Tengku Jon Car Rental By Pn Yana
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Tengku Jon Car Rental By Pn Yana, Beauty, cosmetic & personal care, Sungai Besar.
01/11/2023
KERETA SEWA โ
Kami menyediakan sewaan harian & bulanan pelbagai jenis kenderaan kompak , MPv dan sedan.
๐ฏ PELBAGAI PILIHAN
โ
5 - 15 SEAT
โ
AUTO TRANMISI
โ
KEMAS & SELESA
๐ฏ DOKUMEN
โ
IC | LESEN ( DEPAN/BELAKANG )
โ
SECURITY DEPOSIT
โ
FULL PAYMENT & GO
๐ฑ www.wasap.my/60107881915/NakSewaKereta
๐ 010 - 7881915
๐Tengku Jon Car Rental Sungai Besar
Parit 15 ( Parit Pakat ) Simpang 5 , 45300 Sungai Besar , Selangor Darul Ehsan
08/09/2023
Hi Guys๐๐๐
Weekend dah nak dekat..
Anda perlukan kereta sewa???
Kami menyediakan pelbagai perkhidmatan sewa keretaโ๐พโ๐พ
๐ฑ https://wa.me/message/Z5TNUQT34AYQF1
๐ 010 - 7881915
๐Tengku Jon Car Rental Sungai Besar
Parit 15 Simpang 5 , 45300 Sungai Besar , Selangor Darul Ehsan
๐Tengku Jon Car Rental Rawang
C-G-2, B&G Commercial Central, Jalan BG 1, Kampung Dato Lee Kim Sai, 48000 Rawang, Selangor
17/10/2022
Hi Guys๐๐๐
Weekend dah nak dekat..
Anda perlukan kereta sewa???
Kami menyediakan pelbagai perkhidmatan sewa keretaโ๐พโ๐พ
๐ฑ https://wa.me/message/Z5TNUQT34AYQF1
๐ 010 - 7881915
๐Tengku Jon Car Rental Sungai Besar
Parit 15 Simpang 5 , 45300 Sungai Besar , Selangor Darul Ehsan
๐Tengku Jon Car Rental Rawang
C-G-2, B&G Commercial Central, Jalan BG 1, Kampung Dato Lee Kim Sai, 48000 Rawang, Selangor
07/10/2022
Kereta yang masih available..๐ฝ๐ฝ
๐ฑ https://wa.me/message/Z5TNUQT34AYQF1
๐ 010 - 7881915
๐Tengku Jon Car Rental Sungai Besar
Parit 15 Simpang 5 , 45300 Sungai Besar , Selangor Darul Ehsan
Pertolongan Allah mgkin datang tidak terlalu cepat dan tidak p**a terlalu lambat,tetapi ianya selalu datang disaat yang tepat. ๐ค
07/10/2019
EGONYA KITA DENGAN ANAK!
Sebelum kita keluar ke pejabat kita membebel pada anak kerana lambat bersiap. Sampai di sekolah anak maklumkan ada surat yang dia lupa berikan semalam. Lagi sekali anak dileteri.
Anak salam dan masuk ke kelas dengan keadaan emosi yang terguris. Dah dua kali kena marah. Kalau tak bagitahu pasal surat tu pun takpe fikirnya. Buat kena marah je.
Seharian dia di sekolah bersama kawan-kawan dan guru. Bila habis sekolah, dia tinggal di taska atau rumah pengasuh. Sementara menunggu ibu dan ayah balik..
Bila matahari semakin hilang cahayanya, baru ibu dan ayah datang mrnjemput.
Dah 8/9 jam tak jumpa ibu ayahnya. Banyak yang dia nak kongsikan. Waktu ibu dan ayahnya sedang bercakap, waktu itu juga mereka excited nak cerita dan bertanya itu dan ini. Nak bagitahu cikgu puji dia pandai, nak bagitahu kawan puji kotak pensil yang ibu baru belikan
Tapi mereka dimarahi kerana dikatakan menyibuk waktu orang tua nak bercakap. Mereka menunduk dan masuk ke bilik. Bergurau p**ak dengan adik-adik. Kecoh bunyinya. Tetiba wajah si ayah tersembul di muka pintu. Kena marah lagi sebab bising waktu ayah nak tengok berita. Ayah suruh baca buku.
Tengah-tengah belek buku, teringat lukisan cantik tadi. Berlari nak tunjuk kat ibu didapur. Tetiba terlanggar p**ak bucu meja. Jatuh dan pecah berderai gelas atas meja. Sekali lagi anak ini dimarahi dan dileteri.
