BEYNA Legacy HQ Selangor
Beyna Legacy Hq Sungai Besar Selangor
Platinium Leader Beyna Legacy
Segala produk Beyna ada disini.
HEBATNYA KITA KALAU KITA USAHA TAK HENTI.
Alhamdulillah dengan beyna legacy agent tak mati. Agent sentiasa restock lagi dan lagi. Banyak sangat benefit FREE duduk dalam beyna ni.
Marketing padu. Coaching class FREE. Bahan team dah sediakan. Awak tinggal jalan je. Kalau mati tu tandanya awak sendiri yang tak nak usaha!! Mana ada orang buat bisnes terus berjaya. Trust the process βΌοΈπ
Siapa sahaja nak join sebagai agent sangat sangat digalakkan. Kadar restock dan pusingan modal beserta untung sangat tinggi. Sales sebulan 4-5 angka agent agent ni.
Whatsapp saya kalau anda berminat nak jadi agent. Terbuka untuk 10 orang terawal ada hadiah misteri π
www.wasap.my/601129257812
05/02/2021
Salam jumaat selamat pagi πΉπ
Moga dimudahkan urusan dan dimurahkan rezeki kita semua harini, hari esok dan seterusnya. Amin amin π€²π»
03/02/2021
Saja jalan2 tengok dulu π₯°
02/02/2021
Assalamualaikum hi gaissssssss!
Kakak muncul lagi hakhak
Kakak tengah cari agent beyna kakak nak guide 15 orang terawal jeeeee tau. Siapa yang terawal kakak nak bagi tshirt n sticker kereta free.
Beyna marketing padu class coaching free. Apa2 roger je k wasap kakak kat 0 1 1 2 9 2 5 7 8 1 2 ππ»ββοΈ
29/01/2021
Morning! Saya tengah rekrut team baru untuk 5 orang terawal yang berminat nak buat duit lebih ni!
Siapa cepat dia dapat ya. Free coaching class, free group support, dapat gift restock, cabutan bertuah bulanan. Cepat! Wasap ika now 01129257812 ππ»ββοΈππ₯
27/01/2021
Kalau nak up semua memang tak menang tangan. Ada je feedback masuk hari hari tau!
Alhamdulillah, BEYNA LEGACY PRODUK makin hari makin banyak tolong orang diluar sana yang ada masalah kulit. Insyallah selagi BEYNA boleh beri KEBAIKAN kami akan terus bantu anda okay.
Siapa je sini? π
26/01/2021
Morning! Pagi2 dah belanja cust2 grab & repeat beyna. Tak best tak da la cust beli kan? π
Pakai best jual lagi best. Macam2 benefit dapat dari beyna. Yang masih usya2 je sis lalu lalang tu. Bawak2 la bertanya, sis nak join agent boleh? Hihi
Hahahhaah .Cia cia cia sangat taw .
Lepas ni giliran video sapa pulak la
Kita up .
πππ
22/01/2021
Assalamualaikum selamat pagi. PKP sambung ke tuuuuuuu? Cikton okay tak tuuuu? ππ€£
β’
Takpa la sambung pun sambung la asalkan Malaysia kembali aman kan? Yang duduk rumah bosan2 tu boleh la belajar2 masak itu ini bagi anak laki makan. Yang bekerja teruskan bekerja cari rezeki demi sesuap nasi.
β’
Apa pun SOP kena la ikut jangan main hantam je keluar sana keluar sini walaupaun PKP kali ni tak ketat macam dulu. Kan
β’
Yang dah bosan sangat main phone scroll fb wasap ig usya2 orang je tu. Apa kata usya2 fb sis kot la TERjebak jadi agent beyna. Ah sudah TERkaya tanpa sengaja plak kan π€π€£
β’
*Gambar sekadar hiasan. Pic credit to owner π
Assalamualaikum. Selamat pagi! So far macam mana pkp korang? Ok ke tuwwwww π€π€£
12/01/2021
Ready nak berjumpa dengan YMM TUANKU di
singgahsana istana tuanku .
Doakan kak beyna dipermudahkan semasa
mengadap tuanku nanti .
Amin .
12/01/2021
Hi !
Selamat pagi duniaaasa nyataaaaaa
Jangan stress - stress tau!!
Jom kita baca ape KELEBIHAN PRODUCT BEYNA LEGACY ni gaiss. Rasa-rasa tergerak hati nak dapatkan saka pink ni, boleh terus rojer agentt stokisss yang berdekatan dengan hampa na.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
NO 11 TINGKAT BAWAH PT 1489 Jalan SBBC 5 SUNGAI BESAR BUSSINESS CENTRE
Sungai Besar
45300
Opening Hours
| Monday | 09:00 - 18:00 |
| Tuesday | 09:00 - 18:00 |
| Wednesday | 09:00 - 18:00 |
| Thursday | 09:00 - 18:00 |
| Friday | 09:00 - 18:00 |
| Saturday | 09:00 - 18:00 |
