Secret Correa Slimming Lotion

Secret Correa Slimming Lotion

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Secret Correa Slimming Lotion, Health/Beauty, Temerloh.

20/09/2023

Kejayaan sebenar, bawa orang lain berjaya bersama.

19/09/2023

Korang yang nak Turunkan berat badan tu. Akak Suggest buat Gut reset Dulu.

Photos from Secret Correa Slimming Lotion's post 07/09/2023

AMWAY NUTRILITE MOST FAVORITE SUPPLEMENT

🌸SET MERAWAT KULIT BREAK OUT🌸
Untuk merawat kulit muka yang break out, kita kena pulihkan dulu daripada dalaman. Caranya:
Konsisten dua supplement ni je dulu, boleh bantu untuk:
🛡kurangkan breakout
🛡hilangkan jerawat
🛡mencerahkan kulit kusam
🛡 memudarkan parut dan banyak lagi
✨ Untuk pengidap sinus, set ni juga mampu kurangkan kegatalan hidung juga selain antibodi lebih kuat dan melancarkan peredaran darah
Amalkan set ni je okay:
Salmon Omega
Bio C Plus
👸 Cantik luaran cantik dalaman.
👸 Healthy and glowing skin.

Rugi kalau korang tak grab sekarang! Tekan link untuk order 🫶🏻www.wasap.my/60165084378/Nutrilitemostfavorite

05/09/2023

VITAMIN WAJIB UNTUK KESIHATAN MENTAL

Sebenarnya bukan orang Malaysia kita je kuat kecam. Kat mana2 pun selagi nama dia socmed mmg mcm tu lah keberanian orang ramai menyuarakan isi hati mereka. Mcm2 warna hati ada hitam gelap cerah suci😅

Kt overseas pun banyak.

Tu semua benda kita x boleh control. Baik buka kuliah ustazah Asma Harun. Sejuk hati. Kita berhak memilih.

Dan kalau korang jenis cepat trigger, stress sampai x bleh tidur malam, jd overthinking jangan biarkan. Settle kan dengan amalkan B complex ni. Paling best B complex Amway ni ada folic acid sekali.

05/09/2023

Sebab nak bagi yang terbaik untuk anak2, kami pilih untuk join Amway....
Selain Quality product, di Amway juga kami boleh menjana income yg boleh diwarisi. Dan bnyak lagi Manfaat yg lain.

Semoga Azwa mampu Jana income untuk diwariskan pada anak²...
Modalnya hanya RM60, masa Dan kesungguhan.

Jom sama2 sebar Manfaat Dan dapat bantu lebih ramai orang yg memerlukan.

Adakah Anda Berisiko Mengalami Paras Kolesterol Tinggi? Amalkan Gaya Hidup Sihat untuk Jantung | AmwayNow 01/09/2023

Adakah Anda Berisiko Mengalami Paras Kolesterol Tinggi? Amalkan Gaya Hidup Sihat untuk Jantung | AmwayNow Tahukah anda bahawa perubahan gaya hidup boleh memainkan peranan dalam mengurangkan paras kolesterol? Dari memilih makanan sihat hingga pengambilan suplemen kesihatan, terokai 4 cara untuk mengamalkan gaya hidup sihat. Ketahui lebih lanjut di sini!

Photos from Secret Correa Slimming Lotion's post 13/08/2023

✨ARTISTRY SIGNATURE SELECT MASK✨

Mask Artistry ada 5 jenis, dan ada fungsi yang berlainan mengikut keperluan kulit kita, sebab semua orang ada masalah kulit yang berbeza.

Meh kami share fungsi-fungsi setiap mask ni okey! 😍

🌿 Hydrating Mask - Memastikan kulit yang kering terhidrat semula dan memberi lembapan yang lebih lama.

🕊 Brightening Mask - Mencerahkan dan menyegarkan semula kulit agar kelihatan lebih bersih dan berseri.

🍇 Polishing Mask - Berkesan membersihkan kulit-kulit mati untuk kulit yang berseri dan memberi kesegaran kepada kulit.

🍅 Firming mask - Memejalkan dan memperbaharui kulit untuk mencegah kedutan dan kendur.

🍋 Purifying Mask - Menyerap minyak yang berlebihan dan mengecilkan liang-liang pori muka dan mengeluarkan kekotoran kulit.

Yang penting, pakainya senang ja taw! 7 minit ja dah rasa best sangat. Untuk ibu yang sibuk dengan anak-anak, yang risau main tarik-tarik mask dengan anak, boleh try mask ni.

