Myra skincare LK

Myra skincare LK

Share

~ merawat jerawat/jerawat bernanah
~ memudarkan jeragat
~ mengecilkan liang pori
~ mengawal muka ber

30/09/2020

1 set lengkap untuk penjagaan kulit wajah‼️‼️

Yang dah pakai sudah pun berkali-kali jatuh cinta dengan 3 serangkai ini. Nak cantik hari-hari tak susah pun sebenarnya. Yang menjadi susah tu adalah awak. Pilihan semua dia tangan awak. Honey cuma akan bantu siapa yang betul-betul nak berubah cantik dan flawless lepas ni 😍

🛵
📦
www.wasap.my/60163120110

10/09/2020
04/09/2020

❗MALU UNTUK MENCUBA KE ❗

Alhamdullilah dah terbuka hati sis Ni nak mencuba produk Larverkrasivyy ni yang tengah viral Ni ... Sekarang cantik bak bulan purnama , seri di wajah dengan kulit mengandungi vitamin yang banyak dari cleanser,serum Dan konjac 😘
www.wasap.my/60163120110

02/09/2020

‼️MUK@ MCM KERT@S P@SIR PUNCA SUAMI BUKA CAWANGAN LAIN‼️
Takod bethol kan? Tapi itu realitinya 😂 kita org perempuan ni kena jaga muk@ walaupun ank dh dua. Baru lah cik somi tak sabar nak balik kerja. Maklum la isteri dah makin letops 😚😚
Nak tahu caranya mcm mna? Meh sistur guide sampai meletops ✨

02/09/2020

“Ayang mcm mna pun abang tetap sayang, cinta abang bukan kaleng-kaleng” kata cik somi

[JANGAN PERCAYA] ‼️
Kita orang perempuan kena pandai jaga penampilan sis sis ku semua 😌 tambah-tambah muka 😍 uuuuiiiiiii kalau BERJER@W@T sampai penuh muka tu aduhhh malu lah !!!

Jgn sampai ank d@ra jiran sebelah jeling suami kite.

Nak saya bantu sis tak dapatkan kulit yg sihat persis puteri gunung ledang? 🤭

Klik :- www.wasap.my/60163120110/Lk

Photos from Myra skincare LK's post 01/09/2020

Mostly Feedback yang LK dapat memang akan puas hati taw dengan serum 😍 Ramai sangat yang s**a buat stok Serum LK ni . Sebab kita tak melekit taw and kita punya serum ni water base...

Banyak sangat kelebihan serum ni antaranya dapat memudarkan parut hitam, tona kulit makin sekata, mengecilkan pori dan paling pentingkan dapat kecutkan jerawat taw dalam masa 1-2 hari saja .

Yang belum dapatkan jom grab LK sekarang ❤️
www.wasap.my/60163120110

01/09/2020

KENAPA PERLU DAPATKAN REPAIRING SERUM LARVERKRASIVYY ?

Sebabnya memang bagus taw serum LK ni , sangat sesuai untuk semua jenis kulit, membantu mengurangkan jerawat dan membantu untuk menghilangkan parut jerawat. YANG PALING PENTING WATER BASED TAW SERUM NI 😍

Cepat cepat taw dapatkan REPAIRING SERUM from LARVERKRASIVYY NI. Tekan link di bio okay untuk myra guide korang😍😍

01/09/2020

KENAPA KENA GUNA CLEANSER DULU ?

Haa sebab apa pun kita bermula dengan skincare kita , kita perlu mula dengan PENCUCI untuk bersihkan kulit kita supaya setiap satu profuk yg digunakan akan beri effect yang MAKSIMUM 😍 dan lebih EFEKTIF 😍

Ramai sangat orang ambil ringan tentang cleanser ni kan , so JANGAN skip taw especially bila baru balik dari keluar jalan jalan ! Kotoran dekat muka mcam debu habuk tu melekat dkat muka and if tak cuci dulu pores kita boleh TERSUMBAT tau 😩😩

Jadi korang jangan lupa cuba cleanser & serum LK ni sebab dua-2 sangat best taw ❤️ Cepat grab sementara stok masih ad..

Photos from Myra skincare LK's post 21/08/2020

Feedback dari pengguna skincare LK😍😍

Photos from Myra skincare LK's post 21/08/2020
18/08/2020

LK berwajah baru uolls😍😍😍😍

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Temerloh
28000