Skin Sister Agen Temerloh
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Skin Sister Agen Temerloh, Beauty supplier, Temerloh.
24/10/2021
Haaa jangan scroll lelajuu. Nak habaq berita panas lagi hangat dan sensasi ni. Eh over pulakss!
SkinSister nak bagitahu korang ni --- Flash Sa-Le bakal tibaa tak lama je lagi. And ofkos lahh pada hari yang special kann.
Siap sediaa tauu rembat sebelum terlambat. Jangan sampai menyesal tak sudah pulak nanti. Regaa dah tentuu pecah palo dan paling syok siap dapat freegift dan consultation lagi tauu. Aduhlaaa rugi tauu tak rebut peluang. Stay tuned okehhh? π€
20/10/2021
Kaya dengan hyaluronic acid & niacinamide yang bagus untuk lawan jerawat, pudarkan paruts, singkirkan penuaan sekaligus buat kulit tampak lembap dan cerah berseri. Lepasni tak payah susah nak sorok dengan pondesyen.
Hanya dengan secalit Baby Skin Treatment Cream, dapat buat kulit wajah kembali bersih bebas cela. Konfiden tinggi hanya dengan muka togel. Gituhh! π₯°
18/10/2021
SKINSISTER COPYWRITING:
Ada lagi ke yang masih belum terjebak pakai mask? Atau tak tahu nak pilih yang mana best dan mudah dipakai?
Korang tahu takk Face Brightening Yogurt Mask ni punya lah best dan senang gilos nak pakai. Tak payah tunggu lamaa, 15min pun dah cukup efektif pada kulit lepastu bilas laa. Lagi lah mudah skincare hat lain nak menyerap masuk.
Bila dah nampak perubahan nanti konfem korang akan ketagih, eh memang tak cari lain laaa! π
Packaging dia yang exclusive tuu nampak macam mahel je kann? Tapi sebenarnya bermula dari doploh hinggits je dah boleh dapat ziss. Sangat mampu milik.
Untuk kulit badan --- Brightering Body Bath & Body Brightening Milk Scrub.
Untuk kulit wajah --- Baby Skin Treatment Cream & Face Brightening Yogurt Mask.
Sesambil jaga kulit wajah tuu, jangan lupakan kulit badan sekali. Barulah seiring dia punya hasil cantik berseri. Agitchuu! ππ
Meh roger hakak
πhttp://www.wasap.my/601132341646
09/02/2021
Rahsia kulit cantik even tak mekap?
Mestilah Skin Sisters je awak.. Terbaik dari ladang! Sebab apa kite cakap macam tu?
Sebab seawal 15minit dah nampak kesan yang super duper best!
Assalamualaikum... Ade yg nak join postage hari ni x? Nak jadi ejen pun boleh, modal serendah RM75 sahaja ππ
http://www.wasap.my/01132341646
29/01/2021
Dengat citer ramai dah terkena dengan sabun ni..Kena? Kena tipu ke??
Bukan....
Kena repeat order sebab effect dia lain macam π₯°
Salam Maghrib semua, jom tgk antara kebaikan2 Brightening Body Soap by Skin Sister ππ
20/01/2021
Sejak guna sabun ajaib ni makin lama pulak saya memerap dalam bilik air. Mau tak nye asal sabun je cerah, asal gosok je kat SUNBURN je terus elok balik, asal gosok celahan yang GELAP je terus hilang π₯³
Korang dah cuba belum Sabun Pepel penuh keajaiban ni? β¨β¨β¨
11/01/2021
11/01/2021
Sister nak nasihatkan uolls semua supaya sentiasa jaga kesihatan, jaga keselamatan, dan patuhi SOP yang telah ditetapkan tau ! βπ»
Duduk dirumah je nak buat apa?
Haaaaa apa lagi...Jom cerahkan kulit & buang segala yang hitam-hitam dicelahan tersorok tuuu...Once dah habis PKP kawan-kawan tengok wowwwwww minah saleh ke ni? π
Sama-sama
Kita jaga kita
Kita jaga SKIN kita β€οΈ
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Temerloh
28000
