Dermax Superskin Arah
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Dermax Superskin Arah, Nail salon, Kg bahagia, Teluk Intan.
17/10/2017
👉TERBARU DARI RANGKAIAN PRODUK DMSONE...👈
READY STOK... JOM ROGER DAMOI
🌹DMSONE EXCLUSIVE 56🌹
didatangkan dgn ramuan berteknologi dr Korea
Melengkapi keperluan wanita yg sentiasa ingin trampil cantik sekelip mata
🌸 Colagen Facial Soap Bar
🌸 Night Cream
🌸 Day Cream
Formulasi ni mengandungi Arbutin, Glutathione, Vitamins B3 & C yg bertindak sebagai “melanin lock” bagi mengurangkan masalah “pigmentasi”.
Set asas ini juga mampu merawat kulit bermasalah seperti jerawat, garisan halus & jeragat.
Kandungan antipenuaan spt kolagen dpt membantu menguatkan struktur kulit dan pembentukan sel2 baru agar kulit tambah lembut & licin.
Mengandungi :
1. Collagen Facial Soap
👉Dgn gabungan ekstrak semulajadi spti Peony dan fruktan, sabun ini dapat membntu membersih, melembut serta mencerahkan kulit.
2. Day Cream
👉Mengurangkan tompok hitam, melembap dan mencerahkan kulit.
3. Night Cream
👉Memulihkan sel kulit yg bermasalah ketika tidur justeru mengurangkan masalah jeragat dan tompok hitam serta mencerahkan kulit wajah..
Jgn lepaskan peluang..jom dptkan DMSONE EXCLUSIVE 56
Wassap 0165140487
08/10/2017
Muka putih tangan hitam 😱😱
Awak2 yg ada masalah bgini, mesti pening kan cari products yg boleh cerahkan kulit seluruh badan..
Dah, tak pyah pening2 lgi, dms360 smua ada syg 😘😘
Nak cantik, kurus montok, nak cerah satu badan pun ada.. Bak kata dms360 ni ada macam2.. 😉😉
Sis, perkenalkan supplement dalaman khas utk korang2 yg tengah pening tu. Hihi.. Supplement terbaik utk cerahkan seluruh badan, bukan setakat cerah, tapi dalaman juga terjaga.. 😱best sngt...
Pilih ja mna yg berkenan yer, sis guide korang smpi jdi 😘😘😘😘
0165140487
04/10/2017
GLOWING SERUM DMS360
----------------------------
Glowing serum ini diperkaya dengan Vitamin C, tekstur yang halus mudah menyerap ke dalam kulit bagi menbantu;
■ Menghalus dan menggebukan kulit
■ Merawat kulit berjeragat
■ Memperbaiki, menegang dan menganjalkan kulit
■ Mengatasi kulit kusam dan berkedut
■ Mengatasi kulit berminyak
■ Mengembalikan keremajaan kulit
■ Memperbaiki tisu & sel bawah kulit
■ Melindungi kulit dari sinaran UV
■ Anti kedutan yang sangat hebat
■ Mengembalikan keremajaan kulit
Kenapa best pakai serum ni?
-----------------------------
- Tidak melekit
- Tidak berminyak
- Cepat menyerap
- Kesan segera,kulit muka jadi fresh & anjal
- MENGANGGALKAN KULIT2 MATI YG BRRKERAK KT MUKA KORG..
Cara guna GLOWING SERUM
-----------------------------
- Pakai SIANG @ malam .Ikut nak cpt pakai pgi malam
- Cuci muka dengan sabun Mane2 dr skincare dms
- Lap kering2
- Pakai serum dan sapu sehingga meresap dalam kulit wajah
- Pakai krim malam nipis²(NIPIS2.. Jgn byk2.. Releks2 utk permulaan penggunaan skincare.
Berminat meh wsp akk
0165140487
03/10/2017
SAPE NK MONTOK...NK KETAT...NK KURUS...NK RAMPING...NK DIET....ALA2 VERSI MARKONAH DAN CIK SENAH...HAAA JAWABNYAAAA KOPI MONATOKKK....JGN KATA HAKAK HENON X PAYUNG...YG TENGAH PERPANTANG SGT2 KAMI SUGGESTKAN MINUM KOPI NI TAU...
Biar betul? Lepas minum Coffee Monatox kena tukar size bra??
Pueraria Mirifica ni terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara tau. Sebab dalam tumbuhan ni ada Phytoestrogens yang bagi manfaat yang sama macam hormon estrogen, iaitu nak "jaga" payudara wanita.
