HAUS Cosmetics by Zura

HAUS Cosmetics by Zura

Share

Haus Cosmetics adalah produk local PERTAMA yang menggunakan Technology Skin Microbiome! Produk Kosmetik yang HALAL dan SELAMAT digunakan.

Jom wasap Zura 017-6910766

02/08/2020

Kalau MUA yang make up mesti la cantik Kan 🀣🀣🀣

Cantik sangat WeiπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Cuba tengok bibir Ely sebelum pakai Dan selepas Pakai lipmatte HAUS...

Hilang terus semua Kan.. sebab Lipmatte HAUS Full coverage uolls‼️

27/07/2020

Hari ni korang pakai lipmatte apa? Warna dia cantik cantik tak. Bukan apa saja la nak bagitau HAUS Cosmetics pun ada lipmatte tau tapi lipmatte HAUS Cosmetics ni lain dari yang lain hokey. ☺️

Lipmatte ni nama dia Matte Creamy Lips (MCL) tau. Napa ada ayat creamy? Sebab bila korang pakai lipmatte tu korang akan rasa macam pakai krim ja bibir korang pon tak terasa kering dan sentiasa lembap ja tau.

MCL ni ada teknologi yang super canggih dalam dia dan semestinya 1st dalam Malaysia brand antarabangsa pun memang tak guna teknologi ni tau.

MCL ni ada 12 code yang warna warna dia bila korang pakai terus jadi bidadari yang tak pernah tua memang perghhhhh menawan kalbu beb πŸ₯°

Rasa macam mau lompat bintang ja. Tak caya? Cuba la dulu πŸ‘„πŸ‘‡πŸ»

www.wasap.my/60176910766/MCLHAUS
Atau
www.wasap.my/60103920766/MCLHAUS

Photos from HAUS Cosmetics by Zura's post 27/07/2020

Bila calit calit Foundation Haus ni, kulit muka kusam terus chingg πŸ₯° bertukar menjadi berseri seri.

Usahkan parut jerawat, marker pen pun Foundation Haus mampu tutup. Menampakkan wajah peloless dan glowing menten dari pagi sampai ke petang πŸ’“πŸ’“πŸ’“

Aduhaii rugi sangat lah kalau tak cuba.
Rm50 jerrrrr πŸ’ƒπŸ’ƒπŸ’ƒ
Dah laaa satu bekas boleh tahan berbulan bulan. Jimat yakmattt !

Jom klik link wasap Zura πŸ‘‡πŸ‘‡

πŸ“²πŸ“²πŸ“² 010-3920766
Tekan link di bawah πŸ‘‡
wasap.my/60103920766/hauspromosijuly

Atau
πŸ“²πŸ“²πŸ“² 017-6910766
Tekan link di bawah πŸ‘‡
wasap.my/60176910766/hausproduk

Kedai Haus Zura πŸ‘‡πŸ‘‡
https://hauscosmetics.com.my/?ref=95l93NEFQDye










Boleh follow πŸ’•

FB Page : Haus Cosmetic by Zura
https://m.facebook.com/hauscosmeticperak/

IG :

Photos from HAUS Cosmetics by Zura's post 26/07/2020

Hai semua!!. Moga ceria-ceria je hujung minggu ni ☺️

Harini Zura nak share tutorial make-up simple, 10 minit siappp! Hasilnya letop tau.. makin lawa la awak macam bidadari, raya nanti. Hihi

Nak bagitahu ni pasal combo make-up foundation + lipmatte paling best! Grab combo boleh menang RM5K plak

Harini Zura nak share satu TIPS. Tips pilih foundation, nak tau?

Tips kalau nak hasil make-up natural dan sekata jee, kita kena pilih foundation yang paling dekat atau cerah 1 tone dengan kulit.

Haa.. foundation HAUS ni ada 7 code yang boleh match ngam-ngam dengan kulit. Konfem muka tak kelabu hasap. πŸ™Š

Nak tau code yang ngam dengan awak?

Meh la cepat reroger Zura, Tini pilihkan code foundation yang sesuai ngan kulit awak.

Jemput klik link wasap Zura πŸ‘‡πŸ‘‡

πŸ“²πŸ“²πŸ“² 010-3920766
Tekan link di bawah πŸ‘‡
wasap.my/60103920766/hauspromosijuly

Atau
πŸ“²πŸ“²πŸ“² 017-6910766
Tekan link di bawah πŸ‘‡
wasap.my/60176910766/hausproduk

Kedai Haus Zura πŸ‘‡πŸ‘‡
https://hauscosmetics.com.my/?ref=95l93NEFQDye










Boleh follow πŸ’•

FB Page : Haus Cosmetic by Zura
https://m.facebook.com/hauscosmeticperak/

IG :

Photos from HAUS Cosmetics by Zura's post 26/07/2020

HAUS LIPCREAM VS LIPMATTE VS MAGIC LIPSTICK
Ramai lagi yang confius ni kan. Meh akak cerita sikit beza 3 jenis pewarna bibir ni.

LIPCREAM (RM30)
Tekstur creamy, moist, lembab ringan pada bibir.
Warna lekat sikit pada cawan tapi tak hilang dari bibir. Yang ni serius saya paling s**a dan paling best!!
Warna? Ada 10 warna semua lembut dan cantik, sesuai untuk kegunaan harian ke ofis.