Dan anak ini akhirnya tidur dalam keadaan dia tertanya-tanya adakah ibu dan ayahnya menyayanginya atau tidak. Tiap hari, pasti ada saja salah dan silap mereka. Pasti ada yang tidak kena.
Itu senario yang selalu kita hadapi. Malahan saya sendiri mengalaminya. Sungguh tinggi ego kita. Sungguh kita sangat mementingkan diri.
Anak ini belum matang. Belum tahu berfikir seperti orang dewasa. Bila ibu dan ayah p**ang mereka benar-benar ingin merasai kehadiran kita. Ingin dipeluk dan berkongsi cerita. Tapi apa yang mereka dapat???
Bila mereka besar dan lebih selesa berkongsi cerita dengan teman-teman, jangan kita persoalkan kenapa. Kerana waktu mereka ingin benar-benar berkongsi dengan kita, kita menafikan hak mereka.
Keegoan itu langsung tak menjadikan kita ibu bapa yang hebat.
Emosi dan amarah hanya mengundang salah tafsir si anak
Jika kita berasa penat dengan urusan kerja seharian, bagaimana p**a dengan anak-anak? Jam 7.30 dah terpacak di sekolah. Pagi sekolah agama dan petangnya p**a sekolah kebangsaan. Tidak penatkah mereka?
Kita keluar bekerja tanpa membawa beban berkilo. Tapi mereka bagaimana? Berat beg sekolah saja sudah 5 kg.
Ingatlah, anak itu satu anugerah. Bukan tempat melempias lelah.
Peringatan untuk saya dan anda.
03/10/2019
Nampak kecil tapi tak sangka rupa-rupanya air limau kasturi ni mempunyai khasiat yang cukup besar untuk tubuh badan.
Air Limau Kasturi Selain Turunkan Tekanan Darah & Kikis Kolesterol, Elok Amalkan Untuk Awet Muda! - MASKULIN Pastikan air limau kasturi ini menjadi pilihan anda setiap hari untuk manfaat kepada tubuh badan.
03/10/2019
Hai korang!!!๐น๐น Hari ni saya nak share sikit tentang TIPS NAK TUKAR SKINCARE๐
Nak tukar skincare ni bukan boleh buat main macam tu je.. Hari ni pakai skincare lain, esok tukar skincare lain.. Oh tidak sama sekali ye.. Kulit kita perlukan masa untuk terima skincare baru.. Even kita sendiri pon ambil masa nak adapt situasi yang baru kan, apatah lagi kulit kita๐๐
Jangan bagi suprise pada kulit kita... Nanti yang paling suprise kita sendiri jugak..So jom kita ikut tips dibawah ๐๐๐๐
Tekan je link di bawah sekarang ye. Jom rawat dari sekarang !!
โโโโโโ โโ
Klik Link ๐https://bit.ly/2kprl2Z
Klik Link ๐https://bit.ly/2kprl2Z
Klik Link ๐https://bit.ly/2kprl2Z
30/09/2019
TIPS PEMILIHAN ITEM UNTUK JENIS JENIS KULIT
COMBINATION (Oily + Dry) :
Deep Cleansing Cream - Cleanser - Toner (Oily Zone) - Serum - Moisturizer (Dry Zone) - BB cushion
DRY and COMBINATION (Dry + Normal) :
Deep Cleansing Cream - Cleanser - Serum - Moisturizer - Refining cream - BB Cushion
OILY and COMBINATION (Oily + Normal) :
Deep Cleansing Cream - Cleanser - Toner - Serum - Refining cream (Normal Zone) - BB Cushion
NORMAL
Deep Cleansing Cream - Cleanser - Toner - Serum - Moisturizer - Refining Cream - BB Cushion
TIPS UNTUK MEMAKAI MANA MANA PRODUK SKINCARE MENGIKUT TURUTAN..
๐๐ปapply produk ikut kadar kelikatan, maksudnya sapu yg lebih cair dahulu diikuti yang lebih pekat. Dgn cara ini, kadar penyerapan produk yg digunakan akan lebih berkesan ke atas kulit. ๐
Jom kita SHARE ramai2 untuk mendapatkan kulit yang cantik. ๐น
30/09/2019
Selamat Pagi. Jom Cantik dengan Dermags gaiss๐น
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Sungai Besar
45300
Opening Hours
| Monday | 09:00 - 17:00 |
| Tuesday | 09:00 - 17:00 |
| Wednesday | 09:00 - 17:00 |
| Thursday | 09:00 - 17:00 |
| Friday | 09:00 - 17:00 |
| Saturday | 09:00 - 17:00 |
