Patra Beauty Skincare

Patra Beauty Skincare

Share

Kepakaran kami adalah membantu wajah anda untuk lebih cantik, lebih cerah, lebih muda 10 tahun daripada umur anda sekarang.

Photos 22/05/2017

"PATRA BEAUTY FOUNDATION ADALAH SATU2NYA FOUNDATION YANG JUGA BERTINDAK SEBAGAI SKINCARE"
Maaabeles!.. Dah jimat duit tak payah nak beli macam2 produk skincare lagi dah. Masih lg beli tapi yang basic2 je. Sebabnye PATRA BEAUTY FOUNDATION dah ada macam2 kelebihan diantaranya ada TRIPLE STEMCELL ANTI AGING. Pakai foundation seumpama pakai skincare. Ohsem sangat.. CANTIK & REPAIR SERENTAK!..

Photos from Patra Beauty Skincare's post 22/05/2017

"ANDA NAK YANG MANA.. CODE CERAH ATAU CODE GELAP UNTUK KULIT HITAM MANIS?"
Kedua2 warna diinpirasikan daripada NARS.. Untuk code cerah diinspirasikan daripada warna NARS PUNJAB.. Dan untuk code kulit gelap diinspirasikan daripada NARS SYRACUSE.. Kedua2 foundation daripada PATRA BEAUTY FOUNDATION ni dihasilkan dengan FORMULA YANG PALING ADVANCE KHAS UNTUK WANITA MALAYSIA.. Foundation PERTAMA DAN SATU2NYA yang menggabungkan WHITENING SERUM + SUNBLOCK SP35 + TRIPLE STEMCELL + VITAMIN C+E SERENTAK SEKALIGUS.
INILAH RAHSIA PANTAS UNTUK JELITA.

Photos 22/05/2017

"MENGUMUMKAN KINI PATRA BEAUTY EXTRA 10ML DAN DIDATANGKAN KHAS UTK ANDA DENGAN IMEJ BARU SERTA DITAMBAHKAN LAGI DGN VITAMIN C+E"
Dulu cuma 20ML.. SEKARANG dah jadi 30ML dan PATRA BEAUTY FOUNDATION digabungkan dengan WHITENING SERUM + TRIPLE STEMCELL + SUNBLOCK SPF35 + VITAMIN C+E dicipta khas utk anda yang mahukan cara pantas jelita dengan FORMULA YANG PALING ADVANCE.. Inilah foundation yang PERTAMA dan SATU2NYA di MALAYSIA yang juga bertindak sebagai skincare..
RAHSIA PANTAS JELITA DIBONGKARKAN UTK WANITA DI MALAYSIA.. Code warna diinspirasikan dari NARS FOUNDATION.. Code cerah diindpirasikan dari NARS PUNJAB dan code gelap diinspirasikan dari NARS SYRACUSE.

