Kedai Vitamin Marzulia
Jom join ahli shaklee, yuran daftar RM35, bimbingan dan guideline percuma. Promosi Mei 2021, pembelian 6 botol SR Vitamin c,free membership and free shipping.
Teh tarik Shaklee
Resepi;
2 scoop ESP
(Boleh letak 1 scoop klu taknak pekat)
1 sachet cinch tea
300ml air suam
KENAPA ESP TERSANGAT FAMOUS DALAM SHAKLEE? KENAPA ESP CEPAT JE HABIS STOCK? KENAPA SEMUA ORANG NAK CONSUME ESP?
Of course ESP ada keistimewaannya yang tersendiri. Ramai tercari-cari ESP sebabnya dengan mengamalkan ESP secara konsisten, insyaAllah kulit akan CANTIK & BEBAS DARI MASALAH JERAWAT, selera makan akan lebih terkawal & BENTUK BADAN MAINTAIN, rasa lebih BERTENAGA & TAK CEPAT LETIH.
Tubuh badan kita secara keseluruhan terdiri daripada PROTEIN. So imagine how important for us to have enough protein daily. Cuba check balik daily food yang kita makan, cukup tak kandungan protein daripada ayam dan ikan tu ? Anda betul-betul yakin ke kandungan protein tu cukup untuk tampung keperluan badan ?
Sebabnya bila protein tak cukup tak hairanlah kalau kita akan ada masalah jerawat, kulit muka kering, pori muka jelas terbuka, masalah parut muka, masalah berat badan & cepat letih.
So kalau anda mementingkan kesihatan & kecantikan kulit, kesihatan tubuh badan secara optimum semestinya ESP adalah jawapan yang terbaik 😊
VITa C HARGA RMxx.00 TAHAN SEHINGGA 6 BULAN PENGGUNAAN😱
Antara Kelebihan & Manfaat Vita C::
✨Baik untuk imunisasi dan daya tahan badan
✨Mengurangkan simptom demam
✨Mengatasi masalah jerawat degil
✨Mengatasi masalah jerawat pasir dan nasi
✨Membantu kulit sensitif seperti eczema, resdung
✨Membantu penghasilan kolagen dalam tubuh
✨Mengurangkan kesan "sunburn"
✨Menjadikan kulit lebih gebu
✨Melembapkan kulit dari dalam
✨Mengurangkan kedutan dan tanda penuaan
✨Tona kulit menjadi lebih sekata
✨Mengurangkan penyakit selsema
✨Melindungi badan daripada radikal bebas
✨Membantu menyembuhkan luka
✨Memastikan saluran darah mengembang dengan baik
✨Mengurangkan kadar plumbum dalam darah secara mendadak
✨Mencerahkan kulit secara semulajadi
✨Membantu kelihatan lebih muda
✨Mengawal kelemumur
✨Meningkatkan pertumbuhan rambut
✨Mengurangkan keguguran rambut
✨Menghasilkan rambut yang lebat
📌ikhtiar sehabis baik..usaha sedaya upaya kita..dan baru kita serahkan segalanya kpd Allah.
📌ikhtiar dgn vitamin C yg shaklee sediakn ini😉
📌berminat??boleh2...jgn malu2 utk pm saya😊😃👍
28/07/2022
CHEWABLE C IS BACK‼️
Vitamin C Chewable ini memang ditunggu-tunggu ramai!
Sebabnya dia boleh dikunyah-kunyah, hisap-hisap macam tu je tau. Rasa manis lemon vanilla yang sedap! Best kan? 😍
Chewable Vitamin C ini kira alternatif untuk vitamin C Plus and effect dia adalah INSTANT ✅✅
Kelebihan Vitamin C Chewable Shaklee
▪️Satu tablet membekalkan 250mg Vitamin C. Ini bersamaan dengan jumlah vitamin C dalam 3.5 bij oren.
▪️Tablet boleh dikunyah yang boleh diambil pada bila-bila masa dan di mana saja.
▪️Rasa lemon dan vanilla yang sedap, lazat, ada rasa masam dan menyegarkan.
▪️Tanpa pewarna tiruan atau pengawet tambahan.
▪️Tidak merengsakan perut (dibuat dari ekstrak jagung jadi sesuai untuk perut sensitif dan gastrik).
▪️Memberi rangsangan segera 250mg vitamin C setiap kali anda mengambilnya.
Kebaikan vitamin C Chewable Shaklee
🍋Meningkatkan sistem imun badan.
🍋Mengurangkan simptom flu dan selsema.
🍋Menguatkan tulang, gigi dan gusi.
🍋Antioksidan penting yang lindung sel kulit dari rosak.
🍋Membantu melambatkan proses penuaan.
🍋Membantu dalam penghasilan kolagen.
🍋Membantu mencerahkan kulit, menghalang pembentukan jeragat dan memperbaiki masalah jerawat.
🍋Membantu menyokong integrity sel-sel.
🍋Menggalak kesihatan mata, otot dan salur darah.
Setiap rumah mesti kena ada stok vitamin C Chewable ni. Boleh diamalkan seisi keluarga 🤗
Berapa harga sebotol vitamin C Chewable ?
HARGA SEBOTOL RM56.00- 90 biji
Makan sebiji sehari untuk 3 bulan.
Jom cuba 1 botol. Pasti berbaloii😍
14/02/2022
Untung yang join Shaklee under KSM ni 💫
Sebab dari sekecil-kecil ilmu marketing, semua diajar very details and hanya follow the steps only! 🔥
Apa yang sesuai buat,
Apa yang boleh ditambah baik untuk naikkan business,
Apa teknik untuk bermula dari bawah hatta you bermula dari ZERO sekalipun.
