Sendayu Tinggi Sungai Besar
Menjual produk kesihatan & kecantikkan. Dapatkan dari dealer sah Sungai Besar Puan Saidatul
http://wa.me/60192695534/STSungaiBesarRB
30/09/2021
Rahsia kulit kekal cantik, kekal anjal, cerah & awet muda ni ialah kulit yang terlindung dari sinaran UV setiap hari. Tapi ingat, sunscreen ni pakai siang je, malam tak ada matahari so tak perlu pakai sunscreen waktu malam.
UV Cream SPF50 Hydrafresh Sun Protection Translucent Cream ni sesuai untuk semua jenis kulit dan selain bantu lindungi kulit dari sinar UV, ia juga beri banyak kebaikan untuk kecantikan kulit.
30/09/2021
Kalau kulit tak de jerawat boleh ambil tak ni?
Boleh tak ada masalah. Clear Tablet ni ada kolagen untuk bantu repair skin dari dalam. Dengan cara ‘generate’ sel kulit baru – hasilnya kulit tampak lebih halus dan tekstur makin flawless.
Yang ada masalah kulit berjerawat, berminyak dan berparut p**a – Clear Tablet memang sangat membantu untuk rawat kulit yang bermasalah.
Dengan cara pudarkan parut jerawat kehitaman kemerahan. Kurangkan minyak yang buat muka bersinar tanpa sebab. Kecilkan pori pun ya jugak ye. Yang paling penting, dia kurangkan jerawat dekat muka.
Ambil Clear Tablet ni 2 kapsul pada waktu pagi sebelum sarapan.
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
30/09/2021
Slimmax ni pun akan bantu untuk melawaskan tau. Kandungan Slimmax yang tinggi fiber ni selain bantu kenyangkan perut dengan lebih lama, proses penghadaman pun semakin lancar!
Bila nak ambil Slimmax ni? Biasanya admin akan ambil waktu sarapan untuk elakkan rasa lapar sebelum lunch. Tapi, boleh juga kalau nak ambil waktu malam sebagai pengganti dinner bagi korang yang tengah diet!
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
30/09/2021
Ni la penyelamat admin ketika waktu kemuncak 10 malam ke atas! Waktu kritikal perut minta maggi kari, nugget, nasi kicap dengan telur mata dan bermacam lagi..
So untuk elakkan terjadinya megi kari semangkuk tengah malam, admin cepat-cepat pegi bancuh Easyfull ni secawan. Rasa dia coklat dan manis biasa-biasa, tak muak. Lepas minum akan rasa kenyang terus lupakan niat nak makan tadi.
So selamat lah admin dari menambah lemak dengan jayanya.
Ramai tanya apa bahan dalam Easyful?
Banyak kalau nak ditulis kat sini. So admin listkan beberapa yang ramai kurang tahu TAPI sangat function ya untuk kawal craving kita.
Salah satu bahan dalam ni adalah ‘Sweet Whey Powder’. Nama aje sweet tapi ia sweet yang sihat. Ia bukan gula tambahan. Whey Powder ni tidak menyebabkan kegemukan tapi tinggi protein dan mudah cerna.
Kacang soya hitam pun ada dalam Easyfull ni. Ia berkesan untuk menurunkan berat badan, mencegah sembelit dan meningkatkan bakteria baik dalam saluran pencernaan. Korang share lah dengan admin apa rasa Easyfull ni. Admin nak baca p**ak.
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
30/09/2021
Glowing & Acne Free Skin!
Boleh ke nak mix & match produk-produk skincare ST yang berlainan series ni? Boleh je, macam yang admin suggest ni, bagi korang yang ada masalah kulit berminyak, berparut & berjerawat dan nak jadikan kulit nampak lebih cerah berseri tu, korang boleh incorporate Pearl Series bersama Acne Series ni.
Pearl Essence tu boleh dipakai selepas sapuan Scar Toner pada kulit. Ia akan bantu untuk soothe kan kembali kulit dan buat kulit jadi lebih lembut dan cerah. Pearl Powder p**a, korang boleh apply selepas pakai Matte Sunscreen. Selain bantu smooth kan tekstur kulit, ia juga bantu untuk kawal pengeluaran sebum dan elakkan kulit jadi terlalu berkilat tau.
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
30/09/2021
Kenapa perlu buat deep cleansing untuk kulit? Sebab, kadang-kadang cleanser yang kita pakai tu tak dapat nak tanggalkan kotoran yang tersumbat di bahagian dalam pori kita. Mostly mampu bersihkan kotoran yang dipermukaan je. Macam mana nak deep cleansing?
First, setiap hari, pada rutin malam korang perlu buat double cleansing. Macam mana? Mula-mula cuci wajah dengan Cleansing Oil ni dahulu kemudia baru cuci wajah dengan cleanser biasa. Double cleansing ni kalau korang buat hari-hari, masalah kulit kasar, kusam dan berjerawat tu memang dapat dikurangkan tau!
Untuk deep cleansing menggunakan scrub p**a, korang boleh buat 2-3 kali seminggu. Jarakkan rutin selang sehari atau 2 hari. Bagi yang ada kulit kering, sensitif, kusam dan berjeragat tu boleh try pakai Gentle Exfoliating Gel Scrub ni. Selain bersihkan sel kulit mati, ia juga bantu mencerah dan melembapkan kulit.
30/09/2021
Nak rawat kulit berminyak & jerawat dengan pantas? Senang je, korang kena make sure yang korang sentiasa jaga kadar lembapan kulit!
