Shueha.beauty
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Shueha.beauty, Health/Beauty, Jalan Sempadan, Kpg Sijangkang, Telok Panglima Garang.
23/10/2021
BOONGA REPAIRING CREAM
Jangan terkejut kalau shu bagitahu dalam krim ni ada 4 bahan pencerah iaitu glutathione, arbutin, pearl powder dan sodium ascorbyl phosphate. Dan ada 5 bahan anti-aging iaitu grape seed extract, sodium ascorbyl phosphate, ceramide,tocopherol (vitamin E),tocopherol acetate (vitamin E).
Oh lupa bagitahu grape seed extract tu elok sangat untuk mempercepatkan proses penyembuhan luka. Jadi kalau ada jerawat pun boleh guna krim ni tau.
Macam mana nak dapatkan BRC ni?
Jom klik link wasap ⤵️
wasap.my/601116434124
16/09/2021
KENAPA MESTI DAPATKAN BRC?
Kalau nak kulit semakin hari semakin cerah kena pakai BRC. Kalau nak kulit bersih kena pakai BRC. Kalau nak kulit mulus kena pakai BRC. Kalau nak kulit bebas jerawat kena pakai BRC dan kalau nak tengok kulit tanpa parut jerawat pun kena ada BRC.
APA YANG LAINNYA BRC?
Dalam satu bekas BRC ada 20 bahan aktif khas untuk MENCERAHKAN kulit. Kepala cerita pun adalah gluta, arbutin, vitamin c dan ceramide. Semua bahan ni adalah KING OF BRIGHTENING. Opss lupa camelia sinensis pun ada sebab kita target semua kulit boleh pakai termasuklah kulit yang sensitive.
HARGA MESRA PENGGUNA KE TIDAK?
Of course! Kalau dah namanya Boonga semua golongan boleh pakai. Budak budak sekolah pun boleh pakai seawal umur 14 tahun. Harga rakyat sungguh sungguh tau, semua orang mampu pakai dan merasai keunikan BRC. RM25 mampu milik sangat sangat kan?
Shueha.beauty
05/08/2021
Set Combo
Boonga Skin Solutions
⭐️ Boonga Gel Cleanser
⭐️ Boonga Moisturiser
⭐️ Boonga Sunscreen
Ready stock items
Nak dapatkan blh terus wsp shue ye
https://shuehajuman.wasap.my/
COD 🚗 area Klang, Telok Panglima Garang, Jenjarom - Putrajaya 💛
Dalam boonga moisturiser ade CERAMIDE. Ceramide merupakan lipid atau lemak yang terhasil secara semula jadi pada lapisan atas kulit. Kulit mengandungi lebih daripada 50% ceramide dan merupakan komponen utama dalam komposisi kulit.
Untuk bagi senang faham analogi kepada ceramide ini boleh diibaratkan seperti simen. Sel kulit p**a ibarat seperti batu bata. Jadi fungsi ceramide membantu untuk mengekalkan sel kulit berada dalam keadaan optimum.
Ceramide akan membentuk lapisan yang bertindak untuk melindungi kulit daripada kehilangan lembapan dan melindungi kerosakan kulit akibat daripada pencemaran dan punca persekitaran.
Satu hal lagi yang semua perlu tahu, ceramide merupakan bahan anti-aging yang kuat dan ianya lebih kuat berbanding retinol, niacinamide dan peptide. Retinol, niacinamide dan peptide merupakan bahan yang bertindak untuk menyokong sifat kulit supaya lebih stabil.
Walaupun kulit mampu menghasilkan sendiri ceramide, penghasilan ceramide akan berkurangan akibat faktor usia serta kerosakan kulit akibat cahaya matahari. Kekurangan ceramide dalam kulit wajah akan melemahkan skin barrier kita. Skin barrier yang lemah akan mengakibatkan kulit kering, kasar, berkedut, sensitif dan kemerah-merahan.
Kebanyakan bahan anti-aging bersifat tidak stabil. Bahan anti-aging akan menjadi kurang efektif sekiranya didedahkan kepada cahaya dan udara. Perkara ini terjadi setiap kali kita membuka bekas produk. Cari produk ceramide yang di dalam tube atau botol legap dengan pam atau dispenser kedap udara. Pembungkusan dan packaging produk yang betul akan memastikan bahan yang memberi manfaat kepada kulit kekal berfungsi secara efektif macam boonga moisturiser lah, dalam bottle pump.
19/06/2021
Shueha faham macamana rasanya giveup nak cari moisturizer yg sesuai dengan sking yg berminyak expecially yang ada masalah jerawat jugak kan? Sebab shue pernah lalui, tapi sejak jumpa dewy chamomile hydrating moisturizer ni rasa tak nyesal taw kita greb sebab teksturr dia sejenis gel yang cepat meresap ke dalam kulitt.
Kulitt yang ada masalah jerawat pun sesuai sebab dalam DCHM ni mengan-dungi chamomile yang boleh melegakan kerandangan kulitt.
Kulitt dah kurang berminyakk sebab dah jumpa dengan moisturizer yg sesuai dengan kulitt.
Shueha.beauty
https://shuehajuman.wasap.my/
https://shuehajuman.wasap.my/
27/09/2020
Pengalaman Menggunakan Birdnest Essence By PNA..
Kulit rasa licin dan sangat bersih. Rasa lembut dan segar, menaik kan wajah seri serta glowing &
sikda rasa melekit.
Bau nya pun best juak ❤️ .
