Wawa Cosmetics Temerloh
� AGENT WAWA COSMETICS & MADU AJAIB TURKEY (SOULMET)
� POS SELURUH MALAYSIA / COD TEMERLOH & MENTAKAB
�Whatsapp 014 5047679 untuk order
Kebaikan madu soulmet yg ramai org nak tahu! Haaa tengok sampai habis! Dah tahu cpt2 lah dm! 😝
Soft pink makeup tutorial using
mesti dekat sini ramai s**a soft makeup kan ??
nak lagi jimat korang guna eyeshadow ni as a blusher. comeyy je kejadian dia tu kan ?
go grab now okies 😘
WHY you need Majestic Eyeshadow Pallete ⚜️
✨ Pigmented
✨ Travel Set
✨ Daily Wear
sesuai sangat untuk ladies out there yang nak one pallete but sesuai untuk semua makeup look 🥰 so better grab now 💛 takut korang menyesal tak dpt je nanti 😝
GLAM EYE LOOK ✨
pallete ni ajaib ya, makeup biasa biasa boleh buat. makeup over over pun boleh buat. padahal kecik je pallete dia. ajaib betholl
ada yang dah try ke pallete ajaib wawa ni ? apa kata share feedback dekat comment 😘
EYE MAKEUP TUTORIAL HERE YOU GO ‼️
1. eyeshadow
2. eyeliner
3. mascara
siap, simple as like that. if you guys tak reti nak pakai eyeshadow. jangan risau, warna sangat sangat soft and senang nak blend. PERFECT FOR BEGINNER
4 IN 1 pallete
For only RM25 je !! ya Allah apa ni murah sangat pallete wawa ni…
if u beginner in makeup, baru nak try main makeup makeup. wawa majestic eyeshadow should be the perfect choice !!!
WHATS IN WAWA MAJESTIC EYESHADOW ❓
✅ beautiful shades eyeshadow
✅ 3 warm tone matte texture
✅ 1 warm tone glittery texture
27/11/2022
WHAT MAKEUP LOOK YOU CAN CREATE with wawa majestic eyeshadow pallete❓❓
1. daily look
2. dinner look
3. event look
chuoll s**a warm tone and n**e tone eyeshadow ? both in 1 pallete ‼️
JIMAT & MURRR ….
SIAPA KENAL 4 BERADIK NI ? 🤭
macam pernah nampak kan sebelum ni ? tapi kalini macam ada yang lain sikit. hmm apa eh yang lain tu ?
cer comment sikit apa yang lain tu ? 🤔
psst psst, kalau korang dapat teka apa yang lain tu maksudnya korang dah tahu kita akan reveal product apa hiks 😝
OMAGAD !!! Semua colour dia pakai lawa lawa 😩🥵
Bila tengok banyak kali tak tahu pulak nak pilih yang mana satu. Kalau beli 1 takut nanti menyesal pulak. Bazir je duit postage nanti 💔
Nak beli 2 tapi semua colour lawa gilaaa. Benci lah jadi gegirl ni, complicated. Bunuh jela aquee🔪
Mesti uoll pening kan nak pilih yang mana ?
Sebab tu lah kita tunjuk one-by-one kat korang ni, supaya korang nampak different semua colour bila swatch dekat bibir
Tapi dekat camera slightly different tauu sebab real life colour dia sebenarnya lagi cantik and pop up ✨
Dah ada ke yang korang target ? 😝
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Temerloh
28000
