Kaseh Auni Beauty
BUTIK KOSMETIK|HOUSE OF MAKEUP �|OPERATION TIME (MON-SAT)
22/06/2023
BIHAN OMBRE LIPS KOREAN 2.0 (4IN1) 👄
Comeyy2 noh product2 bihan nie hampa😅 Tengok la lipmatte baru bihan nie pon comeyyy sunggoh
Kelebihan
* 4 in 1 (3 lipmatte, 1 lipgloss)
* Boleh buat pelbagai looks
* Boleh buat glossy ombre
* Boleh buat matte ombre
* Tahan lama di bibir
* Tekstur ringan tak merekah
* Bibir jd ala aweks korea
* Tidak menghitamkan bibir
Jangan lupa grab hampa untuk raya hajii nak mai dah nie🙊
📱018-900 5438
22/06/2023
𝗟𝗜𝗣𝗠𝗔𝗧𝗧𝗘 𝗡𝗘𝗟𝗬 𝗧𝗘𝗥𝗕𝗔𝗥𝗨 👄
Gaiss, lipmatte Nely ni baru je landing kat butik Zaza.
Ramai yang bagi feedback lipmatte Nely sebelum ni best giler.
Yes, memang best! Bila apply tu rasa moist je bibir even lipmatte tapi tak keringkan bibir. 💋
🫦 Tekstur ringan
🫦 Tak melekit
🫦 Sesuai untuk semua skin tone
🫦 Tidak menghitamkan bibir
🫦 Lagi banyak layer lagi bibir nampak mungil
🫦 Effect matte tapi moistkan bibir
20/06/2023
*WAWA TRAVEL SET BASIC SKINCARE* 💓
READY STOCK DI BUTIK TAUU KORANG 😍
Ada Tak Dekat Sini Yang Nak Cuba Set Skincare WAWA??
HAAA Uolls Kena Grab Peluang Nii Cepat Sebab Kita Ada Nes Set Travel Kit Size Tauu😍
Dalam Set Wawa Ni Korang Akan Dapat 3 ITEM
✓ *CLEANSER* (10ML)
🌸Membantu membersihkan wajah hingga ke liang2 pori
✓ *MOISTURIZER* ( 5G )
🌸 Membantu melembabkan kulit wajah disamping mempercepatkan proses kecutkan jerawat
✓ *SUNSCREEN* (10ML)
🌸Untuk jaga kulit dari sinaran uv berbahaya dan mengelakkan flek hitam atau jeragat
Bukan Itu Sahaja ,Setiap Pembelian Akan Mendapat 2 Hadiah Istimewa Seperti :
✔️ Wawa Travel Beg
✔️ Facial Treatment Mask
Dgn Harga Serendah *RM49 Je korang Dah Boleh Dapatkan Kesemua Item Ni Tauu 😘 BERBALOI WEII😆
Boleh Dapatkan Di Kaseh auni beauty di bangunan arked Mara temerloh (berhadapan dengan balai bomba temerloh lama)
⏰Buka pada jam 10pg-6ptng
✅ Walk in
✅ Postage
wasap.my/60189005438/WawaTravelSkincare
20/06/2023
Cubremi contour stick x sally 😍
Ramai yang fall in love sebab warna contour dia sesuai untuk semua warna kulit..
Dengan menggunakan contour, dapat sorok sikit p**i yg comel tuu dan hidung pun akan jd extra mancungg tanpa cucuk🥰
Chat utk POS/COD/PICK UP di:
www.wasap.my/+60189005438
rm25✅
20/06/2023
Dulu ketiak bila berpeluh mesti bau masam..tengik😁 Tak confident betul bila nak dekat ngan orang lain. Dah pakai deadorant jenama ❌ tapi... tinggal kesan kat baju pulak.rm10✅✅✅
Sekarang bila dah try deadorant ketiak wangi by Ausfa Beauty ni ketiak dah takda bau.. wangi. Baju pun takda kesan lekat..
Best sangat..🥰
temerloh
13/06/2023
Alhamdulillah kedai dah ada signbord 👍❤️💐✅
06/05/2023
Alhamdulillah.... hampir 3minggu kaseh auni berniaga di Expo Raya Temerloh❤️❤️❤️...
tahun pertama berniaga di expo dan insyaAllah akan berniaga lagi untuk expo raya yang akan datang.
Terima kasih pada semua yang support dan sudi share rezeki dengan kami. Insyaallah panjang umur tahun depan kita berjumpa lagi.
simpan disini sebagai kenangan terindah❤️✅
06/05/2023
assaalamualaikum....
Jom singgah kedai kaseh auni beauty di bangunan arked mara Temerloh berhadapan balai bomba lama. moh kita Cuci mata dgn barangan KOSMETIK MURAH serendah RM5 JE..✅📌 yg penting sokmo dpt free gift🎁
📌Berminat blh klik link https://wa.me/c/60189005438,utk pertanyaan.
📌Blh terus walkin di kedai.
📌yg dekat blh COD, yg jauh blh POS.
📌sabtu mlm di cbst
📌ahad pagi di pasar pagi temerloh
03/05/2023
PINK BELLE WHITENING TREATMENT SOAP
sekarang packing edisi raya dari pink&belle Segak sungguh hijau pink😍
Best tau angpa bau Honeydew..semerbak 1 butik..
Sabun yang dapat membantu mencerahkan dan menghilangkan gatal² seperti eczema..menghaluskan kulit.. dengan bau yang sangat wangi dan menyegarkan badan kita...
Ibu-ibu yang hamil atau yang baru lepas bersalin pun sesuai guna.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
LOT B2, BANGUNAN ARKED MARA TEMERLOH
Temerloh
28000
Opening Hours
| Monday | 10:00 - 18:00 |
| Tuesday | 10:00 - 18:00 |
| Wednesday | 10:00 - 18:00 |
| Thursday | 10:00 - 18:00 |
| Friday | 10:00 - 18:00 |
| Saturday | 10:00 - 18:00 |
