Kaseh Auni Beauty

Kaseh Auni Beauty

Share

BUTIK KOSMETIK|HOUSE OF MAKEUP �|OPERATION TIME (MON-SAT)

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 22/06/2023

BIHAN OMBRE LIPS KOREAN 2.0 (4IN1) 👄

Comeyy2 noh product2 bihan nie hampa😅 Tengok la lipmatte baru bihan nie pon comeyyy sunggoh

Kelebihan
* 4 in 1 (3 lipmatte, 1 lipgloss)
* Boleh buat pelbagai looks
* Boleh buat glossy ombre
* Boleh buat matte ombre
* Tahan lama di bibir
* Tekstur ringan tak merekah
* Bibir jd ala aweks korea
* Tidak menghitamkan bibir

Jangan lupa grab hampa untuk raya hajii nak mai dah nie🙊

📱018-900 5438

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 22/06/2023

𝗟𝗜𝗣𝗠𝗔𝗧𝗧𝗘 𝗡𝗘𝗟𝗬 𝗧𝗘𝗥𝗕𝗔𝗥𝗨 👄

Gaiss, lipmatte Nely ni baru je landing kat butik Zaza.

Ramai yang bagi feedback lipmatte Nely sebelum ni best giler.

Yes, memang best! Bila apply tu rasa moist je bibir even lipmatte tapi tak keringkan bibir. 💋

🫦 Tekstur ringan
🫦 Tak melekit
🫦 Sesuai untuk semua skin tone
🫦 Tidak menghitamkan bibir
🫦 Lagi banyak layer lagi bibir nampak mungil
🫦 Effect matte tapi moistkan bibir

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 20/06/2023

*WAWA TRAVEL SET BASIC SKINCARE* 💓

READY STOCK DI BUTIK TAUU KORANG 😍

Ada Tak Dekat Sini Yang Nak Cuba Set Skincare WAWA??

HAAA Uolls Kena Grab Peluang Nii Cepat Sebab Kita Ada Nes Set Travel Kit Size Tauu😍

Dalam Set Wawa Ni Korang Akan Dapat 3 ITEM

✓ *CLEANSER* (10ML)
🌸Membantu membersihkan wajah hingga ke liang2 pori

✓ *MOISTURIZER* ( 5G )
🌸 Membantu melembabkan kulit wajah disamping mempercepatkan proses kecutkan jerawat

✓ *SUNSCREEN* (10ML)
🌸Untuk jaga kulit dari sinaran uv berbahaya dan mengelakkan flek hitam atau jeragat

Bukan Itu Sahaja ,Setiap Pembelian Akan Mendapat 2 Hadiah Istimewa Seperti :
✔️ Wawa Travel Beg
✔️ Facial Treatment Mask

Dgn Harga Serendah *RM49 Je korang Dah Boleh Dapatkan Kesemua Item Ni Tauu 😘 BERBALOI WEII😆

Boleh Dapatkan Di Kaseh auni beauty di bangunan arked Mara temerloh (berhadapan dengan balai bomba temerloh lama)

⏰Buka pada jam 10pg-6ptng

✅ Walk in
✅ Postage

wasap.my/60189005438/WawaTravelSkincare

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 20/06/2023

Cubremi contour stick x sally 😍

Ramai yang fall in love sebab warna contour dia sesuai untuk semua warna kulit..

Dengan menggunakan contour, dapat sorok sikit p**i yg comel tuu dan hidung pun akan jd extra mancungg tanpa cucuk🥰

Chat utk POS/COD/PICK UP di:
www.wasap.my/+60189005438
rm25✅

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 20/06/2023

Dulu ketiak bila berpeluh mesti bau masam..tengik😁 Tak confident betul bila nak dekat ngan orang lain. Dah pakai deadorant jenama ❌ tapi... tinggal kesan kat baju pulak.rm10✅✅✅

Sekarang bila dah try deadorant ketiak wangi by Ausfa Beauty ni ketiak dah takda bau.. wangi. Baju pun takda kesan lekat..
Best sangat..🥰

temerloh

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 13/06/2023

Alhamdulillah kedai dah ada signbord 👍❤️💐✅

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 06/05/2023

Alhamdulillah.... hampir 3minggu kaseh auni berniaga di Expo Raya Temerloh❤️❤️❤️...

tahun pertama berniaga di expo dan insyaAllah akan berniaga lagi untuk expo raya yang akan datang.

Terima kasih pada semua yang support dan sudi share rezeki dengan kami. Insyaallah panjang umur tahun depan kita berjumpa lagi.

simpan disini sebagai kenangan terindah❤️✅

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 06/05/2023

assaalamualaikum....
Jom singgah kedai kaseh auni beauty di bangunan arked mara Temerloh berhadapan balai bomba lama. moh kita Cuci mata dgn barangan KOSMETIK MURAH serendah RM5 JE..✅📌 yg penting sokmo dpt free gift🎁

📌Berminat blh klik link https://wa.me/c/60189005438,utk pertanyaan.
📌Blh terus walkin di kedai.
📌yg dekat blh COD, yg jauh blh POS.
📌sabtu mlm di cbst
📌ahad pagi di pasar pagi temerloh

Photos from Kaseh Auni Beauty's post 03/05/2023

PINK BELLE WHITENING TREATMENT SOAP

sekarang packing edisi raya dari pink&belle Segak sungguh hijau pink😍

Best tau angpa bau Honeydew..semerbak 1 butik..

Sabun yang dapat membantu mencerahkan dan menghilangkan gatal² seperti eczema..menghaluskan kulit.. dengan bau yang sangat wangi dan menyegarkan badan kita...

Ibu-ibu yang hamil atau yang baru lepas bersalin pun sesuai guna.

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Website

Address


LOT B2, BANGUNAN ARKED MARA TEMERLOH
Temerloh
28000

Opening Hours

Monday 10:00 - 18:00
Tuesday 10:00 - 18:00
Wednesday 10:00 - 18:00
Thursday 10:00 - 18:00
Friday 10:00 - 18:00
Saturday 10:00 - 18:00