Diamond Gold Skincare

Diamond Gold Skincare

Share

organic product...

14/01/2024

DAY CREAM DG

Krim siang dg pun best sebab melindungi kulit dari sinaran UV dan mencerahkan kulit muka.

Bila dah tepek dekat muka takkan bercapuk walau berpeluh. Makin berpeluh semakin glowing gituhh 😍. Paling best biar tak pakai foundation pun muka mantain jak dari pagi sampai ke petang.

Nak sihat kulit muka kena pakai set diamond gold skincare sekali.

13/01/2024

JANGAN LUPE SEBELUM TIDUR CALIT2 SET MALAM DG SKINCARE DULU YA 🥰

🍁SERUM VIT E DIAMOND GOLD SKINCARE🍁

📌Membuang sel kulit mati
📌Menggalakkan pertumbuhan sel kulit baru dan merawat kulit bermasalah.
📌Menghapuskan jeragat, jerawat, parut & pigmentasi.
📌Mengecilkan Pori - Pori
📌Melembapkan dan menggebukan kulit.
📌Menjadikan wajah lebih mulus dan tona kulit sekata.
📌Menghilangkan kedut- kedut halus.
📌Menjadikan kulit muka selembut kulit bayi

TREATMENT CREAM (ALOE VERA)

☑ Membaikpulih Kulit Berminyak & Kering
☑ Menstabilkan PH Kulit
☑ Mencerahkan Kulit
☑ Merawat Tompok Hitam Jeragat
☑ Mengecilkan Liang Roma
☑ Memberikan Kelembapan Pada Kulit

NIGHT CREAM (KUNYIT)

☑ Memberi Pencerahan Untuk Kulit Gelap & Kulit Kusam
☑ Membantu Mengurangkan Jerawat
☑ Membantutkan Jerawat Yang Baru Nak Tumbuh
☑ Memudarkan Bekas Jerawat & Jeragat
☑ Melicinkan Kulit

Www.wasap.my/601121952894/DGskincare

Photos from Diamond Gold Skincare's post 12/01/2024

Mana nak cari skincare yang boleh cantikkan skin tanpa menipiskan ??? DG Skincare kan ada ! Skin jadi cantik dan sihat.Langsung tidak menipiskan..Tiada iritasi..Tiada merkuri dan bahan berbahaya.Selamat digunakan ❤️

😑"Saya tak s**a mekap"
😑"Saya nak nampak natural beauty"
😑"Suami saya tak s**a bedak tebal seinci"

Awak... Meh sini try DgSkincare..boleh kekal jelita walaupun tanpa mekap tebal 😍. 👇👇👇

❤KELEBIHAN DG SKINCARE❤

💕Terjamin Original by Diamond Gold Beauty HQ
💕Set skincare new edition 5 dalam 1
💕Mencerah & memutihkan kulit wajah
💕Menjadikan kulit wajah licin & gebu
💕Menaikkan seri wajah
💕Menghilangkan garis2 halus & tanda penuaan
💕Menghilangkan jerawat & bekas jerawat
💕Menghilangkan & mengurangkan kesan jeragat
💕Menanggalkan sel-sel kulit mati
💕Menghilangkan parut jerawat
💕Memulihkan masalah tona kulit tidak sekata
💕Tidak menggelupas
💕Sesuai utk semua jenis kulit
💕Sesuai utk lelaki & wanita
💕Bahan dari ekstrak buah buahan
💕Terbukti selamat digunakan
💕Tanpa Merkuri & Tanpa Hydroquinon.

JOM DAPATKAN SEGERA 😘

Photos from Diamond Gold Skincare's post 12/01/2024

Berminat nak join wsp Kira yer...

Www.wasap.my/601121952894/nkjoinkutudg

Photos from Diamond Gold Skincare's post 20/09/2023

Assalamualaikum...Hi...
InsyaAllah coming back soon...Lama dah tinggalkan dunia online business atas sebab2 tertentu..Mana yg nak risik2 tu boleh dm Kira yer ✌️

10/03/2023

Jom lenaaaa..
Aippp!!! Sebelum lena kita calit2 set malam Dg Skincare ni dulu ya..✌ Esok pagi cuci muka p**a dgn Apple Soap dg lagila terasa fresh bersih berseri 🤩🤩🤩

Step 1- cuci muka dg apple soap
Step 2-sapu dap2 serum vit E
Step 3-calit2 night cream dan lapiskan dgn aloe vera p**a(sapuan nipis sahaja)

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Temerloh
28000