Photos from Patra Beauty Skincare's post 22/05/2017

“MEMPERKENALKAN PATRA BEAUTY FOUNDATION BER-IMEJ BARU SERTA DITAMBAHKAN DGN VITAMIN-E DAN BUKAN LAGI 20ML TETAPI KINI ADALAH 30ML”
DULU.. PATRA BEAUTY FOUNDATION digabung dengan Whitening Serum, Sunblock SPF35 dan Triple Stemcell serta 20ML.. TAPI.. SEKARANG.. PATRA BEAUTY FOUNDATION juga telah ditambah dengan “VITAMIN-E”.. dan kini sudah ditambah menjadi 30ML. YANG PENTING HARGA MASIH SAMA.. Lebih nilai lebih fungsi lebih hebat. PATRA BEAUTY FOUNDATION ni bukan sekadar makeup foundation, TAPI inilah makeup foundation yg PERTAMA dan SATU2NYA yang MENJAGA KULIT, MENCERAHKAN KULIT, MENCANTIKKAN KULIT serta MEREMAJAKAN KULIT muka SERENTAK.
Jadi mesti sis tertanya2 kan..
=========
ELEMEN DAN FUNGSI DLM PATRA BEAUTY FOUNDATION
=========
(+) BERASASKAN WATERBASED, sangat sesuai utk wanita yg ada masalh kulit berminyak. Anda pasti lebih konfiden dah tak payah nak tengok cermin kerap sbb kulit tak bercapuk bila berpeluh & yg paling best muka jadi GLOWING dan FLAWLESS tau.
(+) WEIGHTLESS FOUNDATION & FULL COVERAGE, Serius Sis bagtau foundation ni memang ringan gilaa klu tak percaya boleh tgk kt video review "Makeup By Bellaz".. Umpama tak pakai pape foundation je, Pastu yg ekstranyee ni nak bagitau colet2 pakai sikit je dah cover 1 muka.. WOW!
(+) TEKSTUR DAN KALER 99% NARS PUNJAB untuk code cerah, dan untuk code gelap pulak Inspired SYRACUSE juga dari NARS. Nak beli NARS rege sampai 180 hengget. Pastu nak pakai pun sayang2 je sbb rege boleh buat asben demam.. Daah tak payah lah nak beli NARS dah. PATRA BAEUTY FOUNDATION dah pun selesaikan masalah sis utk miliki foundation mcm NARS!
(+) DIGABUNGKAN DGN WHITENING SERUM, Ni lah foundation yg paling best sbb foundation ni boleh mencerahkan juga kulit kita tau, bukan tu je ada juga KOLAGEN.. HEBATKAN!
(+) TRIPLE STEMCELL ANTI AGING, WAH! Cuma pakai foundation jer pun tapi dalam masa yg sama boleh repair kulit kita jadi makin tegang anjal muda remaja.
(+) SPF35 SUNBLOCK, Cuaca kita ni panas kan, sinar yg kena kt kulit kita tu pun blh buat kita berisiko dapat kanser kulit tak pun paling koman pun kulit berbelang punya. Nak apply sunblock pastu nak pakai lagi foundation? Memang tebal la makeup, muka pun rasa berat tapi, PATRA BEAUTY dah tak payah dah sbb dalam foundation ni pun dah ada sekali.
(+) VITAMIN E ni pulak bertindak sebagai ejen yg menyihatkan kulit muka dan mengembalikan kestabilan sel kulit serta dalam masa yg sama akan melawan jeragat.
HAH, MELETOPP kan?
=========
DULU
=========
+ Foundation 20ML
+ Whitening Serum
+Triple Stemcell
+ Sunblock SPF35
= RM99
=========
SEKARANG
=========
+ Foundation 30ML
+ Whitening Serum
+Triple Stemcell
+ Sunblock SPF35
+ Vitamin-E
=RM99
Harga sama tapi dah tambah jadi 30ML dan tambah lagi dengan Vitamin-E.. Whitening Serum, SPF35, Triple Stemcell masih dikekalkan. TAPI yang penting foundation ni RINGAN, TAK BERCAPUK, kulit pun GLOWING dan FLAWLESS.
Pakai PATRA BEAUTY FOUNFATION ni seumpama pakai sekali skincare. Foundation WAJIB yang sis semua mesti ada satu setiap sorang. Sangat berbaloi, menjimatkan masa bersiap ke ofis atau nak jenjalan dengan asben, dan menjimatkan wang sebab dah tak payah lagi beli banyak produk lain untuk makeup dan produk rawatan kulit muka.
Muka GLOWING dan FLAWLESS, TAK BERCAPUK, dah tu mensyantekkan kulit muka, meremajakan serta mencherahkan kulit muka. SEMUA DALAM SATU.

