Int3tree - Suplemen MINDA Untuk Kanak-Kanak & Pelajar

Int3tree - Suplemen MINDA Untuk Kanak-Kanak & Pelajar

Share

MEMBANTU LEBIH RAMAI KANAK-KANAK DAN PELAJAR SAMA ADA PELAJAR SEKOLAH DAN UNIVERSITI

10/04/2021

[TESTIMONI] - SILA BACA KESEMUA TESTIMONI KAMI IKHLAS DARI PENGGUNA INT3TREE

Feedback yg diberikan oleh pengguna itu sendiri tak lain tak bukan adalah utk membantu lebih ramai org diluar sana yg mempunyai masalah😉

Alhamdulillah kami bersyukur dpt membantu ramai org yg memerlukan👍🏻. Terima kasih kerana mempercayai INT3TREE💙
Jgn risau INT3TREE kan ada, 1 sachet 1 hari.
Kawalan MINDA & EMOSI ingat INT3TREE💙
NAK ORDER?

Korang boleh Whatsapp terus pada Anie Mamat 0179149552

31/05/2020

permuLaaN Hari meNentukaN sepaNjaNg Hari kita.

KaLau pepagi da bad MOod
DaH jadi tarzaN kejut aNak baNgOn sOLat.
Ermmmm .....
dapat bayaNgkaN saMpai ke petaNg Hari kita macamaNa ??

Asbab deNgaN iziN AllaH
raMai ibu AyaH kOngsi kegembiraaN aNak MudaH SANGAT BANGUN SUBUH daN seNtiasa CERGAS CERIA waLaupOn Lama terkuruNg di rumaH

int3tree saNgat membaNtu beri teNaga pada aNak kita.
BiLa badaN cergass 💪
baruLah bersemaNgat daN Lebih fOkus uLaNgkaji dirumaH, riNgaN tuLaNg daN mudaH deNgar kata Kita ibu ayaH.
Beshhhh kaN ????

30/05/2020

Pembelian INT3TREE Dapat PERCUMA Hand SANITIZER
WASAP 017 9149552 Sebelum Hand Sanitizer Kehabisan Stok

Photos from Int3tree - Suplemen MINDA Untuk Kanak-Kanak & Pelajar's post 30/04/2020

Siapa nampak buletin Utama di TV3 !! perasan tak dkt tangan org tu apa ??

Masyaallah Tabarakallah hebat aturan Allah dan sgt cepat hand sanitizer dikenali kerana mematuhi mutu dan kawalan yg ditetapkan oleh pihak KKM🤲🏻🤲🏻

Syukur Ya Allah, Hand Sanitizer int3tree digunapakai dalam proses penghantaran pulang pelajar IPTA/IPTS sebelum menaiki bas.

Yang terbaik pastinya drpd int3tree...

Inginkan yg terbaik utk keluarga anda? Jommmm bertukar kepada dan drpd INT3TREE

Photos from Int3tree - Suplemen MINDA Untuk Kanak-Kanak & Pelajar's post 19/03/2020

Fenomena apakah ini???

70, 990 botol Hand Sanitizer dah kena pre order!!!!

Permintaan sangat tinggi...

Bila dah habis stok..Nak Meraung Mengalir air Mata Darah merayu pun tak boleh Bantu...

50ml hanya RM10 sahaja!!!!

50ml hanya RM10 sahaja!!!

50ml hanya RM10 sahaja!!!

Apakah berbaloi dan sangat berbaloi???

Anak-anak nak sekolah...tak risau ke? nak bekalkan Hand Sanitizer comel ini????

Jom pm Anie Mamat untuk Pre Order!!!!

19/03/2020

Keluaran Terhad!!!
Dari jenama yang mementingkan Kualiti dan menerima pelbagai anugerah iaitu INT3TREE.
Hands sanitizers khas untuk seisi keluarga khasnya utk kanak2 dan pelajar..

*Pre order*.. *Pre order*
Hujung bulan baru dapat...bersabar menunggu ye.sabar kan separuh daripada iman...😊

Kami prihatin dengan anda,masa nilah anda memang memerlukan sangat sanitizer ni... Sanitizer bagus mana pun jangan bergantung pada Sanitizer jugak. Atas izin dia nak bagi kuman tu hidup ke mati. Yang pasti kuman tu pun makhluk dia. As manusia biasa. Kene usaha beli Sanitizer. Nak beli Sanitizer kene berhabis lah sikit kan...
🥳Sanitizer satu keperluan bukan Kemahuan
🥳Mudah di bawa kemana mana
🥳Berbentuk gel dan mudah meresap
Mudah di bawa kemana mana.. Siapa nak🙋🏼‍♀️

Order sekarang!!!Order sekarang!!!
Hanya RM10 exclude postage
Mesra kanak2 dan pelajar hingga Dewasa
70% Alkohol
*KANDUNGAN*
denatured alcohol
glyceerine
aloe vera barbadensis
fragrance
wangian floral
*KEBAIKAN*
antiseptik
membasmi kuman 99.9%
lembut pada kulit
cepat kering
tidak melekit
memberi bau yang segar
sesuai utk kanak2 seawal umur 2 tahun
*CARA GUNA*
picit pada tangan dan gosok sehingga kering
tidak perlu di bilas
sesuai utk kegunaan kanak2 seawal umur 2 tahun.