Rasa nak cubaaa tak?
www.wassap.my/60165084378/NAKMASKARTISTRY

12/08/2023

Bukan kaleng2 hotel... Padan sedap tidur....rupanya depa guna Tilam Dreamland..siapa nak rasa macam tidur hotel 5 bintang tiap2 malam jom tukar kepada Tilam Dreamland Amway..

Tak perlu beli tilam yang bayar bertahun-tahun,Tilam dreamland Amway 6x bayar, bayar kali pertama terus dapat barang..

Waranty 15 tahun. Tak perlu servis bulan2 sebab tilam Chiromax Dreamland ni anti hama, anta fungus, kalis air, Tak perlu diterbalik.

Kena banjir , tenggelam sekali pun tetap helokk bila cuci🥰

Siapa nak tilam Amway ni🙋 cepat roger Azwa Alias promo bulan Ogos sahaja 📢👇🏻

http://www.wasap.my/60165084378/TilamAmway

11/08/2023

Rezeki Hari Jumaat
Amway Bonus Masuk awal bulan ni.
Nak PRN kot...🥰

11/08/2023

Perkongsian diorang yg dah Cuba gut Reset memang sangat mengujakan...

Kurus tu bonus, tapi Sihat tu yang utama. Betulkan usus, InsyaAllah yang lain2 akan jadi mudah.

Amway tekankan weight management, bukan weight loss... Journey dia panjang. an Dan membuang je, cut nafsu makan je.
Perbaiki usus, perbaiki pemakanan Dan life style. Semua tu secara Tak langsung buat berat korang lebih mudah diurus.

Ramai yang cakap semakin kurang craving benda2 Manis. Sebb usus dah resetkan. JD xde la korang stress tgk orang makan tapi korang terpaksa tahan.... Kalau mkn pun sekadar merasa.

InsyaAllah, moga ada rezeki. Korang yg nk Cuba tu boleh roger2, ada EPP 4× BAYAR. Dan ada PWP saringan Kesihatan yg bernilai RM150 tapi korang hanya bayar RM60 je. Best kan...

Azwa Alias
http://www.wasap.my/60165084378/AmwayGutReset

10/08/2023

Khamis sudah Hari ni...
Hari ni Kita kemas lap2 habuk Kat kipas n TV. Ubah bunga hiasan yg mmg ada sepasu je Kat rumah ni🤣 buat syarat je...
Tapi mcm dah boleh tambah kot. Sebb anak dah makin besar. Alhamdulillah...

Sekarang Alhamdulillah makin semangat Dan rajin mengemas pula🤭. Mungkin sebb badan rasa cergas Dan bertenaga, mood pun makin baik. Kalau dulu malas memanjang, Dan cepat letih....
Sebab tu la kot Kita perlu juga makanan tambahan. Lagi2 dah semakin berusia. Nak harapkan Dari makanan yg Kita makan je mcm Tak cukup.

Double X ni share dengan Husband walaupun mmg kena remind sokmo xpe, janji nak makan. Sebb dia bekerja lagi2 la kena makan. Babah Humayra xpe dia ada 2nurse yg akan bawa supplement Dan air. Ibu tanya je dah makan belum? Nnt nurse dia dtg la berebut2 nk tolong.🥰

Harap ada rezeki nak grab DoubleX dgn harga RM90...
Jom sambung Masak plk
Kalau korang nak rasa bertenaga, boleh je DM
Azwa Alias

http://www.wasap.my/60165084378/AmwayDoubleX

09/08/2023

Morning korang... Baru Masuk dalam lepas berpagian Kat luar, Cari Vitamin D.🌞 Sambil2 cabut rumput, basuh kereta Dan sidai kain... Rutin mak2 sangat🤣

Nak bagitau Azwa mcm dh jumpa Tonik rajin mengemas rumah... Serious!
ni mcm partner utk Suri rumah. Spray2 terus nampak kesan... Licin, bersih, berkilat. Mmg buat kita happy sgt.

Paling best LOC ni lambat buat kain lap korang Kotor, kotoran yg melekat mudah dicuci...

Nak rasa kepuasan mengemas. Jom try LOC Multi-purpose Cleaner. tak Cuba Tak tahukan?

Azwa Alias
http://www.wasap.my/60165084378/AmwayLOC

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Temerloh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Culinary Team

Attire

Telephone

Website

Address


Temerloh
28000