Liza Amway Sungai Besar

Liza Amway Sungai Besar

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Liza Amway Sungai Besar, Health/Beauty, Sungai Besar.

01/10/2021

DISH DROP

Ramai yg bertanya mengapa saya perlu bertukar drp jenama pasaraya kepada amway dish drop? Bukankah mahal??

Amway dish drop sebenarnya dijual dlm bentuk pekatan yg boleh dicairkan kepada lebih 20 botol cairan..menjadikan penggunaannya sgt menjimatkan..

-Sangat berkesan membersih pinggan mangkuk,minyak & kotoran degil walaupun telah kering ✅

-Berkesan menghilangkan bau hanyir ikan@ ayam✅

-Meninggalkan aroma sitrus segar untuk mengawal bau.✅

-Menjimatkan penggunaan air(senang dibilas)✅

-Berkesan untuk membebaskan racun/toksik pada bahagian luar kulit sayur2an & buah2an yang menggunakan bahan kimia seperti racun serangga perosak.✅

-Selamat dan diperbuat daripada bahan sumber semula jadi & diuji oleh pakar dermatologi ( BIOQUEST FORMULA)✅

-Selamat utk penggunaan cucian peralatan bayi(botol susu dll)✅

-Selamat dan tidak memudaratkan kulit✅

-Mengandungi aloe vera yang melembutkan dan menyamankan, botani shiso yang antiradang & asid Alphy-hydroxy untuk melindungi tangan anda✅

-Memenuhi standard badan dunia US EPA(Environmental Protection Agency)✅

Untuk makluman dan pengetahuan anda, produk-produk AMWAY HOME mempamerkan label “Design for the Environment” (DfE) pada bungkusannya.
Program Design for the Environment (DfE) oleh U.S. EPA mempromosikan produk-produk berprestasi tinggi dan pada masa yang sama ia juga lebih selamat untuk manusia dan alam sekitar. Apabila terdapat logo DfE pada sesebuah produk, ia bermakna:

1. Pasukan saintis EPA (US Environment Protection Agency) telah menyaring setiap bahan kandungan dalam produk yang berpotensi memberi kesan kesihatan dan alam sekitar.
2. Pengilang produk telah banyak melabur dalam R&D dan perumusan untuk memastikan bahawa bahan-bahan kandungannya dan produk-produk siapnya benar-benar hijau demi kesihatan dan alam sekitar.
3. Produk adalah lebih selamat untuk manusia dan bumi kita.

Jadi..tunggu apa lagi? Buatlah pilihan yg bijak utk kegunaan & kesihatan anda seisi keluarga bermula dari sekarang😀

Www.wasap.my/60135057771/dishdrop

21/03/2021

‼WAJIB ADA‼️

💕 comel n cantik design dia
💕 bagi manfaat berpanjangan kepada si pengguna & keluarga
💕 penggunaanya menjimatkan masa
💕 tak bahaya ketika gunakannya
💕 tak perlu guna minyak masak
💕 multifunction, (goreng, membakar, grill & memanggang)
💕 senang nak cuci
Nih nak kongsikan gajet hebat ya..
❤HD9723 Philips Airfryer ❤
Moh beli satu letak dirumah 😍
✅GORENG TANPA MINYAK.OFKOS CRISPY OK
✅BAKE
✅ROAST
✅GRILL
✅DEFROST
▪Kuasa : 1500W
▪Voltan : 220 - 240V
▪Kapasiti : 0.8 kg
▪Dilengkapi dgn teknologi twin turbostar
▪menggoreng tanpa minyak dan waktu yg sama mengeluarkan minyak pd makanan seperti ayam sehingga 90%
-mengurangkan lemak,menyihatkan badan
▪Hanya 0.30 sen tenaga elektrik utk satu jam penggunaan

😍Air Fryer..makan secara sihat..goreng tanpa minyak..Sayangi jantung anda❤❤

🔥Philips Airfryer Twin TurboStar (HD9723) Desert Green🔥

• Teknologi Twin TurboStar - Cara paling sihat untuk menggoreng makanan kegemaran anda dengan sedikit atau tanpa minyak. Menyingkirkan lemak daripada makanan
• Serba boleh, pantas dan kompak; muat 0.8kg kentang jejari
• Menggoreng, membakar, menggril dan memanggang makanan
• Pemegang Universal EasyClick – memudahkan menukar aksesori
• Bakul QuickClean dengan jaring boleh tanggal dan pemegang
• Aksesori dulang gril
• Boleh terus digunakan. Tidak perlu dipanaskan dahulu

Teknologi Twin TurboStar – Gandingan pemanas dan motor yang berkuasa menghasilkan udara panas di dalam Airfryer yang berputar seperti tornado. Direka untuk menyingkirkan lebih banyak lemak daripada makanan dan memerangkapnya di dalam pengurang lemak agar mudah dibuang.