✅ Bne serum 15ml
✅ Dua puluh lima ringgit Malaysia
sahaja (sabah/sarawak)
Sesuai untuk semua jenis kulit & x kira umur.
Kepada yang ingin mencuba Birdnest Essence adalah yang terbaik😍❤️.
kenapa mesti pilih Bne?
✅100% bahan organik
✅Tanpa bahan kimia yg merbahaya
✅Produk buatan malaysia yg SETANDING produk antarabangsa
✅KELULUSAN KKM
https://shuehajuman.wasap.my/
25/09/2020
Assalamualaikum
Selamat Pagi semua..
harit0k ada siodiii utk semu@ it3ms kat dibah ya k.. 😍
semua it3ms redi.set0k.
bird nest essence & bird nest facial radiance r.m 2️⃣5️⃣
mackinz serum r.m 2️⃣4️⃣
mackinz daycream r.m 2️⃣5️⃣
mackinz cleansing bar r.m 2️⃣0️⃣
facem!st overdose glow!ng spray r.m 2️⃣4️⃣
1mm mascara r.m 3️⃣2️⃣
1mm foundati0n r.m 4️⃣0️⃣
blh w@s@p kmk k
0️⃣1️⃣1️⃣1️⃣6️⃣4️⃣3️⃣4️⃣1️⃣2️⃣4️⃣
https://shuehajuman.wasap.my/
25/09/2020
hai semua.. selamat malam..
esok kmk ada cod area kuching-samarahan..
sapa2 yg nk join ya blh wsp kmk terus k .. 🥰🥰🥰
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
jum cuci mata sekejap pagi2 tok di online shop kmk 🥰🥰🥰
1️⃣set mackinz rm69
loose item:
serum rm24
daycream rm25
sabun rm20
2️⃣ face mist overdose glowing spray
rm24 (50mls)
3️⃣ bird nest essence by PNA Original HQ
rm25 (15mls)
4️⃣ bird nest facial radiance by PNA Original HQ
RM25 (50mls)
5️⃣ 1mm foundation
Available code; fair & classic
Rm40
6️⃣ 1mm eyebrow have have
Rm31
7️⃣ 1mm mascara free pengepit ortobot
Rm32
sapa yg ma0k blh terus wasap kmk.
sabtu & ahad ada cod KUCHING-SAMARAHAN
https://shuehajuman.wasap.my/
https://shuehajuman.wasap.my/
https://shuehajuman.wasap.my/
23/09/2020
🔸Membersih kulit dari kotoran
🔸Nyah bakteria pada kulit
🔸Melembabkan kulit
🔸Membuang sel kulit mati
🔸Mengecilkan pori
🔸Mengecutkan jerawat baru naik
🔸Merawat kulit gatal
🔸Mengurangkan minyak dalam kulit
🔸Merawat dan mengurangkan jerawat
🔸Memberi effect glowing
🔸Membaiki kulit yang breakout
🔸Mengurangkan keradangan kulit
🔸Melicinkan kulit wajah
🔸Mengurangkan kedutan secara semulajadi
🔸Tidak perlu apply foundation
🔸Tekstur ringan
🔸Tidak berkecapuk dan melekit
🔸Melembabkan kulit
🔸Glowing serta merta
🔸SPF 30
🔸Boleh ganti foundation
🔸Tidak perlu apply bedak
🔸Tutup cela dan parut
🔸Membantu merawat kulit
🔸Sesuai untuk semua tona kulit
*Sesuai untuk semua jenis kulit,baik untuk lelaki dan wanita*
-🚗🚗COD KUCHING/SAMARAHAN
-📲📲wsp 👇🏻👇🏻👇🏻
https://shuehajuman.wasap.my/
https://shuehajuman.wasap.my/
23/09/2020
BOLEH PERCAYA KE BNFR NI 2 in 1?
BNFR bukan sekadar pencuci muka biasher biasher tau, tengok ni haaa sekali makeup havis dia remove licinnnn!
2 in 1 cleanser + makeup remover,
Mudah dah lepas ni, jimat pun jimat 😊✌
Best sangat chuollss
beauty
https://shuehajuman.wasap.my/
21/09/2020
NAK CANTIK HARGA PON CANTIK ❤️🤍
Jangan pandang pada harganya.
Lihatlah pada manfaatnya.
Cantik bersama BNE.
Bukan sekadar untuk wajah tapi banyak manfaat lain juga.
beauty
https://shuehajuman.wasap.my/
19/09/2020
hai semua...
jum cuci mata sekejap pagi2 tok di online shop kmk 🥰🥰🥰
1️⃣set mackinz rm69
loose item:
serum rm24
daycream rm25
sabun rm20
2️⃣ face mist overdose glowing spray
rm24 (50mls)
3️⃣ bird nest essence by PNA Original HQ
rm25 (15mls)
4️⃣ bird nest facial radiance by PNA Original HQ
RM25 (50mls)
5️⃣ 1mm foundation
Available code; fair & classic
Rm40
6️⃣ 1mm eyebrow have have
Rm31
7️⃣ 1mm mascara free pengepit ortobot
Rm32
sapa yg ma0k blh terus wasap kmk.
sabtu & ahad ada cod KUCHING-SAMARAHAN
https://shuehajuman.wasap.my/
https://shuehajuman.wasap.my/
https://shuehajuman.wasap.my/
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Jalan Sempadan, Kpg Sijangkang
Telok Panglima Garang
