Shaklee Langkap 0172667686

Shaklee Langkap 0172667686

Share

@cod shaklee langkap

30/09/2025

Prevention always better than cure. Dengar nya influenza case makin naik

Cukuplah sekali dulu pernah kena , seksa sangat rasa 😩

Vitamin C sebiji sehari jangan tinggal untuk boost immunity

COD Shaklee Langkap 017-2667686

26/09/2025

Special untuk customer liza😍 ada tak yang teringin nak beli Shaklee tapi rasa mahal ?

Ni Liza nak offer keahlian percuma means korang layak untuk beli dengan harga ahli terus. Biasanya kena buat belian sampai RM360 keatas untuk free membership ni.

Tapi harini Liza bagi kelonggaran , harga RM100 pun dah boleh daftar ahli percuma

Yang penting kena beli harini sampai ahad ja tempoh dia

Beli 1 tong ESP pun dah boleh dapat harga member , best kan?

Whatsapp 017-2667686 untuk daftar ahli Shaklee sekarang

COD Shaklee Langkap

25/01/2025

Kalau ada yang segan nak wasap liza tapi dalam masa sama nak beli ESP

Boleh beli sendiri kat sini ya liza bagi 15% diskaun dah 🤗

https://www.shaklee.com.my/sscart?smart_code=6777E552DACBB

Photos from Shaklee Langkap 0172667686's post 07/08/2023

PROMO MERDEKA MASIH BERLANSUNG! 🥳🥳

S**a saya nak ingatkan balik takut ada yang terlupa kan? 😍

7 hari di bulan Ogos, maksudnya dah 7 hari promo besar besaran ni berlansung, yang mana ada 5 produk yang Shaklee sedang buat promo dengan harga yang sangattttt jimattt! 😱

Korang boleh tengok each posters tau, yang penting saya nak share balik siapa yang perlukan setiap promo ni.

Jom tengok jom!

🇲🇾 ESP

Produk best seller dalam Shaklee yang saya yakin semuaaa akan s**a sangat sebab nak cantik die, nak kurus die, nak kenyang lama die, tengah mengandung, tengah menyusu & nak cepatkan luka sembuh pun die. Senang cakap you can take it for whatever you wanted! Gituuu 😍

🇲🇾 VITAMIN E

Yang ni sape yang tengah TTC sila ambil tauu sebab sangat membantu husband & wife. And sape yang nak pudarkan parut cepat di wajah or mana2, kena amek Vitamin E ni. And satu lagi, sangattt bagus untuk otak kita 🥳

🇲🇾 GLA COMPLEX

Teman setia para wanita! Boleh diambil bermula usia 13 tahun lagi tau. Balance kan hormone kita so period akan stabil, bila hormone kita balance, kulit pun akan lebih moist and cantik jugak. For those yang tengah TTC, selain Vitamin E, sila add on GLA ni jugak tauu.

🇲🇾 VITALEA FOR CHILDREN

Kanak2 sekarang makanannya banyak fast food kan? Jajan pun boleh tahan. Nak larang pun kadang2 tak dapat, hasilnya? Jadi picky eater, nutrisi tak lengkap, pembesaran pun jadi tak berapa stabil, which thats why pengambilan multivitamin untuk kanak2 sangattt digalakkan untuk cukupkan nutrisi dalam badan anak, lagi2 yang tak merosakkan gigi yet sedap macam Vitalea for Children ni 💪🏻

🇲🇾 HERO KIDDO

Tahu tak sekarang Influenza tengah outbreak? Almost 80-90% anak2 yang datang ke klinik dengan simptom batuk selsema demam, mereka disahkan positive influenza 😢 so nak taknak penjagaan immune anak2 kita masih dalam kategori yang sangat perlu. And hero kiddo can help with that! 😍 gabungan Vitamin C, Vitamin D, Zinc & Elderberry yang sangat membantu dalam meningkatkan immunity anak2 kita.

=

And lagi best sebab sekarang ni harga tengah jimat sangattt korang!!

Tak rugi kalau kita grab 😍

Meh whatsapp liza sekarang tau,

www.wasap.my/60172667686

28/07/2023

MERDEKA SALES 🥳🥳

Korangggg!! Post ni mungkin panjang, tapi make sure baca sampai habis ok 😍

Fuhhh, teruja sangat-sangat bila dapat tahu Shaklee ada buat MERDEKA SALES up to 60% discount!! MashaAllah thank you Shaklee!!

