Cod Shaklee Sabak Bernam 0193476764

Cod Shaklee Sabak Bernam 0193476764

Share

COD AND POSTAGE PRODUK SHAKLEE AND YOUTH SKINCARE FOR EVERYDAY Menjual supplement shaklee & produk youth skincare. Available for COD and POSTAGE for everyday

Photos from Cod Shaklee Sabak Bernam 0193476764's post 24/08/2021

VITAMIN C SHAKLEE DAH SAMPAI 😍
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Restock & restock lagi!

Memang dahsyat sangat permintaan Vitamin C Shaklee sekarang ni. Sampai tahap takut tak simpan stok extra. Nak tahu kenapa?
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
🌽 Harga tak sampai RM100 pun
🌽 1 botol 180 biji consume untuk 6 BULAN
🌽 1 tablet 500 mg
🌽 Organic, halal, lulus KKM
🌽 Fav student, housewife bajet rendah
🌽 Tingkatkan sistem imunisasi
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Musim sekarang ni, dah tahap WAJIB AMBIL dah Vitamin C ni. Kita tak tahu virus tu tertinggal kat mana. Apa yg penting inisiatif kita sendiri je tingkatkan immune system masing-masing 💪🏻
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Nak order Vitamin C Shaklee? ⬇️
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
www.wasap.my/60193476764/nakvitc
www.wasap.my/60193476764/nakvitc
www.wasap.my/60193476764/nakvitc

Photos from Cod Shaklee Sabak Bernam 0193476764's post 17/08/2021

Assalamualaikum selamat pagi semua.

Ada yang mencari product Shaklee sekitar area sungai besar dan sabak bernam

❌ Pos
❌ Tunggu lama

Ready stock di tangan khas untuk anda. Fresh from hq / website.

Jom whatsapp yus laju2. InsyaAllah sampai ke depan rumah anda yus akan COD.

www.wasap.my/60193476764/nakShaklee

Photos from Cod Shaklee Sabak Bernam 0193476764's post 14/08/2021

Alhamdulillah semalam yus dapat close sales

Vitamin C
Vitamin C
Vitamin C
Vitamin C
ESP
Omega Guard

Baru teringat nak post😅. Tq to my all dear customers🥰
Jom siapa nak dapatkan produk Shaklee boleh terus whatsapp yus okayhh😉

www.wasap.my/60193476764/nakshaklee

COD Shaklee Sungai Besar-0193476764

Photos from Cod Shaklee Sabak Bernam 0193476764's post 11/08/2021

KES HARIAN MAKIN TINGGI, HOSPITAL TAK CUKUP KATIL 😌

Bila tengok kes makin hari makin naik, macam takde harapan nak turun dalam masa yang singkat. Hospital pun full, takde katil dah nak tempatkan patient.

Paling penting sekarang ni kita memang kena berjaga-jaga. Takpelah orang nak kata kita panik ke, insecure ke. Abaikan je.

Antara ikhtiar yang kita boleh buat, BOOST OUR IMMUNE SYSTEM. Benda ni sangat-sangat penting lagi-lagi untuk korang yang memang ada masalah senang jatuh sakit, senang sangat demam, selsema, antibodi tak kuat nak lawan penyakit.

Both item ni sangat-sangat recommended untuk bantu boost kita punya immune :

✅ NUTRIFERON
✅ VITAMIN C

Kalau nak tahu lagi details on both product ni boleh contact yus okay?

📲www.wasap.my/60193476764/boostimmune

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sungai Besar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Sungai Besar
45300