Ainaabeauty.rosezz
Produk Ainaa Beauty yang dihasilkan dengan menggunakan bahan bebas kimia, bahan-bahan natural & mend
MACAM MANA NAK PILIH CLEANSER YANG TERBAIK UNTUK SKIN?
Cleanser yang terbaik adalah cleanser yang mempunyai PH yang balance, sesuai untuk all skin type. Sifat sebenar cleanser/pencuci ni memang tiada buih.
Jadi kalau nak pilih cleanser, pilihlah yang kurang buih untuk elakkan kulit jadi kering atau skin barrier rosak.
Dalam AINAA Cleanser ni tiada harm chemical ya, jangan risau. Selamat untuk preggy/bf mommies ๐ค
MACAM MANA NAK TAHU SUNSCREEN TU WATERPROOF KE TAK?
Jom ikut step ni! Tak semestinya AINAA Suncreen je korang boleh buat. Sebab ada yang pakai macam-macam brand betul tak? Selain dari kita tengok label dekat produk, kita boleh buat test sendiri utk kenalpasti sama ada sunscreen yang kita guna ni waterproof atau tak.
Kalau AINAA Suncreen, ia adalah non waterproof which means bila bilas dengan air, akan bertukar jadi milky mcm dalam video tu. Jadi, bilas dengan air biasa pun tak apa kalau korang nak berwuduk. Untuk lebih yakin, boleh guna wipes/micellar water/cleanser untuk remove ok! โค๏ธ
SINGKIRKAN SEL KULIT MATI !
Sel kulit mati ni kalau tidak rawat dan tak singkirkan mulalah kulit nampak KUSAM dan bila biarkan lama2 boleh naik jadi JERAGAT โผ
Jadi rajin2kan lah diri korang ya tuk scrub muka korang..tak perlu banyak, just 1-2 kali jer seminggu!
Ainaa scrub rm39 jer boleh tahan 5-6bulan
Nak cuba??
๐ฑwww.wasap.my/60107720172/nakainaa
DUDUK KAT RUMAH PON,TETAP KENA CANTIK TAU โค๏ธ
Hari weekends macam ni korang buat apa je dekat rumah?? Macam mana lockdown setakat ni korang??
buat hilang mood ke? haaa pastu mula le duk rumah pakai baju kelawar, tak nak bersiap2..haishhh kenott la macam tu korang๐
Jom ambil peluang dalam tempoh lockdown duduk rumah ni untuk start rehatkan skin & feed your skin healty better! Lagi2 yang tengah ada masalah skin tu elok cepat2 rawat,jangan dibiarkan macam tu jee
Jangan sedih sedih k,you got this ๐ชIn shaa Allah semoga berita yang lebih baik kita terima lepas habis lockdown ni.
๐ฑwww.wasap.my/60107720172/nakskinsihatcantik
PERLU & PENTING JUGA..
Kenapa Perlu Scrub dalam Rutin Penjagaan Wajah?
Scrub ialah sesuatu perkara yang penting dalam menjaga kecantikan dan kebersihan kulit. Ada segelintir yang masih tidak menyedari kelebihan menggunakan scrub tetapi ada juga yang sudah lama mengamalkannya. Ramai yang bertanya macam mana nak unclogged pores. Tahu tak sebenarnya tugas scrub salah satunya ialah menyelamatkan pori yang tersumbat. Kenapa perlu scrub? Tak cukup ke sekadar mencuci dengan pembersih muka yang ada?
Actually banyak kepentingan scrub ni pada kulit terutama muka yang mudah breakout atau berjerawat.
Kelebihan berscrub
Singkir kulit mati
Memudarkan parut
Melicinkan kulit
Mengelakkan pori-pori tersumbat
Memudahkan penyerapan produk wajah
Scrub wajah memang penting untuk exfoliate muka kita daripada sel-sel mati. Sel-sel mati ni yang menyebabkan muka kita gelap, mekap tak sekata, dan kelihatan kusam. Seterusnya menyebabkan liang pori tersumbat dan mengakibatkan jerawat.
Berapa kali kekerapan untuk menggunakan scrub?Scrub sangat bagus untuk diamalkan satu hingga 2 kali sahaja seminggu. Jika berlebihan ia akan menyebabkan kulit menjadi nipis dan rosak. Jadi elakkan menggunakan scrub secara berlebihan.
๐ฑwww.wasap.my/60107720172/nakainaabeauty
12/06/2021
Mesti ramai yg nak tahu kan produk AINAABEAUTY ni sampai jadi hot selling dekat online market ๐ค๐ฑ
Apa yg menariknya? Betul ke tiada bahan kimia?