LIPMATTE (MATTE CREAMY LIPS) - RM25
Tekstur creamy matte, cepat kering tapi moist pada bibir. Tak lekat pada cawan.
Warna pigmented, calit sikit je dah cukup untuk seluruh bibir.
Warna?
12 warna menarik & sofistikated, ada warna lembut dan garang boleh mix & match.

MAGIC LIPSTIC (RM29)
Lipstik terbaik unruk rawat bibir kering, pecah dan gelap. 1 warna je, ikut kelembapan bibir. Semakin sihat bibir, semakin cantik kaler dia tau!
(Casing lama warna gold, casing baru warna hitam menawan, kandungan sama jer)😊😊

Ok lah habis story akak pasal lipstik HAUS ni ye. NO MORE CONFUSE2 dah lepas ni..hehe

Nak oder? meh bisik-bisik..

Jemput klik link wasap Zura πŸ‘‡πŸ‘‡

πŸ“²πŸ“²πŸ“² 010-3920766
Tekan link di bawah πŸ‘‡
wasap.my/60103920766/hauspromosijuly

Atau
πŸ“²πŸ“²πŸ“² 017-6910766
Tekan link di bawah πŸ‘‡
wasap.my/60176910766/hausproduk

Kedai Haus Zura πŸ‘‡πŸ‘‡
https://hauscosmetics.com.my/?ref=95l93NEFQDye










Boleh follow πŸ’•

FB Page : Haus Cosmetic by Zura
https://m.facebook.com/hauscosmeticperak/

IG :

Photos 23/07/2020

Melty Glam Aqua Foundation Haus Cosmetics memang TERBAIKKKK...😘😘😘

Ia berfungsi 4 dalam 1. Camna tu?

1- dah ada primer. tak perlu pakai asing
2- sebagai foundation untuk kecilkan pori-pori
3- ada sunblock UVB SPF 50
4- ada sunscreen UVA PA ++++

Ia juga menggunakan Teknologi Skin Microbiome yang sama dengan teknologi produk Lancome.

Teknologi ni menang 2 awards global iaitu
🌹The Best Natural Ingredient dan
🌹The Best Innovative Product

Matte Creamy Lips (MCL) p**a

❀ boleh merawat bibir kering
❀ mudah dicuci dan mesra wudhu'
❀ bibir kelihatan berseri dan anjal
❀ tidak melekat pada gelas apabila kita minum
❀ dan yang paling penting adalah JIMAT duit berganda kerana ianya TAHAN LAMA dan 1 sapuan mampu kekal selama 8 JAM

Wah...
Sebab MCL ni mengandungi bahan-bahan berteknologi tinggi 😻
πŸ’„hexapeptide-12
πŸ’„vitamin E & C
πŸ’„minyak argan

Dah tak payah nak laser sana sini. Bahan-bahan dalam produk HAUS, HALAL dan SELAMAT digunakan...

Set Combo Raya Aidil Adha, cepat-cepat dapatkan set Foundation dan Lipmatte pilihan hati!

Photos from HAUS Cosmetics by Zura's post 23/07/2020

"Fuhhhh anak-anak dah mula sekolah semua. Bersilat jugalah pagi tadi. Macam-macam fikir. Sebab risaukan dorang tu, maklumlah dah 4 bulan tak sekolah. Ok ke tak dorang tu agaknya... " - Ibu risau anak ke sekolah.

Kenapa Siti risau sangat tu? Meh sini saya tunjuk poster ni.
HAUS PREMIUM ada nak bagi 1 Botol PERCUMA pada ibu-ibu yang tengah cari supplement untuk anak. Neutrocumin C+ ni bagus tau, anak-anak saya s**a. Setiap pagi mesti bagi dorang consume sebiji . Alhamdulillah, sistem imun anak-anak saya makin baik. Taklah bersin setiap pagi macam dulu-dulu. Siti baca je lah poster kat bawah tu.

Jangan lupa Siti, jualan dibuka pada hari ini (Khamis), 23 Julai hingga 27 Julai 2020 sahaja.

Bukan tu je, dapat PERCUMA PENGHANTARAN dan kita layak BONUS KHAS bernilai RM1000! Kalau belum pernah beli layak dapat BAUCER bernilai RM10! Manalah tau Siti, awak nak cuba.

Kalau nak jadi orang terawal dan dapat SEMUA FREE GIFT tadi, join waiting list sekarang! πŸ‘‡

Kedai Haus Zura πŸ‘‡πŸ‘‡
https://hauscosmetics.com.my/?ref=95l93NEFQDye

Jom klik link wasap Zura πŸ‘‡πŸ‘‡

πŸ“²πŸ“²πŸ“² 010-3920766
Tekan link di bawah πŸ‘‡
wasap.my/60103920766/neutrocuminc+

wasap.my/60176910766/borongneutrocuminc+



+

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Teluk Intan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Sungai Sumun
Teluk Intan
36400

Opening Hours

Monday 08:00 - 20:00
Tuesday 08:00 - 20:00
Wednesday 08:00 - 20:00
Thursday 08:00 - 20:00
Friday 08:00 - 20:00
Saturday 08:00 - 20:00
Sunday 08:00 - 20:00