Menggoreng dengan sedikit atau tanpa minyak - Udara panas digunakan untuk menggoreng hingga 90% kurang lemak. Paha ayam dipanggang hingga garing dan lembut namun menyingkirkan lemak.

Memasak Serba Boleh – Bukan sahaja menggoreng, ia juga boleh, menggril, membakar kek dan memanggang sajian kegemaran anda

Saiz kompak, kapasiti besar – menjimatkan ruang di kaunter dapur untuk kegunaan harian.

Pemegang Universal EasyClick – memudahkan anda menukar bakul ke dulang gril.

Aksesori Dulang Gril – sesuai untuk menggril ikan, daging dan sayur-sayuran.

Pemanasan segera – Boleh terus digunakan.

Bakul QuickClean – Bakul jaring boleh tanggal dengan pemegang.

Kawalan Suhu & Pemasa – Serba boleh untuk pelbagai bahan.

Kapasiti bakul: 0.8kg
Kuasa: 1500W
Dimensi: 266mm (P) x 292mm (L) x 276mm (T)
Berat: 5.3kg
Warna: Desert Green

Hai korang nak tahu tak yg Air fryer Philips kini kembali dengan design yang lebih eksklusif, warna yang sememangnya eksklusif serta ciri-ciri yang pastinya memikat hati suri rumah sekalian!

Antara kelebihan ohsem ni :
✔ Memasak Aneka
(Goreng , bakar, grill dan memangang)
✔ Kapasiti 0.8 kg sesuai utk 4 hidangan
( 20% lebih kompak , jimat muatan isipadua masih sama seperti yg lama)
✔ Pemegang easy Click
✔Aksesori Kuali l***r grill utk resepi pelbagai
(bagus utk gril ikan , daging , sayuran dan aneka hidangan)
✔ resepi Inspirasi hampir 200 aneka resepi

📍Twin turbo technology...masak sekata atas dan bawah..
📍Masih lg moist..tak kering
📍Tak perlu guna minyak setitik pun
📍Senang nak cuci
📍Mudah guna..anak2 pun blh masak sendiri guna airfryer ni
📍mcm2 boleh masak..ikan, daging, ayam, mkanan frozen

Air fryer Philips kembali dengan design yang lebih eksklusif, warna yang sememangnya eksklusif serta ciri-ciri yang pastinya memikat hati suri rumah sekalian!

Siapa yang patut ada Air Fryer ni?
❤️Mak ayah yang pentingkan cara penyediaan makanan yang clean
❤️Untuk mereka yang sedang cuba mengawal kolestrol dalam darah
❤️Untuk mereka yang nak kurangkan minyak dalam diet anak anak
❤️Untuk mereka yang tak berapa cekap memasak menggunakan dapur
❤️Untuk mereka yang mementingkan gajet berkualiti tapi bajet
❤️Untuk pasangan yang baru membina rumahtangga
❤️Untuk pasangan yang sibuk bekerja
❤️Untuk anak2 yang tidak pandai masak

🍭 Goreng dgn minyak yg sedikit atau tanpa minyak pun xpa
🍭 Tidak perlu dipanaskan
🍭 Senang dibersihkan
🍭 Teknologi Twin TurboStar

Ate, ape kome tunggu lagi , moh lerr kite grab selagi stok masih ade
Www.wasap.my/60135057771/airfryer

Photos from Liza Amway Sungai Besar's post 20/03/2021

Philips Vacuum Speed ProMax dari Amway 💥💥💥

Best sangat ke Vacuum ni..? Jawapan sy mmg best giler... 👍👍👍

ASBABnya:

✅ Cordless : Rechargeable, tak perlu lagi nak main tarik² wayar semasa vacuum. Macam susahkan, kejap² nak kena tukar plug kalau jauh.