Janji bila kita dapat ilmu,
terus APPLY within 24 hours!!🔥🔥😍
Saya mengalu-alukan kehadiran for those yang betul-betul berminat nak jadi sebahagian dari anak didik saya dalam business Shaklee.😊
Ini semua untuk ANDA !
Kami sediakan untuk ANDA !
🌿🌿🌿🌿
Kelebihan berada di dalam group bimbingan Marzulia & KSM💫 sendiri :
✅ Basic and marketing tips class
✅ All Materials (marketing picture/video) provided
✅ All Channel Link provided
✅ Nutrition and product knowledge class
✅ Active support group
✅ Offline coaching upon request and availability
✅ Reward for all those who perform well and achieve target / requirement
“Dream Come True”
wasap.my/+60197888169
Marzulia,
Shaklee Business Mentor & Leader
Distributor of Shaklee Malaysia
12/10/2021
ANAK BERUANG COMEL🐻🐻
Glemer sangat anak beruang Hero Kiddo ni sekarang.
Rata-rata feedback anak-anak sangat s**akannya.
Anak makin akfif.
Anak makin banyak akal.
Anak makin cergas.
Anak makin bijak.
Yang paling penting tak perlu dipaksa makan vitamin ni.
Mereka akan minta or buka sendiri makan.
Fungsi utama anak beruang ini adalah untuk tingkatkan sistem imun anak-anak melawan virus or bakteria luar.
Complete dalam tu ada Vitamin D, Vitamin C, Zinc dan paling buat power untuk imun adalah Elderberi.
So ibu ayah jangan risau anak beruang ini akan lindungi anak-anak.
Bagi kami setiap rumah yang ada anak kecil perlu ada Hero Kiddo ini.
Your trusted SID,
Marzulia
0197888169
*Keistimewaan Nutriferon Granules Shaklee*
- Penemuan Dr Kojima
Nutriferon Granules adalah hasil daripada penyelidikan dan penghasilan yang mengambil masa bertahun-tahun.
Pada tahun 1970, Dr Yasuhiko Kojima, ahli imunologi terkenal didunia, bersama rakan-rakan penyelidiknya, menyaring, menguji, dan menilai lebih daripada 200 ramuan yang berbeza.
Akhirnya empat bahan botani berasal daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago, dan bunga japanese honeysuckle dipilih untuk campuran Nutriferon Granules kerana keberkesanannya dalam mengekalkan kesihatan yang baik.
*Antara manfaat Nutriferon adalah:-*
(1)Membantu mengurangkan hipertensi tahap kolestrol yang tinggi.
(2) Membantu mempertingkatkan sistem imun badan.
(3) Merangsang pengeluaran mikrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman.
(4) Membantu melindungi tubuh daripada virus, mikrob, termasuk flu dan influenza.
(5) Membantu mengurangkan simpton PMS.
(6) Menggalakkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi dengan baik untuk membunuh bakteria.
(7) Membantu mengurangkan infeksi dan pesakit Hepatitis B dan C.
(8) Membantu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kimoterapi.
Marzulia
0197888169
16/07/2021
1 BOTOL VIVIX SHAKLEE PERCUMA AHLI!
🍷1. VIVIX bertindak dengan mempertahankan sel.
🍷2. VIVIX bertindak dengan memberi tenaga sel.
🍷3. VIVIX bertindak dengan memperbaiki sel.
🍷4. VIVIX bertindak dengan meningkatkan prestasi sel.
💙KENAPA RAMAI MENCARI VIVIX SHAKLEE?
✔️ Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
✔️ Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
✔️ Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
✔️ Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
✔️ Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
✔️ Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - azhameir
✔️ Membantu berkaitan penyakit strok - angin ahmar
✔️ Meningkatkan kesihatan imum badan
✔️ Menggalakan kesihatan keseluruhan
💙SIAPA PERLUKAN VIVIX SHAKLEE?
✅ Pesakit Diabetis
✅ Darah Tinggi
✅ SLE
✅ Stroke
✅ Slip Disc
✅ Fabroid Cyst
✅ Pembedahan / Berpantang
✅ Thyroid
✅ Kanser
✅ Orang yang kerap batuk / batuk tak hilang
✅ pelbagai masalah kesihatan
Trusted SID,
Marzulia, wasap.my/+60197888169
31/03/2021
Siapa kat sini ada masalah HORMON TAK STABIL?
Period datang ikut s**a dia nak datang jer, kejap ada kejap takde
Lepas tu bila period tak datang, mula laa muka pun start breakout.
Jerawat mencanak canak naik dengan banyaknya.
Sebab apa?
Sebab darah kotor tersimpan dalam badan, bila dalaman kita tak bersih itu yang reflect pada sel dan keluar lah ke luar kulit pulak
Salah satu fungsi GLA ni dia bantu untuk stabilkan balik hormon kita, bagi yang nak kahwin dan nak ikhtiar hamil wajib consume nih inshaaAllah boleh bantu tingkatkan kesuburan.
Next, Zulia nak tanya lagi.
Siapa kat sini ada masalah SENGGUGUT masa nak datang period?
Alhamdulillah sejak Cust zulia consistent amalkan GLA nih, semua tuu dah takde lagi dah
✅Period datang stable jer on time
✅Jerawat kalau keluar pun satu dua tu pun kecik
✅Alhamdulillah, SENGGUGUT PUN TIADA LAGI 💕
Sebagai bonus tambahan kulit pun jadi makin cantik, moist and glowing jer tau. Sebab dalam GLA nih ada Vitamin E, orang kulit oily pun sesuai consume sebab kandungan Vitamin E dia memang just nice untuk keperluan dalam mengekalkan kelembapan kulit
Ready stok, wasap.my/+60197888169/glacomplex
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Kampung Kerawai
S*k
08200