Macam mana ia jaga? Haaa, ni nak cita. Phytoestrogens bertindak :
💖 memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara.
💖 menambah tisu-tisu lemak di sekitar kawasan payudara
💖 membantu dalam menyokong kolagen yang memberikan bentuk yang cantik
💖 mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara
💖 mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara)
💖 menegangkan payudara dan punggung yang mengendur
Wahhh, patut lah yang minum Coffee Monatox cakap aset dah auummm 😍
Jom try sekotak dulu tengok kesan auuuummm dia macam mana😘😘😘
Wasap➡0165140487
03/10/2017
Set Asas Dms360 tak pernah mengecewakan penggunanya..
★ Semakin ramai wanita mula yakin dan mempercayai keberkesanan produk kami...
📢Dms360... revolusi kejelitaan wanita masa kini...
Anda percaya.. Anda cuba.. Anda berjaya... 100%
🆙 DMS nyata berbeza 😍😍😍
Teruji dgn lambakan berjaya!!!
Berminat nak cuba..?
Jom wassap 0165140487
03/10/2017
Set lengkap DMS360
Nak thu lebih Details
02/10/2017
🌹 Selain menggunakan set pembersih wajah yang lengkap dari DMS, penggunaan serum juga amat penting untuk membantu memulihkan kulit wajah yang rosak akibat pemakaian produk terdahulu yang mengandungi kimia berbahaya. Wajah anda juga akan lebih cantik berseri.
Antara serum dibawah, pilihlah yang mana satu yang menjadi idaman hati.
1. Serum Evoultra HD1000
2. Serum supernova 24k
3. Serum stemcell
4. Serum Glowing
5. Serum vit c booster
02/10/2017
Apa itu Beeswax @ Lilin Lebah??
Ia adalah salah satu ramuan penting dalam DMS ONE ni....
Apa Itu Beeswax?.
Beeswax atau lilin lebah adalah produk yang terbuat dari
sarang lebah madu dan lebah lainnya. Beeswax banyak digunakan dalam kosmetik dan produk perawatan kulit. Lilin lebah sebagai emolien dan zat pelembab, memberikan serta menjaga kelembaban kulit.
Beeswax juga mengandung vitamin A yang bermanfaat untuk melembutkan dan menyegarkan kulit kering serta membaiki sel² kulit mati.
Sesuai sgt2 utk kulit sensitif..
Sekotak RM150 ➡ JIMAT 3 BULAN PENGGUNAAN..
Berminat..?
Jom wasallam 0165140487
02/10/2017
🌸DMS 360 HYBRID CC CREAM 🌸
👉Sangat sesuai bagi Mereka yang mementingkan kesempurnaan pada penampilan wajah yang menawan.
⤵️ Kebaikan hybrid cc cream DMS 360 ⤵️
❤Wajah cerah sekata dengan penggunaan konsisten.
❤Kulit wajah halus dan mulus.
❤Mencerahkan wajah serta merta
❤Kulit lebih licin, lebih gebu gebass
❤Kulit nampak dua kali lebih glowing
❤Tidak bercapok pd kulit yg mudah berpeluh
❤UV protection SPF 45
================================================
Pastikan hanya yg original
Berminat hubungi 0165140487😙😙😙
💯Trusted Seller
💯Original
📮Postage Seluruh Malaysia
🚗delivery Teluk Intan
28/09/2017
NAK GEBUS MEH TRY GULA2 PERMATA CINTA... NYOT2 JER PUN KULIT GEBU DARI ATAS SAMPAI BAWAH...
🍏🌺🍏🌺🍏🌺🍏🌺🍏🌺🍏🌺🍏🌺🍏🌺🍏
KELEBIHAN PERMATA CINTA
✅ Skin whitening / pemutihan kulit
✅ Scar corrector / menhilangkan parut
✅ Reduce pore size / megurangkan saiz liang
✅ Reduce wrinkle / mengurangkan kedutan
✅ Reduce blackhead / mengurangkan tanda2 hitam
✅ Melasma treatment / rawatan melasma
✅ Reduce pigmentation / mengurangkan pigmentasi
✅ Hormon balancing / keseimbangan hormon
✅ HIgh antioxidant / Antioxidan yang tinggi
✅ Health booster / meningkatkan kesihatan
POSTAGE SELURUH MALAYSIA 📮📮
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kg Bahagia
Teluk Intan
36000
