Cik Nufiya Milkbooster

Cik Nufiya Milkbooster

Share

Nufiya Organic Milkbooster

04/03/2023

KEPUTIHAN MUSUH KEPADA WANITA

Kalau dah terkena bukan senang nak rawat. Banyak faktor boleh terjadi KEPUTIHAN ni. Salah satu kebersihan diri dan cara pemakanan.

Keputihan yang teruk boleh mengakibatkan kegatalan, masalah hubungan intim dan lebih parah masalah kanser jika tak dirawat dari awal.

Kandungan manjakani bersifat anti kulat dan anti bakteria sangat membantu untuk mengatasi masalah dalam wanita. Pengambilan yang berterusan boleh merawat dari masalah yang lebih serius. Para gadis dan wanita lepas bersalin sangat digalakkan mengambil secawan setiap hari.

Cegah sebelum parah !

http://www.wasap.my/+601111023276/ladyescoafee

Photos from Cik Nufiya Milkbooster's post 14/02/2023

Jelly berasaskan kurma merah dan longan.
Sesuai untuk ibu hamil dan menyus**an anak.

Milkbooster on the go mummy ni. Senang nak bawa pergi mana2, letak dalam handbag je. Nak makan pun mudah.

1 sachet dah nampak kesan.

1 box ada 20 sachet.
Beli 2 box RM150 percuma Set trial Milkstorage

www.wasap.my/601111023276/lactationjelly

14/02/2023

Memang tak nafi surirumah ni tugasnya banyak.. kadang tu stress kadang tu happy..
Bila stress mula lah susu badan pun ikut drop..

Dah lah penat kerja penat lagi bila dengar anak menangis tak cukup susu kan 🥹

Hurm… beberapa hari lepas nampak iklan jelly ni saya pun cuba tak sangka sachet ketiga dah nampak kesan.. susu dah makin meriah dan makin pekat.. Baby pun happy dapat susu ibu yang mencukupi..

Saya memang recomend pada bakal2 ibu amalkan..
www.wasap.my/601111023276/lactationjelly

06/02/2023

Mesti pernah alami kan? Malu nak ambil milk booster, takut orang sekeliling kata itu ini ☹️

Hmm, ibu tahu tak milk booster ni apa sebenarnya? Milk booster ni sekadar makanan tambahan untuk bantu tambahkan susu ibu tu.

Bak kata orang tua, kita ikhtiar selagi boleh. Iyalah bukan semua orang bersalin je terus banyak susu badan. Semua orang ada masalah tersendiri. Yang susu dah memang banyak tu rezeki dia. Asalkan ibu jangan putus asa je! 🥰❤️

http://www.wasap.my/+601111023276/Milkbooster

06/02/2023

Mencari MILKBOOSTER
Jenis sepantas KILAT ❗
MALAS nak Rebus?
Lagi malas nak bancuh?

Jangan risau dengan
LACTATION JELLY
Koyak terus makan
Insyallah membantu ibu menyusu lebih berkesan
http://www.wasap.my/+601111023276/lactationjelly

Photos from Cik Nufiya Milkbooster's post 06/02/2023

" saya tak minatlah kak minum air buah ni leceh nak rebus 😢.

Takpe dik ❗

Cuba awak buat agar-agar OMB
Lagi sedap 😋
Anak anak pun s**a sebab makan sejuk sejuk lagi tambah sedap
Khasiat pun dapat "

http://www.wasap.my/+601111023276/OMB

05/02/2023

Sekarang viral sungguh air ni. Malam2 p rebus habuan 2 minggu esok pagi tingal separuh. Haru sungguh. Pesan kat en shuben minum tingal sikit orang belakang. Memang sungguh sikit ye.

Alhamdulillah Best air ni. Minum susu toksah kata, pekat dan banyak. Tak rugi kalau kami beli buah ni. Balik tingal rebus dan simpan. Sambil tengok TV boleh buat kudap2 .

Sebenarnya khasiat air buah ni cukup banyak. Lagi Bagus untuk ibu menyusu dan hb low. Mau kata semua boleh minum. Yang rasa period tak berapa nak ok. In sya Allah boleh try. Rasa badan ringan dan bertenaga. Pening- pening kadang putaq rasa nak terbang pon rasa alhamdulillah makin ok.Tak gaduh nak pening dah.

http://www.wasap.my/+601111023276/OMB

Photos from Cik Nufiya Milkbooster's post 05/02/2023

Hari2 ada permintaan.. tak iklan pun wasap tetap berbunyi cust mintak cod.. kita layankan je sambil bawak anak2 keluar kan..

Ibu dalam pantang mmg bagus sgt amalkan 2 item ni.. kopi untuk jamu dalaman, jelly untuk banyakkan susu ibu.. jom sape nak try kita cod berdekatan 😘

www.wasap.my/601111023276/organicmilkbooster

05/02/2023

Siapa yang tengah preggy sekarang ? Mesti ada mual2 loya2 kan.. makan tu tak boleh.. makan ni tak boleh.. badan pun rasa lemah je... 😔

Syu masa loya awal2 dlu syu minum air rebusan buah ni... Alhamdulillah membantu laa sikit.. at least boleh masuk dan bagi tenaga kat badan... Buah2 dia pun boleh makan.. nak2 lagi minum time sejuk..

Jom.. siapa nak try...? Mana tau boleh bantu hilangkan loya korang jugak ☺️
http://www.wasap.my/+601111023276/nktryOmb

05/02/2023

Secawan Ladyes Coafee setiap pagi. Hilang mengantuk, stress, letih lesu dan melawaskan💪💪

Minum ni boleh kenyang lama taw. Ada yang kurus asbab amalkan Ladyes Coafee💃

Lagi best bila minum period teratur, sengugut dah hilang dan cik putih yang banyak pun dah takde.

Nak ikhtiar hamil mehla cuba. Alhamdulillah ramai dah berjaya hamil asbab ikhtiar dengan Ladyes Coafee ni🥰

Kopi jamu moden yang best dan sedap serta mesra penyususan 😋 Ladyes Coafee ni pun milkbooster juga. Banyak sangat kebaikan die ni untuk wanita😍
http://www.wasap.my/+601111023276/ladyescoafee

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address


Temerloh