Skin Dessert Temerloh

Skin Dessert Temerloh

Share

LOCAL TAPI LUAR BIASA

Frust dah cuba pelbagai produk tapi masih tak dapat selesaikan masalah JERAW

24/04/2022

Skin dessert memang takde kandungan bahan terlarang taw. Sejenis untuk melembap sambil merawat kulit muka. Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit type sensitif 😍😍

Recommended for:

🌸Kulit kering
🌸Jerawat n jeragat
🌸Tona tak sekata
🌸Bintik hitam
🌸Parut degil/lekuk

Photos from Skin Dessert Temerloh's post 11/04/2022

Hasil nyaaa bila pakai treatment moisturizer dari Skin dessert, bukan sekadar nak lembap skin tau.. Tapi repair skin korang yang bermasalah tu. ❤️

Kulit kusam, berminyak, kering pulih dalam 7 hari. Yang berholiday sampai skin burn tu sis suggest sgt skin dessert nie.

Nak raya ni, skin still problem? Jom try cepat ❤️

Photos from Skin Dessert Temerloh's post 10/04/2022

Tak lama lagi dah nak masuk syawal, tahun ni boleh ziarah saudara mara kan.. Ade ke kat sini yang masih tak confident nak jumpa saudara mara dengan keadaan kulit bermasalah tu?

K. Long nak bantu korang rawat kulit dalam bulan puasa ni, jangan risau sbb skin dessert ni selamat tiada mercury pun. 😉

Photos from Skin Dessert Temerloh's post 02/04/2022

Runsing kalau kulit bermasalah ni , dah laa focus point utama bila jumpa orang kan. Kadang stress sgt kulit bermasalah , mula lah tu takde kompident diri. 😞

Dulu k.long pun sama jee , lagi teruk tau. Skrg ni semakin oke , dalam banyak2 moist yg ni meresap tak rasa melekit 😍

K.long ready setok 👇
https://wa.link/krbyrc

30/03/2022

Good Morning Lovelies ❤

Semoga follower sis semua dimewahkan rezeki & dipermudahkan segala urusan hari ni yea.

Haaa nak rawat skin sebelum raya tu meh cepat² sopimm Skin Dessert dengan sis. Sebelum raya comfirm flawless. ❤

24/03/2022

Sape dah cuba cleanser dari skin dessert memang takkan cari yang lain, terus jatuh cinta pandang pertama 🙈

Kalau korang ada masalah kulit muka kering, memang recomended sangat guna cleanser skin dessert.

Pastu bergabung pulak dengan soothing moisturiser new formula, fuhhh makin lembap dan 2x ganda effect cerah 🥰

24/03/2022

Acne repairing serum SKIN DESSERT🧁

Antara Kebaikan serum Kayangan nie

✏️Mengurangkan kedutan pada wajah
✏️Merawat masalah kulit yang breakout
✏️Memudarkan parut jerawat dan jeragat
✏️Mengecutkan jerawat
✏️Melambatkan penuaan wajah
✏️Meredakan keradangan kulit

Bestt kan ❤️rasa love sangat dengan skin dessert . Masalah skin korang akan setel dengan saka kayangan nie. Barang high demand, tapi harga mampu milik 😍

Berkenaan? nak order mehhh wasap jee👇🏻
https://wa.link/imbdyb

24/03/2022

Skindessert moisturiser treatment ni best nyakmat taw, boleh bantu korang untuk pudarkan jeragat dan parut jerawat dengan penggunaan yang konsisten calitan hari2.

Dan paling best bila pakai skindessert ni skin jadi lebih moist 2× ganda,pearl powder untuk membuatkan skin korang nampak berseri, giteww.

No more kulit kusam lagi ye awak.

Recommended for
➡️ Kulit kering
➡️ Jerawat and jeragat
➡️ Tona tak sekata
➡️ Bintik hitam
➡️ Parut degil dan lekuk
➡️ Sunburn

Baby 5g : RM30
Mader 15g : RM69

https://wa.link/imbdyb

Photos from Skin Dessert Temerloh's post 22/03/2022

Hello , morning girlss .. ❤

Stay on pretty & healthy yea , dont forget to moisturize first before going out. 😘

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Address


Temerloh
28000