Memusim wabak ni kita digalakkan untuk jaga kebersihan sebagai langkah mencegah penyakit yang sedang menular sekarang.

Kita ibu Ayah kena prihatin Apakah bahan yang terkandung daLam Hand sanitizer yang anak anak kita gunakan.

Sila cek dan pastikan tahap alcoholnya tidak melebihi 70% yang boLeh menyebabkan kulit anak anak kita kering dan mengelupas jika digunakan.
untuk perhatian ibu ayah sebelum beli.

Kebanyakkan yang ada Di pasaran sekarang tu tak sesuai untuk kanak2 jika kerap gunakan kerana kandungan alcoholnya yang tinggi.

Hati Hati yea semua!!

09/03/2020

KENAPA RASA INT3TREE NI LAIN DARI YANG LAIN DAN SGT SEDAP? DIA PUNYA RASA COKLAT TU SANGAT "EXCLUSIVE"!


Patutlah sedap, rupanya bukan je ada coklat hitam tp ada campuran serbuk koko jugak!! Mmg luar biasa!


Tahu tak sebenarnya serbuk koko tu sendiri dah b*k khasiatnya. Jom kenali 3 khasiat utama serbuk koko ni!


Serbuk koko ni dibuat dengan proses menghancurkan biji koko dan mengeluarkan serta mengasingkan lemak koko itu sendiri. Kajian mendapati serbuk koko dapat memberikan khasiat yang tersendiri seperti :


MENGURANGKAN RISIKO OBESITI

Selaras dengan beberapa kajian terkini, para saintis percaya bahawa koko mempunyai beberapa potensi manfaat yang menghalang risiko obesiti dalam tubuh anda. Pengambilan koko secara berkala memodulasi metabolisme lipid untuk mengurangkan sintesis asid lemak. Koko yang paling terkenal dengan peranannya dalam pengeluaran coklat. Walau bagaimanapun, penyelidikan moden telah mendedahkan bahawa ia mengandungi sebatian penting yang boleh memberi manfaat kepada kesihatan anda.


MEMPERBAIKI MOOD SESEORANG

Menurut saintis, koko mempunyai kesan yang baik dalam membantu melepaskan tahap tekanan. Kajian mendapati bahawa flavonols dalam serbuk koko meningkatkan mood anda yang negatif dengan meningkatkan aktiviti kognitif untuk melegakan serta meningkatkan semangat mental.


MENGEKALKAN TAHAP KOLESTEROL

Koko mempunyai kesan hypocholesterolemic dan hypoglycemic pada kedua-dua tahap kolesterol dan glukosa. Penyelidik telah mengamati pengurangan kolesterol LDL, tahap glukosa, dan trigliserida pada orang yang mengambil serbuk koko dan membawa kepada mengurangkan risiko penyakit jantung.


HANYA DENGAN INT3TREE, KUALITI BAHAN BAHAN DIPILIH ADALAH BERTARAF DUNIA UNTUK KEBAIKAN DAN MANFAAT ANAK ANDA.

09/02/2020

SUDAH BERADA DI PASARAN!🕵️‍♂️

Alhamdulillah, 3 produk Int3Tree🍫☕🥛 yang berada dipasaran dan mendapat sambutan hangat dari pengguna kami.👇👇

INT3TREE🍫 🧒👧👨‍🎓👩‍🎓: Ialah makanan tambahan merangkumi IQ, EQ dan kesihatan khas untuk pelajar dan anak2 yg berumur 3-22 tahun. Ianya dapat membantu anak2 kita meningkatkan fokus dan kekal bertenaga dan lebih sihat.

AEX3XIE☕ 👨‍👩‍👧‍👦: Minuman coklat 5 in 1 terbaik utk seisi keluarga. Antara bahannya pracampuran kurma, minyak camelina, koko..Ianya dapat membantu lebih melawas, lebih bertenaga, dan sangat baik untuk kesihatan jantung.

NUT3GOLD🥛 👨👩👴👵 : iaitu Minuman bijirin yg sangat sedap khas untuk orang Dewasa yg berumur 30tahun ke atas. Sangat baik untuk pesakit tulang, sakit sendi, kencing manis, darah tinggi. minuman ini sebaiknya di ambil 1/2jam sebelum tidur (malam)

Dengan IzinNYA, 3 Tahun Int3Tree🏢 di pasaran.. dah 3 produk HQ lancarkan dan bantu kami sbg pengedar dan kami bantu orang luar sana dapat kebaikan.. Alhamdulillah... Jom dapatkan produk² Int3Tree🍫☕🥛 semestinya baik untuk Kesihatan dan harga Mampu milik ye.. Yang penting Semuanya Halal 😊😊

🍫

🥛
🕊️

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Tanah Merah?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Bukit Panau
Tanah Merah
17500