersihan najis yang tersekat.
✅Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
✅Membantu masalah sembelit.
✅Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
✅Mengempiskan perut.
✅Memejalkan perut.
Ada masalah penghadaman?
Dapatkan sekarang!!!
📲https://syarahshaklee.wasap.my/
COD area S*K
Postage seluruh Malaysia
07/09/2021
KELEBIHAN LIFE SHAKE
📌20G PROTEIN
📌24 JENIS VITAMIN
📌LOW GLISEMIK INDEKS
✅UNTUK KULIT CANTIK
✅UNTUK HAD KAN PENGAMBILAN MAKANAN
✅TURUNKAN BERAT BADAN
✅LOST INCH
✅TINGKATKAN IMUNISASI BADAN
✅KENYANG LAMA
✅KOLESTROL
✅BANTU PENGHADAMAN
✅KEKALKAN TUBUH BADAN YG SIHAT DAN KUAT
✅TINGGI ANTIOKSIDAN
✅KAYA DENGAN POLIFENOL
✅TINGKATKAN DAYA INGATAN
Meh dapatkan cepat sebab limited ni barang baru dalam shaklee.
📞https://syarahkedah.wasap.my/
COD area S*k
Postage seluruh Malaysia
07/09/2021
ELDERBERRY LIFE SHAKE
Produk baru launch dari shaklee.
Tengok warna dia pun dah excited nak rasa, comel betul😍
Kelebihan life shake ni termasuklah
✅kaya antioksidan dari elderberry
✅prebiotic untuk menyokong kesihatan usus dan penghadaman
✅bantu untuk meningkatkan imun sistem
✅membantu penurunan berat badan sebagai meal replacement
✅menstabilkan gula dalam darah kerana rendah indeks glisemik
Dan banyakkkkk lagi😍
Siapa nak try jugak meh whatsapp.😁
📲https://syarahkedah.wasap.my/
COD area S*k
Postage seluruh Malaysia
29/08/2021
Vitamin C Shaklee bukan la vitamin yang muncul secara tiba2 di masa pandemik yang kita alami sekarang
Sememangnya produk kami sudah lame berada di pasaran dunia
Sejak bertahun dulu kita dah tahu kebaikan vitamin C untuk bantu tingkatkan imun badan.
Sebotol ada 180 tablets dan tahan 6 bulan penggunaan. Vitamin c shaklee menggunakan teknologi sustained release yang mana setiap 1 jam, 100mg akan dilepaskan ke dalam badan.
Harga pon jimat. Sebulan cuma invest RM17 sahaja. SUPER JIMAT!!!
Jadi yang belum dapatkan vitamin C boleh dapatkan segera!!
Atau sebarang pertanyaan atau pembelian boleh terus wasap
📲https://syarahshaklee.wasap.my/
COD area S*K
POSTAGE seluruh Malaysia
19/08/2021
DROPSHIP DIPERLUKAN SEKARANG!
Permintaan Vitamin C Shaklee tinggi sekarang ni menderu order tiap hari 🔥🔥
Alhamdulillah syarah dan team berjaya menjual 55botol vitamin c
Untung runcit sebotol vitamin C RM19 sebotol if terjual 30botol dah dapat untung Runcit Rm660!!
Banyakk tuuu!
Antara kelebihan join Droship Vitamin C👇🏻
✅ Bahan Marketing disediakan
✅ Postage disediakan
✅ Extra Cash Bonus setiap point terkumpul
✅ Untung runcit setiap jualan
✅ Support Group Whatsapp
✅ reward setiap bulan
Jommm join sekarang👇🏻
📲https://syarahdropship.wasap.my/
04/08/2021
USAH PANDANG RINGAN DENGAN TAHAP KESIHATAN kita
Ada downline Saya mengadu pelanggan cakap baik beli baju daripada beli supplements. Baju boleh pakai and nampak cantik. Supplements mana orang nampak kita pakai ke apa.
Haha. Saya pun gelak jelah rasa kelakar melihat reaksi wajah anak didik yang bercerita sepenuh hati. Tapi disebalik tawa saya tahu dia risau and nak tahu bagaimana nak buat orang sekeliling faham kepentingan pengambilan supplements untuk kesihatan.
Saya jelaskan kepada dia bahawa ramai manusia anggap kesihatan perkara yang mudah. Sebab apa? Sebab mereka masih sihat.
Hakikatnya kesihatan PALING BERHARGA. Kain baju handbag pun tak rasa nak gayakan dah apabila kita tak sihat kan?
Sebab itulah penting kita jaga diri dan amalkan supplements ni. Jangan tunggu dah sakit baru nak ambil kan? Moga-moga mereka akan terbuka pintu hati dan minda untuk invest some money untuk kesihatan diri sendiri.
Jadi saya cakap kat anak didik saya tadi, selalulah educate audience kita dengan post yang bermanfaat tentang supplements and bagaimana produk kita dapat bantu mereka lebih sihat.😊
Nak cari set kesihatan boleh cari saya okay:
📲 https://syarahshaklee.wasap.my/
Syarah Laili
Shaklee Independent Distributor
04/08/2021
MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI
Nampaknya kes Positif Covid 19 semakin bertambah dan belum jumpa jalan penyelesaiannya kan? Walaupun peratusan sembuh bagi kes covid agak tinggi, tak bermakna ianya tak bahaya tau.
Jadi tetaplah kena jaga kesihatan, ikut SOP dan palingg penting boost tahap ketahanan badan kita dengan pengambilan makanan sihat dan punyai nutrisi yang bermanfaat.
Tapi yela, bukan everyday pun kita nak pastikan makanan semua seimbang. Kadang-kadang asyik tertinggal hidangan seperti sayur dan buah-buahan. Sedangkan nak dapat kandungan vitamin C daripada pemakanan harian pun perlukan kita makan dalam jumlah yang banyak contohnya nak dapat 500mg vitamin C umpama perlu makan 7 biji oren.
Ha, jadi the best way kita consume juga supplements seperti vitamin C. Confirm cukup bekalan seharian kita.
Lagipun Vitamin C Shaklee ni selamat dan semulajadi. Tiada pewarna ataupun perisa tambahan. Ada kelulusan KKM juga tentunya.
Nak dapatkan vitamin C anda hari ini boleh contact saya ya
📲 https://syarahshaklee.wasap.my/
Syarah Laili
Shaklee Independent Distributor
Postage seluruh Malaysia
Cod area S*k & sekitar
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Kampung Keda Telaga Batu
S*k
08200