Mesti happyyyy sangat customer-customer tersayang bila dapat tahu Shaklee buat diskaun murah gila macam ni 🥹

Alright, tarik nafas kejap.. Korang mesti baca sampai habis yaaa.. Saya nak explain briefly pasal promo merdeka sales ni..

Antara produk yang terlibat ialah,

✅ESP
✅VITAMIN E
✅HERO KIDDO
✅VITALEA KIDS
✅GLA COMPLEX

So promo ni macam mana sebenarnya?

▪️Kalau korang beli sebotol - korang akan nikmati diskaun 40%
▪️Kalau korang beli 2 botol - korang akan nikmati diskaun 50%
▪️Dan kalau korang beli 3 botol - korang akan nikmati diskaun 60%

😱😱😱😱 Dashat gilaaaa!!!

So kat bawah ni saya share sikit lah ye mengenai kelebihan setiap produk yang tengah promo ni

🍃ESP
-Membantu mencantikkan kulit
-Mencerahkan kulit
-Bantu turun berat badan
-Bantu banyakkan susu badan

🍃Hero Kiddo
-Sangat digemari kanak-kanak dan orang dewasa sebab rasa sedap & dalam bentuk gummies
-Bantu tingkatkan imun anak-anak
-Bantu halang virus dari memasuki sel badan

🍃Vitalea For Children
-Bantu cukupkan keperluan nutrisi anak2
-Tingkatkan selera makan anak2

🍃GLA Complex
-Bantu stabilkan hormon
-Bantu kitaran period lebih teratur
-Bantu tingkatkan kesuburan wanita
-Sesuai untuk mereka yang sedang TTC

🍃Vitamin E
-Bantu lembapkan kulit
-Tinggi dengan antioksidan dan bertindak sebagai agen anti penuaan
-Membantu pudarkan parut
-Meningkatkan kesuburan lelaki dan wanita

Jangan lupa dapatkan mana-mana produk promo MERDEKA SALES ni yaaa..

Sebab I can assure lepas ni Shaklee memang takkan buat dah promo murahhhhh semurah ini lagi dah 🤗

Boleh whatsapp sini 👇
📲0172667686

Atau klik link di sini 👇
www.wasap.my/60172667686

Photos from Shaklee Langkap 0172667686's post 01/06/2023

RESVIVIX ❗❗❗

Kepada yang tertanya-tanya, apa sebenarnya manfaat RESV VIVIX ni.

Ni antara manfaat RESV VIVIX 👇🏻

🍇 AWET MUDA -Resv Vivix kaya dengan Resveratrol dan Polifenol yang sangat bagus bertindak sebagai anti-aging. So kalau ambil vivix di usia muda ni, in shaa Allah merasa lah nampak muda bila makin berusia nanti 😍

🍇 KAWALAN GULA - Resveratrol dalam resv vivix membantu mengekalkan paras insulin dan bantu elak pembentukan AGE protein.

🍇 TURUN BERAT BADAN - resv Vivix membantu untuk meningkatkan metabolisme badan sekaligus membantu turunkan berat badan dengan sihat.

🍇 TINGKAT KESIHATAN SECARA MENYELURUH - Secara asasnya resv vivix bertindak memperbetulkan sel dalam badan dari peringkat DNA. Bila sel sihat, organ sihat, sekaligus seluruh badan akan sihat.

🍇 UNTUK MEREKA YANG TTC (Trying To Conceive) - resv Vivix boleh dijadikan salah satu ikhtiar, atas sebab yang di atas dimana vivix membantu menyihatkan dari peringkat SEL , maka seluruh organ akan menjadi sihat termasuk organ peranakan.

🍇 CEPAT SEMBUHKAN LUKA - Untuk mereka yang luka CZER ataupun jahitan , sangat disarankan untuk ambil resv vivix, bagi mempercepatkan penyembuhan luka.

🍇 KURANGKAN SAKIT PINGGANG & BELAKANG - Rata-rata yang ambil resv vivix selepas CZER mengaku sakit pinggang dan belakang berkurang.

🍇 ANTI KERADANGAN - Membantu untuk kurangkan keradangan contohnya jerawat di kulit, atau keradangan dalam organ dan sel badan.

🍇 MEMBANTU SAKIT AKIBAT PENUAAN - Bagus diamalkan untuk ibu ayah kita yang ada penyakit akibat penuaan. Resv Vivix BUKAN UBAT, sebaliknya bantu tingkatkan kesihatan tubuh badan secara optima bila sel badan sihat.

