WaniezSya Beauty and Health

WaniezSya Beauty and Health

Share

Kami Menjual Pelbagai Produk Kecantikan Yang ada Di Malaysia ni..

08/04/2023

❤️❤️❤️

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 26/01/2023

OBSESS COSMETIC

Kelebihan untuk TREATMENT CUSHION FOUNDATION:-

💅🏻Membantu menutup ketidak sempurnaan kulit
💅🏻Mengekalkan kelembapan kulit
💅🏻Melindungi dari sinaran UV
💅🏻Makeup tidak bercampuk & berminyak
💅🏻Mencerahkan kulit

PERCUMA CLEANSING BALM TAUUU!!

Klik link di bio CEPAT!! Atau boleh dapat dengan agent2 terhebat kami yang SAH💜

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 26/01/2023

🌺REPAIRING SERUM SKIN DESSERT🌺

KEBAIKAN 👇🏼

♥️Mengurangkan kedut pada wajah
♥️Merawat kulit breakout
♥️Memudarkan parut
♥️Mengecutkan Jerawat
♥️Memudarkan jeragat
♥️Melambatkan penuaan wajah
♥️Meredakan keradangan kulit

The Best ❤️ dapat menyelesaikan masalah kulit Anda ‼️

** selepas apply serum disyorkan memakai moisturizer skin dessert untuk mendapatkan kesan yang lebih berganda 😍

http://Wassap.my/0133866327/nakSerumsd

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 26/01/2023

OKAYA LOOSE POWDER
Okaya Loose Powder mempunyai tekstur yang sangat halus menjadikan 👇🏼
🔥Makeup lebih tahan lama
🔥Lebih ringan dimuka
🔥Lebih natural
🔥Serap minyak
🔥Kecilkan pores
Loose powder Okaya menjadi pilihan makeup artis. Okaya loose powder jenis mineral sangat friendly dengan skin yang sensitive dan yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat dan jeragat.

Nak order boleh walk in kedai @ click je ws

www.wassap.my/60133866327/OkayaLoosePowdee

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 26/01/2023

OKAYA CREAM TO POWDER FOUNDATION✨

KELEBIHAN OKAYA CREAM TO POWDER

- Full coverage
- Boleh mengganti kan bedak(tidak perlu berbedak)
- Tahan lama sehingga 12 jam
- Mengandungi vitamin E dan minyak zaitun
- Tidak bercapuk walaupun berpeluh..
- Spf 30 melindungi cahaya matahari merbahaya
- Cerah..gebu..shining dan berseri sepanjang hari
- Mesra solat
- Bebas alkohol dan bahan kimia merbahaya
- Menutup cela di wajah
- Boleh dijadikan alas makeup

nak whatsapp kami :

http://www.wasap.my/+60133866327/OkayaCreamPowder

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 26/01/2023

GRAPESEED OIL nii sejenis minyak anggur Dan pati minyak kelapa Dara yang merawat dan membuat skin uolls seperti 👇👇

🌹glowing
🌹kecutkan jerawat
🌹tidak menjadikan muka berminyak
🌹pori pori muka mengecil
🌹jeragat pudar
🌹boleh pakai seluruh muka dan bibir
🌹hilangkan mata panda

Meh pm lelaju ye :
Klik link

www.wasap.my/60133866327/Grapeseedoil

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 26/01/2023

🧡RIFFA CONCEALER🧡
NEW PACKAGING
Riffa concealer hanya ada 1 warna sahaja & sesuai utk kulit wanita Asia.. Mekap lebih cantik dgn mengguna concealer sebab teksturnya berbeza dari foundation.
RIFFAA CONCEALER :
✔️ Kening On Fleek.
✔️ Menutup Bulu2 Halus Dibawah Kening.
✔️ Menutup Jerawat Dan Parut Jerawat.
✔️ 1 warna yg sesuai utk kulit wanita Asia.
✔️ High Coverage.
Harga
🌺 RM 29.90 sahaja

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 26/01/2023

💗ANIENA SKINCARE💗

Kelebihan dan fungsi Aniena Beauty Care

🌸Whitening Herba Soap
- Menanggalkan segala kotoran di wajah, kesan makeup dan sel kulit mati
- Mengecutkan jerawat
- Mencerah dan menegangkan kulit
- Boleh juga digunakan dibahagian yang gelap seperti siku, lutut dan leher

🌸 Night Cream
- Mengurangkan kedutan dan garis halus, anti-aging
- Mencerahkan dan melicinkan kulit
- Mengecilkan lubang lubang pori
- Menghaluskan kulit
- Mengeringkan jerawat dan menstabilkan kondisi kulit
- Merawat dan mengurangkan parut jerawat dan jeragat
- Merawat blackhead dan whitehead
- Membuatkan kulit nampak bersinar berseri dan flawless

🌸 Day Cream
- Melindungi kulit dari sinar uv
- Menghalang flex hitam
- Menjadikan tona kulit lebih sekata
- Menghalus, mencerah dan melicinkan kulit wajah
- Memberi effect glowing pada kulit
- Spf 35

#

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 16/01/2023

💬𝙆𝙪𝙡𝙞𝙩 𝙗𝙚𝙧𝙟𝙚𝙧𝙖𝙬𝙖𝙩 ? 𝙏𝙞𝙙𝙖𝙠 𝙨𝙚𝙠𝙖𝙩𝙖 ? 𝘽𝙚𝙧𝙟𝙚𝙧𝙖𝙜𝙖𝙩 𝙩𝙚𝙧𝙪𝙠?🧐🧐

📝HA CLEANSER kak ell ni sesuai untuk kulit kering dan sensitif ia dapat merawat masalah jeragat dan mengimbangi kelembapan pada wajah.

