Elegent Cosmetic Temerloh

Elegent Cosmetic Temerloh

Share

- bagi kawasan yang berdekatan kami akan cod caj mengikut tempat dan bagi yang jauh kami akan melakukan pengeposan isnin - jumat sebelum jam 12pm

ELEGANT WHITENING EMULSION

Elegant Whitening Emulsion adalah krim pemutih berasaskan air yg dirimus khas dengan pemutihan segera. anti-penuaan dan penghidratan aktif.
.
� Mencerahkan Kulit
� MakeUp Base
� Anti Penuaan
� Meratakan Tona Kulit
� Menghilangkan Jeragat
� Melembabkan Kulit
� Melindungi dari Sinar UV
� SPF 50+++
. Diperbuat dari�
.
� Niacinamide (Vitamin B3)
� Tocopheryl Acetate (Vitam

03/04/2023

APA YANG ADENOSINE LAKUKAN UNTUK KULIT KITA NAMPAK LEBIH MUDA ?

Adenosine mengurangkan penampilan kedutan dengan memberi tenaga kepada permukaan kulit. Kajian telah menunjukkan penjagaan kulit yang mengandungi Adenosine membawa kepada peningkatan ketara kepada Kehalusan Kulit, Kurangkan Kulit Kusam, dan Kurangkan Kedalaman Kedutan Kening serta Parut Jerawat.

Hasilnya Kulit Wajah Lebih Licin Lebih Muda !

"KEKAL ELEGANT DENGAN ELEGANT"

http://www.wasap.my/60142158036/eadosserumelegent

01/04/2023

Sakit sangat rasa hati ni bila minum, lipstick melekat kat gelas. Dah tu yang kat bibir ni tinggal bekas-bekas je.

Memang kita ni beli lipstick mahal-mahal nak bagi gelas yang lawa 🙄🙄

Mujurlah terjumpa lipshine Elegant Cosmetics X Mia Azahar. Sumpah jatuh cinta dengan warna dan kualitinya!!

Sekali sapu, kekal di bibir sampailah kita guna make up remover untuk hilangkannya. Takde dah isu lepas makan lipstick ghaib, lepas minum, lipstick hilang. Takde!

Lipshine ni waterproff. Setakat kita basuh mulut lepas makan kari kepala ikan, lipshine ni steady je lagi berseri-seri di bibir.

Meh la dapatkan satu🤪. Gerenti tak menyesal 🥰
http://www.wasap.my/60142158036/lipglassmiaazhar

23/03/2023

𝙈𝙊𝙍𝙉𝙄𝙉𝙂 𝙍𝙊𝙐𝙏𝙄𝙉𝙀 𝘿𝙀𝙉𝙂𝘼𝙉 𝙀𝙇𝙀𝙂𝘼𝙉𝙏 𝘾𝙊𝙎𝙈𝙀𝙏𝙄𝘾𝙎 💚

Nak skin sihat❓
Nak sentiasa nampak cantik awet muda❓
Tapi dalam masa sama nak jimat duit jugak❓

Grab sekarang ❗
Sumpahhh jimaatt gilerrr niiii 😱

✅Nak guna full set elegant untuk reward diri sendiri
✅Nak belanja mak set hapus jeragat elegant
✅Nak hadiahkan bestie set basic skincare elegant
✅Nak suprise wife dengan skincare elegant

Boleeehhhh sangaaattt.. Confirm depa hepiiiii 🤗

Mari grab dapat cantik sebelum raya nanti.. Klik link dibawah 👇🏻
www.wasap.my/60142158036/morningroutineelegant
www.wasap.my/60142158036/morningroutineelegant
www.wasap.my/60142158036/morningroutineelegant

14/01/2023

Apa beza Elegant Whitening Emulsion dulu dan sekarang?

EWE sekarang datang dalam packaging baru yang lebih premium sesuai dengan imej wanita versatile hari ini.

Ia juga dipertingkatkan dengan formulasi baru yang mengandungi bahan bahan aktif terpilih iaitu:

📌 Gluconolactone
📌 Vitamin E
📌 Vitamin B3
📌 Tara Tree Fruit
📌 Sunflower Shoots
📌 Black Oats

Formulasi baru inilah yang menyebabkan EWE kini lebih berkesan dan memberikan result dalam tempoh lebih pantas berbanding sebelum ini.

Yang belum cuba, marilah cuba.In shaa Allah tak menyesal tapi jatuh sayang sampai tak mahu yang lain dah. Cuma Elegant sahaja pilihan hati😘

http://www.wasap.my/60142158036/nakEWE

Elegent Cosmetic Temerloh - bagi kawasan yang berdekatan kami akan cod caj mengikut tempat dan bagi yang jauh kami akan melakukan pengeposan isnin - jumat sebelum jam 12pm

13/01/2023

“Parut muka saya makin purdar”😍

After pakai sunscreen elegant 🥰

Dekat live pon banyak feedback yang muka mereka semakin baik. Kita nak bantu ramai lagi kaum2 wanita yang ada masalah muka. Tapi ingat product kami takde mercury ye yang pakai terus nampak hasil yang cepat. Semua perlukan masa.

