Skin Dessert Temerloh
LOCAL TAPI LUAR BIASA
Frust dah cuba pelbagai produk tapi masih tak dapat selesaikan masalah JERAW
24/04/2022
Skin dessert memang takde kandungan bahan terlarang taw. Sejenis untuk melembap sambil merawat kulit muka. Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit type sensitif 😍😍
Recommended for:
🌸Kulit kering
🌸Jerawat n jeragat
🌸Tona tak sekata
🌸Bintik hitam
🌸Parut degil/lekuk
11/04/2022
Hasil nyaaa bila pakai treatment moisturizer dari Skin dessert, bukan sekadar nak lembap skin tau.. Tapi repair skin korang yang bermasalah tu. ❤️
Kulit kusam, berminyak, kering pulih dalam 7 hari. Yang berholiday sampai skin burn tu sis suggest sgt skin dessert nie.
Nak raya ni, skin still problem? Jom try cepat ❤️
10/04/2022
Tak lama lagi dah nak masuk syawal, tahun ni boleh ziarah saudara mara kan.. Ade ke kat sini yang masih tak confident nak jumpa saudara mara dengan keadaan kulit bermasalah tu?
K. Long nak bantu korang rawat kulit dalam bulan puasa ni, jangan risau sbb skin dessert ni selamat tiada mercury pun. 😉
02/04/2022
Runsing kalau kulit bermasalah ni , dah laa focus point utama bila jumpa orang kan. Kadang stress sgt kulit bermasalah , mula lah tu takde kompident diri. 😞
Dulu k.long pun sama jee , lagi teruk tau. Skrg ni semakin oke , dalam banyak2 moist yg ni meresap tak rasa melekit 😍
K.long ready setok 👇
https://wa.link/krbyrc
Good Morning Lovelies ❤
Semoga follower sis semua dimewahkan rezeki & dipermudahkan segala urusan hari ni yea.
Haaa nak rawat skin sebelum raya tu meh cepat² sopimm Skin Dessert dengan sis. Sebelum raya comfirm flawless. ❤
24/03/2022
Sape dah cuba cleanser dari skin dessert memang takkan cari yang lain, terus jatuh cinta pandang pertama 🙈
Kalau korang ada masalah kulit muka kering, memang recomended sangat guna cleanser skin dessert.
Pastu bergabung pulak dengan soothing moisturiser new formula, fuhhh makin lembap dan 2x ganda effect cerah 🥰
24/03/2022
Acne repairing serum SKIN DESSERT🧁
Antara Kebaikan serum Kayangan nie
✏️Mengurangkan kedutan pada wajah
✏️Merawat masalah kulit yang breakout
✏️Memudarkan parut jerawat dan jeragat
✏️Mengecutkan jerawat
✏️Melambatkan penuaan wajah
✏️Meredakan keradangan kulit
Bestt kan ❤️rasa love sangat dengan skin dessert . Masalah skin korang akan setel dengan saka kayangan nie. Barang high demand, tapi harga mampu milik 😍
Berkenaan? nak order mehhh wasap jee👇🏻
https://wa.link/imbdyb
24/03/2022
Skindessert moisturiser treatment ni best nyakmat taw, boleh bantu korang untuk pudarkan jeragat dan parut jerawat dengan penggunaan yang konsisten calitan hari2.
Dan paling best bila pakai skindessert ni skin jadi lebih moist 2× ganda,pearl powder untuk membuatkan skin korang nampak berseri, giteww.
No more kulit kusam lagi ye awak.
Recommended for
➡️ Kulit kering
➡️ Jerawat and jeragat
➡️ Tona tak sekata
➡️ Bintik hitam
➡️ Parut degil dan lekuk
➡️ Sunburn
Baby 5g : RM30
Mader 15g : RM69
https://wa.link/imbdyb
22/03/2022
Hello , morning girlss .. ❤
Stay on pretty & healthy yea , dont forget to moisturize first before going out. 😘
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Temerloh
28000