Photos 19/05/2017

“SPAN (MAKE UP SPONGE) VS BERUS (MAKEUP BRUSH)”
Sis nak share nieh.. Ramai yang s**a foundation liquid.. Tapi Sis tahu untuk apply ke muka ramai yang keliru yang mana terbaik samada menggunakan berus( makeup brush) atau span(makeup sponge).. Setiap satu ada kelebihan dan kekurangan.. Jom kita tengok satu2 Sis harap tips ni boleh bantu anda untuk pilih mana yang terbaik..
=========
SPAN (MAKE UP SPONGE)
=========
Ada macam2 bentuk.ada yang bentuk pear, ada yang bentuk macam titisan air ada yang bentuk telur ada yang di potong2 ada yang keras da ada juga yang lembut.
Anda mempunyai lebih kawalan dengan span daripada jari anda.. Anda boleh menggunakan span untuk memberikan kesan liputan penuh foundation yang lebih semula jadi, yang sempurna untuk shading dan highlight.. Span juga banyak yang murah dan ada juga yang harga hmmmmmmm…faham2 jela ye.. Span boleh masuk ke sudut dan celah yang s**ar untuk dicapai.
TETAPI Span menyerap foundation.. Maknanya foundation anda tu cepat habis.. Span juga perlu kerap diganti, jadi span ni boleh dikatakan tak mesra alam sangat lah.
=========
BERUS (MAKE UP BRUSH)
=========
Ramai makeup artis (MUA) yang profesional, termasuk Sis sendiri, MESTI sekurang2nya ada 1 berus wajib untuk apply liquid foundation nieh. TAPI hati2 beli berus tu ye.. bulu harus sintetik untuk liquid foundation atau foundation yang jenis krim.. PASTIKAN hujung berus tu betul2 halus.. Kalau hujung berus tu bercabang tu bukan sintetik tau, itu bulu “BA ALIF BA YA”. HATI2 TAU..Span ni kalau digunakan dengan cara yang betul, berus adalah salah satu cara yang paling cepat untuk apply foundation jenis liquid nieh dan memberikan kemasan yang cantik.
TETAPI.. Berus ni mahal sikit. Lepas tu plak berus ni pun nak simpan kena elok2 dan kena kerap basuh supaya bersih. Basuh pun kena hati2 jangan kasar2, kena “mandikan” dengan kasih sayang.. Dan penggunaan berus ni kenalah buat peka sikit kalau tak nanti muka nampak ada garis atau berjalur. Biasanya la kan ramai Makeup Artis (MUA) bila dah pakai berus ada juga yang gabungkan berus dan span serentak.. Mula2 pakai berus dulu lepas tu nak kemaskan lagi boleh pakai span plak untuk nampak lebih kemas dan “smooth”..
Bolehlah pilih ikut mana yang anda rasa lebih mudah dan lebih sesuai dengan cara anda.. Ada yang s**a pakai span, ada yg s**a pakai berus, dan ada yang pakai dua-dua serentak. Lain orang lain cara selesenya tak gitu. Asalkan anda selesa dan kemasan nampak cun..

