Wawa beauty
hye semua... Wawa Beauty adalah ruangan di mana anda semua boleh lihat kesemua produk kecantikan muk
Coming soon guyz... fruit edition
🍊🍉🍊🍉🍊🍊🍉🍊🍉🍊🍉🍊🍉🍊🍉🍊
30/12/2020
Wawa primer
Kenapa perlu pakai wawa primer?
✅dpt mghasilkan make up yg tahan lama,tidak merekah dan bercapuk
✅ Boleh menutup liang2 pori yg kcil @ besar
✅ Dapat melembapkan kulit wajah
✅ Dapat mengurangkan anti penuaan dan kedutan di wajah
✅makeup jd sgt matte & flawless
Rm49 excluded postage
24/12/2020
Wawa blooming series
👉Code : ivory rose & hazel sunflower
👉Makeup pallet ( highlighter,eyeshadow,blusher)
👉Lipsmate
👉Perfume
Rm49 excluded postage
24/12/2020
Wawa blooming series
👉Ade 2 code ( amber daisy ) , ( royal orchid )
👉doublelipsmate ( 2 tone warna )
✅Free perfume
Rm39 exclude postage
24/12/2020
*LIP TREATMENT WAWA COSMETICS*
✅ Effect bibir Munggil / Supple lips effect.
✅ Mengekekalkan cell2x baik dibibir.
✅ Pinkish effect pada bibir.
✅ ANTI KEDUT pada bibir.
✅ SFP 15 , kekalkan texture bibir walaupun terkena cahaya matahari.
✅ Senang untuk di apply.
✅ Sesuai utk bibir yang terpekap didalam Mask muka.
Bertukarlah kepada Wawa Lip Treatment hari ini. Bukan sekadar merawat malah mencantikkan. Tak percaya??? Cuba lah Wawa Cosmetics Lip Treatment ❤️
Rm29.90 exclude postage
24/12/2020
Wawa 3D eyebrow & eyelash 2 in 1 Mascara
👉Mesra wudhuk
👉5x panjang
👉effect seperti pki bulu mata palsu
👉3D effects
Rm49 exclude postage
24/12/2020
Wawaeecushion( red edition )
👉Membantu melembapkan & merawat kulit wajah
👉mampu menutupi parut jerawat,bintik hitam,& jeragat
👉menyekatan tona kulit wajah
👉Sesuai untuk kulit berminyak, dapat mengawal minyak dari wajah
👉memberi kesan berseri2 secara semulajadi
✅Ade 2 code ( light & natural )
Rm 49 excluded postage
24/12/2020
Wawa primer
👉mempunyai vitamin E baik untuk kulit wajah & melambatkan penuaan
👉mempunyai Minyak Argan ( melembapkan kulit ,menyegarkan,& melembutkan kulit )
The best makeup base ok I swear untuk apa primer nie ❓
🌼 Menutupi liang pori.
🌼 Makeup yang tahan lama.
🌼 Memudahkan blend foundation.
🌼 Memberikan oxygen pada kulit.
So korang yang pernah try product WAWA COSMETICS mesti tau kan kualiti international gaisss rugi tak grab 😚
Sebelum pki mekap,wajib pki wawa primer dlu k..
Rm49 excuded postage
24/12/2020
Lipsmatte box
Ada 2 code ( romance & mysterious )
Romance ( n**e ) mysterious ( bold )
What's inside the box ?
👉4 tone lipsmate berbeza
👉1btl perfume
👉Wish card
Rm69 excluded postage
24/12/2020
Set masjid
👉Makeup pallet ( eyeshadow,highlighter,blusher)
👉Doublelipmate ( 2 tone warna )
👉2 btl perfume
Rm 79 exclude postage
Hye semua ... Kak wa lah perunding pelaburan kecantikan anda semua...
Teringin nk cuba produk dr "WAWA COSMETICS" ? Jom intai ape yg ada di page k.wa... 🤗♥️
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Teluk Intan
36000
