Tips kecantikan by Rieyta Empire Beauty
Assalamualaikum semua.Saya Cik Rieyta,SID Shaklee Branch TEMERLOH
07/10/2021
Assalamualaikum semua....hye korang2 semua...Selamat Pagi....happy Working...diharapkan semua sihat2 selalu dan ceria2 selalu....
Come and join my beauty class...Saya akan ajar dan share dengan korang tips2 penjagaan kecantikan dan juga kesihatan.Berminat,boleh WhatsApp :-
Www.wassap.my/60109068464
,Cantik,Jelita
Yuran serendah RM50 sahaja.
Kesihatan dan kecantikan haruslah seiring....
Yes , beauty is subjective....
22/03/2021
Skincare YOUTH
Dekat sini,saya nak share kan cara- cara penjagaan kulit muka yang betul.Korang mesti ikut step by step.Jika mahu wajah yang berseri dan kelihatan awet muda.
Kita ada pencuci muka,toner,krim malam,krim siang,serum,masker dan macam macam lagi .Penggunaan haruslah secara konsisten. Produk YOUTH ni memang bagus untuk kesihatan dan kecantikan kulit.Ianya Sesuai untuk lelaki dan wanita.Selamat digunakan.
22/03/2021
Why ESP ???
Kalau korang nak tahu,ESP ni sangat bagus diamalkan oleh semua peringkat umur.Sesuai untuk lelaki dan wanita.Sangat berkhasiat.Banyak manfaat yang terkandung dalam ESP ni.
Tak lama lagi,kita nak memasuki bulan puasa,apa kata kalau korang amalkan ESP ni.Ianya mampu membekalkan tenaga harian kita setelah penat berpuasa.Bukan saja baik untuk kesihatan,tetapi kecantikan juga.Kulit pun jadi gebu dan anjal je lepas consume ESP ni.Saya pun sangat berpuas hati dengan hasilnya.
19/03/2021
Susu ESP
Berikut adalah perkongsian info mengenai produk susu ESP.Turut disediakan juga,testimoni pengguna yang telah mengamalkannya.
19/03/2021
Nutriferon
Berikut saya sertakan info-info mengenai produk Nutriferon
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Temerloh
