Wawa beauty

Wawa beauty

Share

hye semua... Wawa Beauty adalah ruangan di mana anda semua boleh lihat kesemua produk kecantikan muk

21/01/2021

Coming soon guyz... fruit edition
🍊🍉🍊🍉🍊🍊🍉🍊🍉🍊🍉🍊🍉🍊🍉🍊

Photos from Wawa beauty's post 30/12/2020

Wawa primer
Kenapa perlu pakai wawa primer?

✅dpt mghasilkan make up yg tahan lama,tidak merekah dan bercapuk

✅ Boleh menutup liang2 pori yg kcil @ besar

✅ Dapat melembapkan kulit wajah

✅ Dapat mengurangkan anti penuaan dan kedutan di wajah

✅makeup jd sgt matte & flawless

Rm49 excluded postage

Photos from Wawa beauty's post 24/12/2020

Wawa blooming series

👉Code : ivory rose & hazel sunflower
👉Makeup pallet ( highlighter,eyeshadow,blusher)
👉Lipsmate
👉Perfume

Rm49 excluded postage

Photos from Wawa beauty's post 24/12/2020

Wawa blooming series
👉Ade 2 code ( amber daisy ) , ( royal orchid )
👉doublelipsmate ( 2 tone warna )
✅Free perfume

Rm39 exclude postage

Photos from Wawa beauty's post 24/12/2020

*LIP TREATMENT WAWA COSMETICS*

✅ Effect bibir Munggil / Supple lips effect.
✅ Mengekekalkan cell2x baik dibibir.
✅ Pinkish effect pada bibir.
✅ ANTI KEDUT pada bibir.
✅ SFP 15 , kekalkan texture bibir walaupun terkena cahaya matahari.
✅ Senang untuk di apply.
✅ Sesuai utk bibir yang terpekap didalam Mask muka.

Bertukarlah kepada Wawa Lip Treatment hari ini. Bukan sekadar merawat malah mencantikkan. Tak percaya??? Cuba lah Wawa Cosmetics Lip Treatment ❤️

Rm29.90 exclude postage

Photos from Wawa beauty's post 24/12/2020

Wawa 3D eyebrow & eyelash 2 in 1 Mascara
👉Mesra wudhuk
👉5x panjang
👉effect seperti pki bulu mata palsu
👉3D effects

Rm49 exclude postage

Photos from Wawa beauty's post 24/12/2020

Wawaeecushion( red edition )
👉Membantu melembapkan & merawat kulit wajah
👉mampu menutupi parut jerawat,bintik hitam,& jeragat
👉menyekatan tona kulit wajah
👉Sesuai untuk kulit berminyak, dapat mengawal minyak dari wajah
👉memberi kesan berseri2 secara semulajadi

✅Ade 2 code ( light & natural )

Rm 49 excluded postage

Photos from Wawa beauty's post 24/12/2020

Wawa primer

👉mempunyai vitamin E baik untuk kulit wajah & melambatkan penuaan

👉mempunyai Minyak Argan ( melembapkan kulit ,menyegarkan,& melembutkan kulit )

The best makeup base ok I swear untuk apa primer nie ❓

🌼 Menutupi liang pori.
🌼 Makeup yang tahan lama.
🌼 Memudahkan blend foundation.
🌼 Memberikan oxygen pada kulit.

So korang yang pernah try product WAWA COSMETICS mesti tau kan kualiti international gaisss rugi tak grab 😚

Sebelum pki mekap,wajib pki wawa primer dlu k..

Rm49 excuded postage

Photos from Wawa beauty's post 24/12/2020

Lipsmatte box

Ada 2 code ( romance & mysterious )
Romance ( n**e ) mysterious ( bold )

What's inside the box ?
👉4 tone lipsmate berbeza
👉1btl perfume
👉Wish card

Rm69 excluded postage

Photos from Wawa beauty's post 24/12/2020

Set masjid
👉Makeup pallet ( eyeshadow,highlighter,blusher)
👉Doublelipmate ( 2 tone warna )
👉2 btl perfume

Rm 79 exclude postage

24/12/2020

Hye semua ... Kak wa lah perunding pelaburan kecantikan anda semua...

Teringin nk cuba produk dr "WAWA COSMETICS" ? Jom intai ape yg ada di page k.wa... 🤗♥️

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Teluk Intan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Teluk Intan
36000