Bagi korang yang nak jadikan kulit lebih lembut, halus, anjal & licin nampak muka kita moist moist gituw recommended sangat pakai HA CLEANSER kak ell ni❤🥰.....................

📝SABUN CENGKIH ia memang diformulasikan untuk merawat masalah skin. Dalam ni mengandungi ekstrak cengkih & madu untuk membantu merawat kulit serta dapat melembapkan kulit.
Siapa yang pakai sabun cengkih kak ell ni? Apa pendapat korang? Cuba share sikit 🥰

😊Nak kami bantu? Klik je link kat bawah ni:

👉 https://wa.me/60133866327/text=kakellxBe4UtifyMe
👉🏻 https://wa.me/60133866327/text=kakellxBe4UtifyMe

KAK ELL
“Pasti Tulen, Pasti Cantik

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 16/01/2023

𝐍𝐔𝐑𝐅𝐄𝐋𝐋𝐀 𝐁𝐄𝐀𝐔𝐓𝐘 🥳🥳
📌𝐍𝐁 Serum untuk parut/jerawat
📌𝐍𝐁 Set Smart Skin (2in1) khas untuk jeragat

Skincare yang sesuai utk yg ada masalah kulit jerawat, berparut & jeragat. Produk ni ada kelulusan 𝐊𝐊𝐌 & dijuαI di farmasi-farmasi terpilih taw. ☺️

KELEBIHAN 𝐍𝐔𝐑𝐅𝐄𝐋𝐋𝐀 𝐁𝐄𝐀𝐔𝐓𝐘 :
✅ Selamat digunakan untuk ibu hamil
✅ Sesuai untuk semua jenis kulit
✅ Tiada pengelupasan
✅ Mengandungi bahan antiseptik untuk mematikan semua bakteria
✅ Memudarkan dan menghilangkan parut berlekuk
✅ Mengecutkan jerawat
✅ Menghilangkan jeragat
✅ Mengawal kulit yang berminyak
✅ Mengecilkan liang pori
✅ Melembapkan kulit yang kering
✅ Merawat rasa2 gatal untuk masalah kulit alergik
✅ Merawat kulit yg sunburn
✅ Satu satunya krim jenis berubat yg mampu merawat masalah muka.

📌Dikilangkan bertaraf GMP.
📌Ada daftar 𝐊𝐊𝐌.
📌Lulus Labtest.
📌Terkini berjaya memasuki ke Farmasi.

𝐍𝐔𝐑𝐅𝐄𝐋𝐋𝐀 𝐁𝐄𝐀𝐔𝐓𝐘 (Smart Skin)
𝐇𝐀 𝐑𝐆𝐀 : #𝐑𝐌40 /Set

𝐍ak 𝐎𝐑𝐃 𝐄𝐑 terus 𝗪𝐀𝐒𝐀𝐏😊👇
📲Wasap.my/60133866327

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 16/01/2023

KAK ELL PIGMENT BOOSTER ‼️

Formulasi khas bagi memudarkan tompok gelap jeragat pada permukaan kulit dalam masa yang singkat seawal 7 hari (INTENSIF).

Kelebihan Pigment Booster :

❤️ Memberi kelembapan dan menyegarkan kulit wajah
💖Menghilangkan jeragat degil, pigmentasi dan anti-radang
💖Memudarkan parut jerawat serta bintik-bintik hitam
💖Membuat struktur kulit menjadi lebih lembut dan berseri
💖Mencegah penuaan wajah dan melambatkan garis kedutan
💖Menghaluskan serta mencerahkan warna kulit
💖Menutup liang pori yang terbuka
💖Menghilangkan bekas jerawat dan jeragat serta muka yang bermasalah

Cara Penggunaan:

💋 Selepas cuci muka, sapu krim pigment booster pada kawasan yang gelap dan parut pakai pada waktu malam sahaja

SEBARANG PEMBELIAN DAN PERTANYAAN BOLEH TEKAN LINK DIBAWAH

www.wasap.my/+60133866327/pigmentbooster

Photos from WaniezSya Beauty and Health's post 16/01/2023

BERRY STOBERRY CANDY PUDING MONTOK
ORIGINAL HQ.

Candy (gula-gula kenyal) khas untuk :
✅ Ketatkan miss V
✅ Mantapkan payudara
✅ Montokkan punggung
✅ Baik untuk dalaman wanita

Kandungan candy : -
1. Garam Bukit
2. Garam Arab
3. Extract Kacip Fatimah
4. Extract Serapat
5. Extract Manjakani
6. Extract Kunyit Putih
7. Extract Sirih
8. Extract Kucing Galak

Kuantiti : 1 box mengandungi 7 biji candy.

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sungai Besar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address


11 Jalan Sbbc 9
Sungai Besar
45300