Chocojar by AZ Sweeties
Jom amalkan supplements yg boleh tingkatkan imun badan dan melawan serangan virus���
27/08/2021
ANAK SELSEMA 😢
ANAK BATUK 😢
ANAK START RASA
TAK SEDAP BADAN😢
Ni lah situasi yang mana buatkan parents tak senang duduk bila anak mula ada symptom-symptom tak sihat macamni.
Apatah lagi kalau mempunyai anak ramai, bila sorang tak sihat, maka yang lain-lain pun mudah berjangkit !
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Sebenarnya legaaaa sangat-sangat bila one of best product Shaklee dah RESTOCK semula iaitu NUTRIFERON!!!
Fuhhh lega mak pak! ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Kali ni packaging lagi cantik color oren, comelll heheh. Senang nak bawak mana-mana. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Siapa yang memerlukan NutriFeron ini? Adult & Kid both boleh ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💪🏻Individu yang ingin kukuhkan sistem imun. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💪🏻Individu yang menghadapi masalah sistem imun. ⠀⠀⠀
💪🏻Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
💪🏻Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Tujuan saya ambil Nutriferon ni pulak untuk tingkatkan tahap imun badan sendiri. Dalam masa yang sama saya masih menyusu badan sepenuhnya dan bila baby tak sihat demam berjangkit dengan kakak-kakak abg dia, inshaAllah baby akan dapat khasiatnya melalui penyusuan dengan saya.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Anak-anak yang dah masuk sekolah/taska selalu jugak la demam selesema, mudah berjangkit .⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Tu sebab NUTRIFERON ni salah satu benda wajib saya sediakan dalam rumah dan bawak pegi travel mana2😊 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
P/s : Rasa apa NUTRIFERON ni? Rasa dia manis-manis macam labu. Hehe. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Nak dapatkan NUTRIFERON, boleh wassap saya. Click link wassap di bio profile
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Nor Zahidah
Your Trusted Seller
📲 011-1145 1314
www.wasap.my/+601111451314/nutriferon
27/08/2021
Salam Jumaat💕
26/08/2021
VITAMIN C KEGILAAN RAMAI DI MUSIM PKP🍊
Bila tanya customer ,
“Okay tak consume Vitamin C Shaklee?”
And antara jawapan yang diterima ,
“Alhamdulillah saya tak mudah demam dan jatuh sakit, luka cepat sembuh”
Haaaa nampak tak yang Vitamin C Shaklee ni memang bagus nak nak musim sekarang ni kan.
Untuk anda yang ada masalah low immune system , mudah penat and letih bila kerja, senang je rasa tak sedap badan , rasa rimas asyik sakit dan mudah sangat jatuh sakit ?
Teringin nak feeling better and improve your health?
Try VITAMIN C SHAKLEE !
Sebotol tahan 6 bulan. Harga pun tak sampai RM 100. Berbaloi baloi kan?
Nak lagi jimat?
Grab la promosi DEFENCE SET. Ada Vitamin C & Nutriferon.
Double immune booster. Memang terbaik kesan dia 😍
Nor Zahidah
Your Trusted Seller
📲 011-1145 1314
www.wasap.my/+601111451314/naksetimunbooster
11/06/2021
Chocojar by AZ Sweeties🍫🍫🍫
Crispy and melting in every bite🥰
Nak order klik je link whatsapp sis kat bio📲📲📲
11/06/2021
Chocojar by AZ Sweeties🍫🍫🍫
Agent sah hanya di berada di Tanah Merah, Kelantan
http://www.wasap.my/601111451314
Chocojar by AZ Sweeties🍫🍫🍫
Rasa premium beryls chocolate
http://www.wasap.my/601111451314
17/10/2020
HARGA KEKAL SAMA TAPI KALINI KITA KELUARKAN EDISI 2 IN 1 😍
bersize lebih kecik dari sebelum ni supaya mudah untuk dipegang. Dan fungsi 2 berus pada mascara ni utk digunakan pada bulu mata atas dan bulu mata bawah.
Berus yang halus pada sebelah bahagian mascara juga dibuat bagi memudahkan pengguna untuk menyikat bulu mata supaya bulu mata jadi sehelai-sehelai dan nampak kemas.
Dan hanya menggunakan berus yg sama, boleh dibuat untuk memberus kening dan jadikan kening nampak lebat. Tidak perlu guna eyebrow pencil lagi.
Place your order now 011-1145 1314 or just klik link kat bio
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Address
Telok Panglima Garang
42500
