Ciknie Nurraysa Beauty Tanah Merah

Ciknie Nurraysa Beauty Tanah Merah

Share

Ciknie merupakan Nurraysa Bisnes Owner Tanah Merah Kelantan..Kami membuka peluang untuk semua jana pendapatan hanya dari rumah tanpa modal bersama Nurraysa �

Senang Nak Cuci Dan Mesra Wuduk, Ini "Item" Yang Wanita Perlu Ada 27/09/2023

https://siakapkeli.my/2023/09/26/senang-nak-cuci-dan-mesra-wuduk-ini-item-yang-wanita-perlu-ada/

Senang Nak Cuci Dan Mesra Wuduk, Ini "Item" Yang Wanita Perlu Ada Senang Nak Cuci Dan Mesra Wuduk, Ini "Item" Yang Wanita Perlu Ada. Sejak dilancarkan pada 2015, Hot Set (Set Panas) menggabungkan Nurraysa

21/09/2023

Sesuai sangat lipstik ni time cuaca panas.Rasa lembap tak payah pakai pelembap.
Kaler tak menonjol tapi nampak lembut.Muka pucat boleh naik seri

24/12/2022

SIAPA NAK...??

‼️Hot Set Nurraysa gabungan Glowing DD Moist Cake + Magic Lipstick bakal memberi efek glowing untuk wajah anda?

Tidak berminyak & tidak melekit malah
magic lipstick mampu merawat masalah
bibir kering dan hitam 😍

Sis nak bagi PROMOSI SEPARUH HARGA 😉

www.wasap.my/60199477934/hotset

07/11/2022

Magic lipstik
✅ikut warna darah
✅lebih moist
✅Rasa berangin
✅warna bibir semulajadi
✅packaging lawa
✅mampu milik

Jom bertukar kepada magic lipstik nurraysa

Photos from Ciknie Nurraysa Beauty Tanah Merah's post 28/10/2022

Wahhh hujung minggu promosi kalini adalah *Saturday Amazing Sale* promosi kaw2 uolls🤩

Promosi berlangsung Pada *29 October 2022* ❤️‍🔥

Jommmm grabb promosi esok uolls💃🏻

27/10/2022

HOT SET NURRAYSA memang yang paling hot sekarang ni 🔥

👉Ddmc moist cake Nurraysa ni 3 in 1
Ada foundation + concealer + powder.
👉Magic Lipstick melembapkan bibir, sekaligus merawat & mencantikkan bibir anda 💋

Reply nak

Photos from Ciknie Nurraysa Beauty Tanah Merah's post 26/10/2022

LIPMATTE NURRAYSA

👄 Formula baru
👄 Pilihan warna baru
👄 Tekstur yang lebih smooth dan matte
👄 Warna lebih tahan lama berbanding dulu
👄 Melembapkan dan tidak mengeringkan bibir
👄 Tanpa paraben dan plumbum yang boleh menghitamkan bibir

Photos from Ciknie Nurraysa Beauty Tanah Merah's post 26/10/2022

Customer happy sebab ada promosi?? agak2 promosi apa ya kalini HQ bagi🤯 Promosi *Happiness Sale* uolls😍😍

Promosi berlangsung pada *27 October 2022*💃🏻

Jommm grabbbb promosi esok uolls 💃🏻

23/10/2022

Siapa nak bedak yang dah ada sekali foundation,powder dan concealer. Beri effect glowing bila pakai tutup segala parut jerawat jeragat.

Tekstur ringan dan tidak melekit. Ada SPF50.

Nak bagi separuh harga😍

20/10/2022

🌸 NURRAYSA TWO WAY CAKE 🌸

Muka berminyak??
S**a pakai bedak yang ada Foundation sekali?

Boleh la cuba Two Way Cake (TWC) dari Nurraysa Beauty

TWC Nurraysa FULL COVERAGE sebab ada sekali Foundation + Bedak. Dan Marula Oil yang membantu merawat serta meremajakan kulit wajah 😍

www.wasap.my/60199477934/twc

20/10/2022

Awak ada masalah bibir👇🏻👇🏻
👉🏻 Bibir awak kering?
👉🏻 Menggelupas?
👉🏻 pucat?
👉🏻tak nak warna terang?👈🏻

Hanya dgn magic lipstick Nurraysa je dpt bantu masalah awak😍
*HARGA PROMOSI BIASA RM30 TAPI HARINI OFFER HANYA RM17.90 *SEBATANG JE AWAK*
*AWAK NAK?CEPAT CEPAT BAGITAHU ciknie ya*

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Tanah Merah?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Tanah Merah