Jangan malas nak pakai moisturiser okay! At least pakai setiap kali lepas cuci wajah okay!
72hr Moistx Ultra Hydrating Gel ni selain bantu untuk lembapkan kulit, ia juga bantu untuk kurangkan pengeluaran sebum, soothe kulit berjerawat dan yang paling best, ia bantu cerahkan tona kulit dan bantu pudarkan kesan-kesan parut jerawat tau.
Yang baru nak try pakai skincare tu, boleh start dengan pakai moisturiser okay!
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
30/09/2021
Pearl & Yogurt Soap ni dikhaskan untuk korang yang nak dapatkan kulit yang lebih lembut, anjal dan cerah. Bagi yang ada kulit berminyak pun boleh pakai Pearl & Yogurt Soap ni sebab ia akan bantu singkirkan minyak tanpa mengeringkan kulit wajah.
Kandungan Pearl ekstrak dalam Pearl & Yogurt Soap ni bantu untuk mengekalkan keremajaan wajah, merawat masalah jeragat, menganjal dan melembut kulit serta meneutralkan radikal bebas yang mampu merosakkan kulit.
30/09/2021
Ada masalah pori besar? Boleh try incorporate X-Ne Facial Spray & Clear Tablet ni dalam rutin harian korang.
X-Ne Facial Spray ni mengandungi kandungan Vitamin B3 atau lebih dikenali sebagai Niacinamide. Niacinamide ni akan bantu untuk kecilkan tampilan pori besar dan juga bantu kawal pengeluaran sebum. So, everyday selepas cuci wajah, korang boleh spray X-Ne Facial Spray ni untuk bantu tighten pores korang tu.
Clear Tablet p**a akan bantu kembalikan tekstur kulit supaya nampak lembut dan halus. Selain bantu kawal sebum, ia juga bantu elakkan kemunculan jerawat tau. Recommended ambil 2 tablet pada setiap pagi, setiap hari.
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
30/09/2021
Ramai tak newlyweds dekat sini? Yang nak ajar para suami jaga penampilan tu boleh start dengan 4 item ni.
Male+ ni akan bantu untuk beri tenaga pada tubuh disamping beri kebaikan kepada tenaga dalaman lelaki tau. Bagi lelaki yang s**a workout, boleh ambil Male+ ni before workout sebab ia akan bantu beri extra tenaga dan bantu keluarkan peluh dengan lebih banyak.
Set basic Golden Herb’s Cleansing Gel, 72hr Moistx Ultra Hydrating Gel & UV Cream SPF50 Hydrafresh Sun Protection Translucent Cream ni sangat sesui untuk beginner yang baru nak jaga kulit. Set ni sesuai untuk kulit jenis berminyak, kombinasi dan sedikit berjerawat. Jadikan rutin harian, baru handsome!
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
30/09/2021
Apa skincare untuk kulit berjeragat dan berparut min?
Of couse Pearl Series!
Satu set Pearl Series mengandungi ekstrak mutiara sebagai bahan utama. Ekstrak mutiara dalam 3 produk ni akan bantu untuk rawat masalah jeragat dan parut tu. Formulasi ketiga-tiga produk ni juga sangat lembut & ringan.
Yang paling best kulit akan jadi sangat lembut dan halus bila konsisten pakai ketiga-tiga produk ni. Berapa lama nak nampak kesan jeragat semakin pudar tu? Seawal 2 minggu selepas penggunaan.
Nak kulit extra lembap dan bouncy-bouncy?
Rajin-rajinkanlah minum cocoa collagen. Setiap malam sebelum tidur bancuh secawan. Amal selama sebulan, bukan kulit je makin cantik, rambut makin lebat, mana kuku yang selalu patah dan pecah tu pun akan makin elok.
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
30/09/2021
Melekit tak primer ni admin?
Kalau pakai bercapuk tak?
First yang korang kena tahu, tekstur primer ST adalah ringan dan cepat meresap pada kulit. Tekstur dia ibarat serum. Sekali sapu terus kering. So tak perlu risau kulit rasa belengas atau berminyak.
So far ST ada 3 jenis primer – untuk kulit berminyak, untuk kulit kering dan semua jenis kulit. Apa beza primer-primer ni?
Tea Tree Primer mengandungi ekstrak Tea Tree untuk merawat kulit berminyak dan berjerawat. Dengan cara mengecilkan pori, mengawal minyak dan menghalang pembentukan jerawat.
Argan Oil Primer mengandungi ekstrak Argan Oil untuk melembapkan kulit kering, mengurangkan kedutan dan melembutkan kulit kasar.
Pore filler Mattifying Primer mengandungi Vitamin E untuk mengurangkan penampilan garis halus dan kedutan, melembap dan melembutkan kulit untuk awet muda serta menghaluskan kulit. Ia sesuai untuk semua jenis kulit.
Beli di www.sendayutinggi.com, di 23 Outlet seluruh Malaysia, atau dari dealer online berdaftar.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
No. 42 Jalan Permai 2 Taman Padu Permai
Sungai Besar
45300
Opening Hours
| Monday | 09:00 - 17:00 |
| Tuesday | 09:00 - 17:00 |
| Wednesday | 09:00 - 17:00 |
| Thursday | 09:00 - 17:00 |
| Friday | 09:00 - 17:00 |
| Saturday | 09:00 - 17:00 |
| Sunday | 09:00 - 17:00 |