Yang penting kene la konsisten dan jangan skip pakai untuk nampak hasib yang nice giteww.😍

11/01/2023

Nak beli lipsticklah !
Nak beli eye shadowlah!
Nak beli blusherlah!

Pastu stress banyak sangat benda nak sumbat dalam handbag. Bila nak guna meraba raba cari tak jumpa.

Sekarang dah mudah dengan Elegant Cheeky Blush,pemerah multipurpose untuk p**i, mata dan bibir.

Dengan kemasan matte dan bersifat long lasting, korang pasti akan nampak manis memikat.

Jangan risau tentang warna kulit sebab Elegant Cheeky Blush ni sesuai untuk semua tona 😍

http://www.wasap.my/60142158036/CHEEKYBLUSH

09/01/2023

JUJUR PANAS ! KAU TAK PAYAH NAK BERANGAN SANGAT LAH KAU TUH BOLEH KULIT LICIN MACAM MODEL ! TU SEMUA MENGARUT JE, KAU FILTER JE LEBIH 😮‍💨

Sekarang ni kau sentap kan dengan diri sendiri bila orang mengata macam ni ? BAIK PERGI LAZER JE MUKA KAT KLINIK KAN CEPAT😚

Sebenarnya, nak kulit licin ni tak perlu pergi Lazer kat klinik pun boleh, nak tutup mulut manusia kuat mengata ni susah selagi kita tak buktikan.

Tips mudah kulit licin, kena faham konsep pori-pori tersumbat sama ada jelas nampak atau tak tetap kena jaga. Dalam masalah ni sangat penting kita guna Face Scrub yang jenis elemen-elemen halus dan lembut.

Sangat rugi kalau ada yang masih lagi belum kenal scrub jenis "Cellulose" formulasi Jepun yang boleh membersihkan pori-pori awak lebih mendalam walaupun kulit sensitif.

Pori-pori tak tersumbat maka cepat dia mengecil yang akan buat kulit kita jadi licin je tau !🥰

Dapat sesuatu ? Ambil tahu tentang Elegant Cellulose Facescrub untuk kulit awak tau 😘

http://www.wasap.my/60142158036/nakSCRUB

Photos from Elegent Cosmetic Temerloh's post 06/01/2023

EBEAUBOTA DRINK SUPPLEMENT hanya untuk kecantikan dalam je ke ?

Haa, bukan tau ! Dalam EBEAUBOTA ni ada beberapa bahan terkini yang sesuai kesihatan badan tau seperti Damiana Herb 🌿 Extract, Multivitamin dan beberapa bahan lain yang bagus kekalkan kesihatan harian badan kita.

Yang jenis senang penat dan mood tak stabil selalu tu pun sesuai sangat "consume" supplement ni tau.

Cantik dapat , sihat pun dapat ❤️😍

http://www.wasap.my/60142158036/botanikaldrink

06/01/2023

Dulu bibir kering,kusam tak berseri,jejaka pandang pun tak sudi😞

Sekarang tak lagi,sekilas pandang terus jatuh hati🤭

Dua warna menyerlahkan kembali bibir yang pucat lesi😬

Itulah penangan lipshine

http://www.wasap.my/60142158036/lipsglass

05/01/2023

EBEAUBOTA DRINK SUPPLEMENT hanya untuk kecantikan dalam je ke ?

Haa, bukan tau ! Dalam EBEAUBOTA ni ada beberapa bahan terkini yang sesuai kesihatan badan tau seperti Damiana Herb 🌿 Extract, Multivitamin dan beberapa bahan lain yang bagus kekalkan kesihatan harian badan kita.

Yang jenis senang penat dan mood tak stabil selalu tu pun sesuai sangat "consume" supplement ni tau.

Cantik dapat , sihat pun dapat ❤️😍

www.wasap.my/60142158036/botanical+beauty+drink

18/12/2022

Rupanya bidadari dunia itu wujud! 😍 Bukan satu fatamorgana.

Mekap nipis jer .. Calit Night Recovery Cream by Elegant sikit. Calit Elegant Whitening Emulsion sikit. Tepek bedak nipis nipis, sikat kening, letak eyeshadow nipis dan layang blusher sikit sikit. Bibir biar kekal kaler n**e.

Perghhhh!

Terus jadi versi Rosalinda Malaysia. Penangan Elegant Cosmetics, mekap 10 minit sama cantik macam orang yang mekap sejam. Silap silap lebih manis dan flawless 🙈🙊

http://www.wasap.my/60142158036/nakENRC+EWE

17/12/2022

MUKA YANG CANTIK BUKAN DENGAN MAKE UP.

Tapj muka yang cantik tu adalah kulit yang sihat 🥰

Sebab tu dalam harian kita WAJIB ada skincare routine. Dia bukan untuk cantikkan saja tapi untuk merawat masalah kulit kita🤗

Baru la bila nak make up pon tak bercapok. Cantik je 🥰

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Address


Temerloh