Nak risik harga atau berminat nak ikhtiar dengan RESV & VIVIX👇
www.wasap.my/6172667686

Photos from Shaklee Langkap 0172667686's post 27/05/2023

MAKAN COLLAGEN TAPI TAKDE KESAN PUN!

Haaa sebab tu penting kena tengok collagen kita beli jenis biasa or luar biasa. Maksudnya tengok pada kualiti sebab kat pasaran memang berlambak + murah tapi yang berlebihnya bukan collagen tapi GULAA!!😢

Sebab tu makan takde kesan, glucose level yang makin naik.

Pilih yang betul-betul berkesan dan yang mudah diserap oleh badan😊

Collagen Plus Powder ni sumber dari sisik ikan merah tau. Dan sangat tinggi concentration sesuai untuk per serving seharian kita.

Jom grab sekarang sebab tengah on promo! 10% off lagi😍 Jarang collagen nak ada promo, so bila promo wajib grab.

Boleh tekan link kat bawah ni ye,
www.wasap.my/60172667686

26/05/2023

Mintak ampun mintak maaf korangg ! Harini jadi hari yang paling busy gilaa untuk liza

Mana mana yang whatsapp selain order maaf Liza hold dulu harini sebab nak focus submit order 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Photos from Shaklee Langkap 0172667686's post 08/05/2023

TAK PERLU BAYAR HARGA AHLI, TAPI BAYAR HARGA RUGI

Kalau sebelum ni ada yg tanya, tak boleh ke ESP jual murah sikit? rm100 1 tong ke.. Tercengang lah kita si penjual ni. Sebab macamana nak jual bawah harga ahli. Nanti rugilah kan.

Tak sangka bulan ni shaklee mendengar suara rakyat.

Awak mintak RM100 1 TONG kan?

Tapi shaklee bagi diskaun lagi.

Bayar RM99 sahaja, shaklee bukan sahaja bagi ESP. Tapi pakej sekali dengan VITAMIN C!

MAKCIK RAHMAH PUNYA PAKEJ!

Bagus betul makcik ni.. Semoga murah rezeki makcik. Aamiin! Eh! 🤗

Haaa sudah. Tak payah fikir - fikir lagii. Kalau nak lagi jimat meh grab PAKEJ RAHMAH B.

2 TONG ESP + 2 TONG VITAMIN C = RM188

Mak aiii.. Biar betul.

Betullah Jah! Mah saje bagi murah. Nak bagi ramai - ramai consume bagi cantik glowing dan sihat di musim perayaan ni.

Jom Jah kita beli.. Mah payung free membership. Mah bg lagi free postage. Jangan fikir lagi Jah!

Harini last day tau! Esok tak dapat lagi dah peluang ni.

www.wasap.my/60172667686/naksetrahmah

Photos from Shaklee Langkap 0172667686's post 30/04/2023

Beraya lagi ke tu? Ehem ehem. Tengok perut macam meminta minta tolong dah tuu 🤭🤭🤭

“Penat diet mase puasa, masuk je musim raya berat naik mencanak-canak”

Mesti ramai yang ada masalah macam ni kan? Bulan puasa kita kawal nafsu termasuk nafsu makan. Sekali bila masuk syawal, tak dan nak hadam lemang ngan rendang, datang pulak laksa and mee kari. Gitu lah kalau musim raya. Tak perasan, perut pun sama naik dengan mood raya kita.😵‍💫

Nak tolak, sayang pulak. Bila lagi nak rasa kan?

So, solution untuk korang yang ada masalah yang sama, korang boleh start consume SET SLIMMING SHAKLEE. Korang boleh makan makanan favourite korang tanpa rasa bersalah di hari raya ni.

Cinch Shake
🍃Protein tumbuhan
🍃Ada 20 vitamins & mineral
🍃Tinggi kandungan leucine

Lecithin
🍃Pecahkan lemak pada smaller size
🍃Sumber soya

Omega guard
🍃Lemak sihat yang badan perlukan
🍃Bakar lemak paling cepat.

Herblax
🍃Detox agent semulajadi, buang toksin badan yang berlebihan. Kalau betul-betul amalkan herblax boleh nampak inch loss yang paling ketara.

3 KONSEP ASAS UNTUK KURUS ⤵️

1. BAKAR (Omega & lecithin)
2. BUANG (Herblax& Alfalfa)
3. BINA (Cinch & ESP)

Korang tunggu apa lagi? Meh la PM saya. Saya guide, macam mana nak dapatkan berat ideal semula 🥰

SID SHAKLEE
📲www.wasap.my/60172667686

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Teluk Intan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Address


Perumahan Awam Chikus
Teluk Intan
36750