Roszu Cosmetic
Menjual pelbagai produk kosmetik dan kecantikan
Yayyy finally TCF purple edition dah launched! Korang join tak live launching semalam? Haaa rugi sangat kalau korang takjoin 😌
Kita dah improve formula utk TCF ni tau, termasuklah dari segi packaging semua tu. TCF kalini lebih ringan, disamping kami mengekalkan texture medium to full coverage.
Paling penting, shade yg VANILLA dah available‼️ Siapa yg mmg tertunggu-tunggu tu boleh grab sekarang ok! Daftar membership Obsess sekarang utk dapatkan TCF purple edition ni dgn hanya RM56 💜
📲 Meh komen saya NAK SANGAT
07/12/2022
Bibir korang sensitif? Lipmatte 6incerely Anniversary yang terbaru ni ada Sea Bukthorn oil yang membantu melembapkan dan melindungi bibir kering. Ia juga boleh merawat dan mencegah bibir merekah tau 😍
Jangan lupa join membership Obsess untuk dapatkan harga RM35 sempena OBSESS YES‼️
📲 Meh komen saya NAK SANGAT
05/12/2022
Heyy Obsess lovers! 💜
Bila kali terakhir korang beli handbag/totebag? Bila lagi nak reward diri sendiri kan?
Jom beli sling bag atau totebag exclusive Obsess Cosmetics! 😍 RM90 je tau satu bila korang dah register membership Obsess 🥰
Cantik tau korang, material sulam tau. Serius nampak sangat exclusive dan mahal 🤩
📲 Meh komen SAYA NAK SANGAT
Remaja zaman sekarang kebanyakannya taks**a pakai heavy makeup kan? Mereka lebih prefer something yg senang dan cepat siap utk siap 😌
The best choice you have is to wear liptints! Obsess ada dua jenis liptint, velvet dan watery. Oh dengan dua warna berbeza tau 😍
Dahlah cantik, multifunction pulak tu. Boleh guna as liptint, eyeshadow dan blusher juga 🥰 jimat sangatt.
📲 Meh komen SAYA NAK SANGAT
21/11/2022
Nak cantik tapi s**a berjimat⁉️ Cari liptint yang tak keringkan bibir⁉️
Guna satu liptint je tapi boleh buat jadi blusher + eyeshadow 🤩Tekstur dia buildable tau ikut citarasa masing2.
Sesuai sangat untuk korang yang s**a natural look. Simple tapi CANTIKK! Best ke best?
Grab sekarang dengan harga promo RM20/pcs once you all dah registered as member‼️
📲 Meh komen, saya NAK SANGAT
14/11/2022
Happy weekend Obsess Lovers! 💜
Korang monday blues ke tuuu? Jangan la stress2 tau, meh cuci mata tengok promo NOVEMBER RAIN OBSESS COSMETICS ni pulak😍
Tengok barang favourite korang ada discount takk? Of course lah ada‼️ hehe jangan lepaskan peluang tau, pergi serbu sistem Obsess sekarang! 💃🏻
Psst, kalau korang beli minima RM150, korang berpeluang join lucky draw emas Dior tauuu! 🤫 surprise! 😝
11/11/2022
Korang yang ada masalah parut jerawat atau jeragat tu kan WAJIB dapatkan TCF Obsess Cosmetics sempena SALE 11.11 hari ini ‼️ Harga takmasuk akal 🥵
No more flaws no more cela di muka! Dah takperlu concealer pulak tu. OMG JIMATNYA 🤩
Dah join membership Obsess? Jom beli cepat! SALE 11.11 ni valid 24jam je tauu🤪
📲 Meh komen saya NAK SANGAT
10/11/2022
Kenapa korang yang dry skin tu WAJIB ada TCF ni⁉🤔
Sebab TCF ada squalane daripada olive oil, vitamin A dan E, serta geranium oil yang mampu memberi kelembapan kepada kulit, mengurangkan tanda penuaan dan memudarkan garis halus!
Tinggal sehari lagi tau sebelum korang boleh dapatkan TCF dengan harga runtuh! Jangan lupa save the date utk SALE 11.11‼️
📲 Meh komen saya NAK SANGAT
08/11/2022
Lipmatte 6incerely Anniversary ni lipmatte terbaru Obsess kan? Kenapa harga boleh drop macamni sekali 😱😱😱
Haaa special untuk dah join membership Obsess, sempena 11.11 Sale nanti, Obsess nak belanja lipmatte 6incerely Anniversary ni dengan hanya RM29.90‼️
Serius tak masuk akal‼️ Harga tu sangat wow untuk lipmatte yg berkualiti tinggi, tak keringkan bibir dan moist 🥰
📲 Save the date yaa guys! Stay tuneddd 🤪
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Temerloh
28000