✅ Vacuum: Vacuum ni ada level sehingga turbo🔥🔥🔥🔥. Kuasa sedutan dia fuhhh! Siapa yang tengok pasti teruja 😍

✅ Mop: Boleh Vacuum dan mop skali jalan. Ada tangki utk isi air 😍

✅ Ada lampu LED : Bukan sebarang lampu tau. Boleh nampak sehalus² habuk kt atas lantai 😳😳

Jom rasai kenikmatan buat kerja rumah dgn vacuum mop Philips Amway ni. 😍

Berminat? Hubungi segera!!!! www.wasap.my/60135057771/philipsvacuum

Photos from Liza Amway Sungai Besar's post 11/03/2021

Jus buah Vergold Amway
Xperlu tambah gula
1 bhgn jus + 9 bahagian Air

Rasa jus semulajadi
sedap dan sihat 👍🏻🥰🥰🥰

07/03/2021

Dengan pengambilan Double X Amway selama 6 - 8 minggu, perubahan boleh diukur dari segi:

✨ Tahap nutrien dalam darah
✨ Kapasiti antioksidan
✨ Kerosakan DNA
✨ Mengurangkan kadar gula dalam darah
✨ Menambah baik fitonutrien
✨ Meningkatkan nutrien antioksida dalam darah
✨ Double x pemakanan 5 warna
✨ Untuk fungsi mata, otak, jantung, sendi dan sel badan
✨ Double x dari sayur dan tumbuhan
✨ Double x mengandungi 12 vitamins, 9 mineral dan 17 kepekatan sayuran dan tumbuhan
✨ Memberi tenaga berpanjangan, sangat bagus untuk penghidap kencing manis
✨ Seawal umur 12 tahun dah boleh ambil Double X Amway ni.

Photos from Liza Amway Sungai Besar's post 26/01/2021

❤️BARU DARI NUTRILITE ❤️

🦋TRIPPLE BOOSTER🦋

Kita tahu acerola mengandungi banyaaakkk kandungan vitamin C dan Tumeric atau Kunyit mempunyai kuasa menyembuh yg sgt baik.

Malah Org2 tua dulu mmg b*k gunakan kunyit utk rawatan selepas bersalin dan untuk penyembuhan luka.

Licorice adalah agen anti kuman dan virus. Ia memberi kelegaan kepada saluran pernafasan.

Sangat sesuai utk mereka yg mpunyai imun badan yg lemah, kerap demam, batuk yang berpanjangan serta untuk anak2 yang selalu selsema.

Jom dapatkan sekarang www.wasap.my/60135057771/tripplebooster

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

16/01/2021

ANDA PERLU TAHU

Masih ramai pengguna keliru dgn penggunaan logo Halal.

Bukan semua produk perlu ada logo Halal. Hanya produk yg mana proses penghasilannya perlu kpd sumber haiwan atau alkohol shj yg perlu disahkan status halal.

Produk yg dihasilkan tanpa perlu menggunakan sumber haiwan atau alkohol TIADA KEPERLUAN utk logo halal.

Penghasilan apa saja jenama ubat gigi tidak memerlukan apa² kandungan drpd sumber haiwan atau alkohol.

Jadi tiada keperluan logo halal.

Hukum menggunakannya adalah Harus.

Rangkaian penjagaan oral Glister juga tiada keperluan utk logo halal.

Amway memberi jaminan tidak mengeluarkan, menjual, mengedar produk yang tidak halal.

Jika ada produk Amway yg tidak halal, maka Tabung Haji, AmanahRaya, LTAT, KWAP tentunya akan menarik diri sbg pemegang saham terbesar Amway kerana ada unsur syubhah.

Walaupun di pasaran ada jenama ubat gigi lain yg ada logo halal walaupun sebenarnya tiada keperluan, perlu difahami bahawa ini sebenarnya hanya strategi pemasaran syarikat² tsbt. *Bukan satu kewajipan* utk mendapat logo halal bagi produk oral.

Drpd risau ttg logo halal pd ubat gigi, lebih baik risau ttg kandungan bahan kimia dlm ubat gigi. Ubat gigi Glister adalah drpd bahan semulajadi tanpa bahan kimia. Tanda hijau bermaksud 100% bebas bahan kimia.