Photos 16/05/2017

[PENGUMUMAN]-"SEMPENA PELANCARAN PATRA BEAUTY FOUNDATION YANG BARU, SIS NAK BAGI HADIAH UNTUK 100 ORANG TERAWAL JE"
INILAH FOUNDATION YG MAMPU BUAT EN SOMI MULA RESAH GELISAH MELEPASKAN ANDA KELUAR RUMAH
“Akak dah meluat beli foundation itu ini sembang umpama tembak ke bintang.. Tapi bila berpeluh mulalah bercapuklah, berminyaklah, hmmm. Sorang kwn ni cantik je akak tgk dia makeup light2 je. Bila berpeluh tak bercapuk & tak berminyak, yg best tu muka makin glowing taw. Tanya dia pakai foundation apa, dia rekemen PATRA BEAUTY. Sekarang bila klua je umah somi mulalah tnya itu ini. Risau letew. Hihi”
=======
KENAPA PATRA BEAUTY
=======
(+) BERASASKAN WATERBASED, sangat sesuai utk wanita yg ada masalh kulit berminyak. Anda pasti lebih konfiden dah tak payah nak tengok cermin kerap sbb kulit tak bercapuk bila berpeluh & yg paling best muka jadi GLOWING tau.
(+) WEIGHTLESS FOUNDATION & FULL COVERAGE, Serius dear foundation ni memang ringan gilaa klu tak percaya boleh tgk kt video review "Makeup By Bellaz".. Umpama tak pakai pape foundation je, Pastu yg ekstraanyee ni nak gitau colet2 pakai sikit je dah cover 1 muka.. WOW!
(+) DIGABUNGKAN JUGA DGN WHITENING SERUM, Ni lah foundation yg paling best skali sbb foundation ni boleh mencerahkan juga kulit kita tau, bukan tu je ada juga KOLAGEN.. HEBATKAN!
(+) TRIPLE STEMCELL ANTI AGING, WAH! Cuma pakai foundation jer pun tapi dalam masa yg sama boleh repair kulit kita jadi makin tegang anjal muda remaja.
(+) SPF35 SUNBLOCK, Cuaca kita ni panas kan, sinar yg kena kt kulit kita tu pun blh buat kita berisiko dapat kanser kulit tak pun paling koman pun kulit berbelang punya. Nak apply sunblock pastu nak pakai lagi foundation? Memang tebal la makeup, muka pun rasa berat tapi, PATRA BEAUTY dah tak payah dah sbb dalam foundation ni pun dah ada sekali.
(+) SEL SALMON + VITAMIN E, 2 FORMULA ni bertindak sebagai ejen yg menyihatkan kulit muka dan mengembalikan kestabilan sel kulit serta dalam masa yg sama akan melawan jeragat.
(+) TEKSTUR DAN KALER 99% NARS FIJI, Nak beli NARS rege sampai 180 hengget. Pastu nak pakai pun sayang2 je sbb rege boleh buat asben demam.. Daah tak payah lah nak beli NARS dah. PATRA BAEUTY dah pun selesaikan masalah sis utk miliki foundation mcm NARS!
HAH, SUPERB kan?
ADA FREE POSTAGE
NANTI!, NANTI.. ADA LAGI BEST!
FREE IOPE UNTUK 100 TERAWAL
*stok free item bergantung pada tertakluk kepada 100unit yg ditawarkan.*

Photos 16/05/2017

"TAK PERLU TUNGGU MASA YG SESUAI UTK ANDA MEMULAKAN SESUATU"
Setiap hari adalah hari yang terbaik untuk mulakan sesuatu. Mulakan dengan bismillah semoga segala usaha anda diberkati dan dipermudahkan.SIS DOAKAN ANDA KAYA BERJAYA BAHAGIA

Photos 16/05/2017

"JIKA ANDA BOLEH BYGKAN KEJAYAAN ANDA SEBENARNYA ANDA BOLEH BERJAYA"
FAHAM KE FAHAM?
SIS DOAKAN ANDA KAYA BERJAYA BAHAGIA

Photos 16/05/2017

"KITA TOLONG ORG ALLAH TOLONG KITA"
Macam2 manusia ni. Anda perasan tak atau pernah ke anda bila tengah berjaya atau tengah berduit akan ramai orang yg dtg menempel buat baik dgn anda umpama lalat yg terhidu najis. Bila anda diduga dengan masalah samada kerjaya atau kewangan, mereka yg sebelum ni menempel kalini mereka hilang tak dapat dikesan radar.. pernah?
Berbuat baiklah sesama makhluk. Umat yg baik adalah umat yg menambah nilai sesama makhluk tanpa harapkan sesuatu daripada mereka. Nescaya ALLAH membalasnya dgn berlipat ganda kebaikan.
SIS DOAKAN ANDA KAYA BERJAYA BAHAGIA

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Sungai Besar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Sungai Besar
45300