Elegant Temerloh

Elegant Temerloh

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Elegant Temerloh, Beauty, cosmetic & personal care, Temerloh.

02/05/2022

Selamat hari raya 😘🥰

20/04/2022

Semoga terus menyanyagi antara satu sama lain 🥰❤

Photos from Elegant Temerloh's post 01/04/2022

Tiga ritual penjagaan kulit yang terpenting.

✅ Membersih
✅ Melembab
✅ Melindungi.

Kalau korang malas buat yang tiga ni, korang tepek bedak tebal 8 inci pon tetap tak kan nampak berseri. Sia-sia je alat solek jenama antarabangsa.

Elegant Cosmetic dah mudahkan kerja korang. Guna tiga ni je, silap-silap keluar rumah korang berani naked face.

Produk tempatan, kualiti antarabangsa.
Harga marhaen tapi impak luar biasa.

www.whatsapp.my0136993196

25/03/2022

𝗝𝗢𝗠 𝗖𝗔𝗡𝗧𝗜𝗞 𝗦𝗘𝗕𝗘𝗟𝗨𝗠 𝗥𝗔𝗬𝗔

muka blackout teruk macam mana nak buat ni??😩
Dah cuba skincare macam-macam tapi still tak boleh nak rawat.

Sis jangan risau… jom Cuba set Elegant ni.
In shaa Allah slow-slow boleh merawat skin sis
Produk-produk Elegant ni ada Kelulusan KKM. Dan bahan- bahan semua organic & sesuai semua jenis kulit🥰

💚💜🧡COMBO 3 BERADIK💚💜🧡

Elegant Cleanser Jeju
Elegant Night Recovery Cream
Elegant Sunscreen

‼️Pakai 3 ni jew hari² confirm anda akan dapat‼️

✅ Skin yang cerah
✅ Masalah kulit berjerawat/jeragat hilang
✅ Kesan parut jerawat hilang
✅ Liang pori tertutup
✅ Tiada lagi masalah kulit berminyak
✅ Tiada lagi masalah kulit kering/kusam
✅ Muka dan tangan akan nampak lebih sekata
✅ kulit akan bertambah lembab dan glowing
✅ Tiada lagi masalah kedutan di dahi, bawah mata
✅ Black/white head hilang

Wasap sekarang 👇👇👇
📲 http://www.wasap.my/60136993196/pagepsetewe

18/03/2022

Krim malam pakai siang? Eh,boleh ke? Boleh eh? Bolehlah! Kenapa p**ak tak boleh! Tapi... Night Recovery Cream by Elegant la. Kalau night cream lain memang tak boleh😬

Apply NRCE ni kan, kulit muka auto nampak fresh, gebu dan firm tau sebab krim ni boleh hidrat kulit kita. Jadikan kulit moist je gitu.

Lapis dengan Elegant Whitening Emulsion. Kulit jadi berganda glowing. Nampak pinkish dan menarik. Takdelah pucat lesi dan membosankan.

Rangkaian produk Elegant. Takda mekap tebal pun muka boleh nampak "ons".

www.whatsapp.my0136993196

11/03/2022

💜 Elegant Whitening Emulsion

✅Vitamin E bertindak sebagai anti oksidan
✅Vitamin B3 mencerahkan kulit
✅Sunflower shoots melambatkan proses penuaian
✅Tara free fruit melindungi kulit dari sinar UV dan Blue Light
✅Black Oats mengekalkan kelembapan kulit

🧡 Elegant Night Recovery Cream

✅Memberi kelembapan kulit selama 72jam
✅2× ganda mencerahkan kulit
✅Menegangkan kulit
✅Melembapkan kulit
✅Mengawal masalah muka berminyak
✅Merawat jerawat dan kesan parut
✅Mengecilkan pori-pori muka

💚 Elegant Jeju Cleanser

✅Formulasi baru dari Korea
✅100% made in Korea
✅Gabungan dari Vege & Fruit dari Jeju (dimana air Jeiju ni memang sangat bersih)
✅Tekstur macam gel
✅Rasa lembut lepas cuci muka dan rasa licin
✅Terus meresap ke dalam kulit
✅Detoxs skin
✅Nampak tegang muka dan berkilat
✅Sesuai semua jenis kulit even kulit sensitif

Sekarang tengah adew set combo jimat 😍
Wasap untuk dapatkan 👇

📲www.whatsapp.my0136993196
📲www.whatsapp.my0136993196

she

03/03/2022

TIDUR DALAM CANTIK ! SENTUH KULIT PUN "BUMPY" LAIN MACAM !😳

Awak yang baca ni, baru tahu ke tentang ni ?
Dalam tidur kulit bukan setakat lembab je... tapi makin cantik ?

Macam mana ? Penipu je 😣 tak nak tahu jangan baca, bagi orang lain je cantik....

Pernah dengar kadungan BHA dalam bunga Rosselle mampu membersikan lapisan kulit dengan lebih mendalam sehingga kotoran-kotoran dalam kulit semua boleh dia tapis keluar dan pori-pori makin mengecil...

Bukan itu je yang ada dalam ENRC ni, bila pakai p**a waktu tidur... kulit akan 2x kali ganda lebih cerah selepas bangun tidur sebab formulasi agen pencerah baharu dalam ENRC ni tau...

Kenapa waktu tidur lebih sesuai ? Sebab waktu tidur tu muka kena tengah berada dalam keadaan rehat... tinggal awak calit 1 muka bagi ENRC buat kerja..

Nak fikir apa lagi sekarang ? Solusi dah kat depan mata, kalau makin lama termenung... dari mimpi indah jadi mimpi buruk tu masa tidur😂...

🌙Zzzzzz...



www.whatsapp.my0136993196

03/03/2022

Dulu kalau nak bergambar kena tepek make up dulu. Kalau tak mek up,kena on filter.

Confident level tahap kelaut kalau nak suruh selfie dengan naked face?

Sekarang?

Ehhh, bebila on camera kita terus senyum. Tak payah lagi susah payah touch up sini sana atau pilih pilih filter.

Sejak berElegant, memang rasa wajah ni terus elegant. Cukup guna EWE dan ENRC terus nampak putih. Nampak cantik. Nampat catch eyes. Confident p**a,of course melambung.

So tunggu apa lagi,grab sekarang😍

www.whatsapp.my0136993196

Photos from Elegant Temerloh's post 25/02/2022

10 tahun berumahtangga,anak pun dah masuk tiga😍

Si dia dah tak secantik ketika zaman bercinta dulu?

Muka yang dulu berseri sekarang kusam, pucat dan bosan dipandang.

Encik suami, kalau rasa isteri tu dah tak menarik sila cari cara untuk cantikkan dia semula. Bukannya cari isteri baru.

Apa hadiah yang korang belikan untuk cik puan isteri yang banyak berjasa?

Apa kata selit sebotol whitening emulsion Elegant dalam hadiah mereka.

Kesan seawal seminggu. Nanti boleh perasan si dia makin berseri hari demi hari.

Gitewww😘😘

www.whatsapp.my0136993196

18/02/2022

😜🤪🤭

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Website

Address


Temerloh
28000