Photos from Liza Amway Sungai Besar's post 14/01/2021

Nk Amway Products wasap sy www.wasap.my/60135057771/amway

Liza Amway Sungai Besar 08/01/2021

Alhamdulillah stock amway dh hampir licin,,tgl dish drop, suplement kalsium n losen alano jer...🥰🥰🥰

Liza Amway Sungai Besar Health/beauty

06/01/2021

Tips beli ubat ketiak tak berbau & tak hitamkan ketiak korang!
Pertama korang kena tahu jenis masalah ketiak korang macam mana;
✅ Jenis cepat berpeluh, cepat basah
✅ Jenis berbau
✅ Jenis cepat berpeluh basah + berbau
Jadi kalau korang dah tahu masalah ketiak senang nak beli ubat ketiak yang sesuai
✅ Untuk masalah ketiak cepat berpeluh & cepat basah korang kena beli ubat ketiak yang ada anti perspirant (anti peluh)
✅ Untuk masalah ketiak berbau korang kena beli ubat ketiak yang ada Deodorant (anti bau)
Tapi macam mana kalau ketiak korang jenis cepat berpeluh + berbau + hitam??
Kalau korang tak tahu nak pilih yang mana, senang je korang beli je ubat ketiak G&H Deodorant & Anti Perspirant dari Amway
Ubat ketiak ni power sebab boleh selesaikan semua masalah ketiak korang
Yes memang boleh cerahkan sekali sebab dia tak ada alkohol yg boleh hitamkan, semua dari organik shj
Kekal kering & wangI 48jam tau! 1 botol tahan 6-8 bulan, jimaattt sangattt!
P/S : Yang botol hijau tu spray mulut, untuk hilangkan bau mulut, kita jual mur mur je, boleh order sekali!
Cepat-cepat stok laku keras, restock je habiss🔥
Sekali cuba gerenti tak tukar lain..klik link di bawah untuk order >>
http://www.wasap.my/60135057771/deadorant

Photos from Liza Amway Sungai Besar's post 04/01/2021

LECITHIN-E
JIKA NAK KURUS N BUANG LEMAK DAN CUCI KOLESTROL DALAM PEMBULUH DARAH DARAH😍😍

Apa beza lechitin E Amway dgn lechitin brand x lain.
Lechitin E Amway diformulasikan dengan tambahan vitamin E. Sesetgh produk lain hanya ada lechitin shj.

Kebaikan Lecithin

💐membersihkan saluran darah dan juga pengemulsi semula jadi
💐 mengawal penggumpalan platlet darah / thrombus
💐baik untuk kecerdasan otak
💐mengurangkan risiko menjadi nyanyuk apabila tua
💐mengekalkan kelembapan kulit
💐menggalakkan penyerapan vitamin yang larut lemak jadi lebih banyak vitamin dapat diserap
💐 Lecithin merupakan pengemulsi yang bagus. Ia boleh mengemulsi lemak sebesar bola menjadi bintikan lemak kecil
💐 Boleh diumpamakan sebagai pembakar yang membakar lemak badan. Inilah yang pentingnya untuk KURUSKAN BADAN
💐mengawal kolestrol dalam darah
💐 memberikan kulit yang lebih berseri dan menghilangkan kedutan
💐 lecithin membantu memperbaiki kerosakan hati yang disebabkan alkohol berlebihan (sekiranya ada mengambilnya)

kebaikan Vitamin E
🌈manjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas
🌈melindungi paru2 dari pencemaran udara
🌈meningkatkan kuasa sel-t untuk melawan penyakit
🌈anti oksidan
🌈membekalkan oksigen ke sel2 badan
🌈mengurangkan risiko alzheimer (nyanyuk)
🌈mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil
🌈menyelesaikan masalah kelesuan
🌈mengurangkan risiko parut yang besar
🌈merendahkan kadar kolestrol
🌈membantu mencegah kanser
🌈merendahkan risiko katarak pada mata

📲www.wasap.my/60135057771/lechitine

03/01/2021

Gunalah sy ubat gigi glister terbaik dr amway

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sungai Besar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Sungai Besar
45300