Betul ke boleh berkesan? Meh sini saya share setiap kelebihan2 yg korang boleh dapat dengan AinaaBeauty produk yg berasaskan "Water Base" ๐ง๐ง
So, korang yang mana ada masalah, yang dah cuba macam macam produk tapi masih tak berhasil ! Jom mulakan langkah selamat dengan AinaaBeauty ni , confirm jatuh cinta ๐โจ
Meh cepat tunggu apa lagi? Click je laman web dibawah ni ๐๐๐
www.wasap.my/60107720172/NakSihatDgnAinaa
www.wasap.my/60107720172/NakSihatDgnAinaa
www.wasap.my/60107720172/NakSihatDgnAinaa
๐ EXTRA GIFT
๐ฅฐ FREE CONSULTATION SKIN
๐ต COD AREA SIJANGKANG, TELUK PANGLIMA DAN KAWASAN BERHAMPIRAN
๐ฎ POSTAGE SELURUH MALAYSIA
SKINCARE ROUTINE CHECK! โ
Korang guna tak semua ni? Ke ada yang skip? As long as 'basic' dah stable, dah kukuh, dah tahu skincare yang sesuai dengan kulit, baru lah boleh add on produk lain macam essence ke, toner ke, double serum ke.
So far korang ada tambah skincare lain tak? ๐ค
APA YANG BEST SANGAT DENGAN AINAA MOISTURIZER NI?
Moisturizer yang tak melekit? Tak rimas bila pakai? Memang susah nak cari ๐ค so far yang pernah try, akan rasa berganda minyak dekat muka ๐ฅด sebab kulit kita tak cukup kelembapan. Jadi kulit kita terpaksa hasilkan sebum berganda, sebab tu la jadi minyak boleh goreng ikan!
Jadi, buat pilihan yang tepat untuk skin korang ok! Jangan la beli sebab viral, beli sebab famous, beli sebab orang lain pun beli. Korang kena beli sebab KEPERLUAN KULIT ๐ค
NAH SEBAGAI TANDA SAYANG TUK KESAYANGAN SEMUA AINAA LOVERS ๐
AINAA Trial kit akan menjadi peneman setia korangg...happy tak ??๐
Korang mesti dah lama kan teringin nak pakai nak cuba.. tapi mungkin atas sebab masalah kewangan,korang tangguh & kumpul duit semata2 nak AINAA!
Tapi sekarang korang jangan risau,AINAA dah pon merealisasikan impian korang untuk dapatkannya dengan grab set AINAA TRIAL KIT !
Tapi kan rose tak tipu tau stock memang tersangatlah LIMITED & makin susut dah! โผ ๐ข yang dah lama teringin nak pakai AINAA, yang trauma nak pakai local skincare,INILAH MASANYA! Jangan lepaskan peluang ni tau ๐
Nak dapatkan AINAA TRIAL KIT?boleh pm atau whatsapp rose klik jer link ๐
๐ฑwww.wasap.my/60107720172/nakainaa
BUKAN PAID REVIEW YA ๐
This is a real testimoni artis @ Ara johari, yang sangat humble,trust dan yakin dengan Local produk AINAA !
Bayangkan dah macam2 produk Ara cuba,tapi still tak jalan even international product, yang tak sesuai dengan skinnya.
Tapi sekarang alhamdulillah Ara dah bertemu dengan produk yang sesuai dengan skinnya iaitu AINAA BEAUTY๐ yang telah banyak membantu masalah skin sensitive nya dan sekarang menjadi local product favouritenya!๐
haa korangg..masih ragu2 lagi ke tu nak cubaaa Ainaa???
TAK KENAL MAKA TAK CINTA tau ! ๐
๐ฑwww.wasap.my/60107720172/nakainaa
EHEM! SOMETHING NEW DATANG GAISSSS ๐ฑ
Yang ditungu2,di teka2 teki, yang direquest2 orang ramaii dahhh sampaiii
Yuhuuuu set TRIAL KIT AINAA !!
TRIAL KIT AINAA !! gaisssssss....๐ฑ
Khas untuk korang yang baru nak berjinak2 dengan AINAA skincare..sesuai sangat korang grab cepat2 ๐๐ sebab stocknya sangat2 LIMITED !! tau ๐ข Ni confirm berebutlah semua NAK๐
Rose yakin 100% korang mesti s**a punya lah. Jarang la AINAA mengecewakan korang sebab AINAA kan always care ๐
Sooo,korang GET READY tau! Siapa cepat dia dapat..kalo nak BOOK dulu pon boleh dengan rose ๐
๐ฑwww.wasap.my/60107720172/nakainaabeauty
KENAPA AINAA AVOCADO HYDRA BOOSTER? ๐
Cuba tengok dekat-dekat, rapat-rapat dia punya tekstur. Awww fall in love sangat! ๐
Texture dia, hmmmmmph, jatuh cinta teruks!
Thank you AINAA Avocado Hydra Booster ๐คฉ
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Telok Panglima Garang
42500
