Eskayvie Deffenz
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Eskayvie Deffenz, Beauty, cosmetic & personal care, Tumpat.
11/04/2022
Bulan-bulan puasa ni just kemam malam jer vitamin SUPERFOOD Pak Nil ni tapinya mampu mengurangkan masalah kastemer kita.
Mekasih ualls sebab percaya dengan kemampuan vitamin π₯°
Leh wasap direct link ni okayyy β€οΈ
http://Www.wasap.my/60192561486NakEskayvieDiffenz
14/03/2022
Pendek kata untuk segala sakit sendi, sakit pinggang boleh sembuh dengan vitamin jer uallss π₯°
Tak perlu nak beli macam-macam ubat. Hanya dalam 1 tablet jurr. Leh sembuh segala sakit badan. In Shaa Allah π€²πΌ
Sakit pinggang makin baik walaupun baru kemam ni 1 hari
http://Www.wasap.my/60192561486NakEskayvieDiffenz
11/03/2022
Rasa sedappp macam makan buah anggurr gittew. Tablet chewable masam-masam manis macam gula-gula TAPII lepas kemam vitamin ni effect dia sama macam kita makan ubat
Ramuan hebat cendawan susu harimau & buah camu-camu dalam vitamin ni diformulasikan oleh doktor perubatan yang bertauliah. Billboard tak usah cerita la terpampang kat mana-mana tanda produk yang dipercayai & diyakini ππΌ
Kemam jer terus hilang rasa selsema & sumbat hidung. Patutlaa ramai orang cari vitamin nii π₯°β€οΈ
http://Www.wasap.my/60192561486NakEskayvieDiffenz
07/03/2022
Sape-sape yang ada masalah batuk yang teruk boleh ikhtiar dengan vitamin hebat π₯°
Bukan sahaja mampu sembuhkan pesakit tapi mampu mengurangkan sakit dada & radang paru-paru akibat batuk non stop π
π
http://Www.wasap.my/60192561486NakEskayvieDiffenz
03/03/2022
Daripada produk ni mula-mula produk lagi sampai la sekarang amal vitamin Eskayvie Diffenz, emak pun disangka kakak fuhh!! terbakarrr π₯π₯
Memang Eskayvie Diffenz LOVER nihh ππ½ππ½
Umur dah nak cecah 60 dah tapi still awekk muda. Paling best, usia macam tu pun takde penyakit langsung. Allahu ! Memang sebakk gileerr dapat pedbekk camni. Titik air mata ! π₯Ί
http://Www.wasap.my/60192561486NakEskayvieDiffenz
28/02/2022
Jejaka yang mana ada bini tu. Jaga la bini betul-betul ok. Dorang dah banyak berkorban untuk family ualls tau π₯°
Apa salahnya sekali-sekala romantik sikit. Beli vitamin Pak Nil pun dorang dah rasa di hargai sangat-sangat. Sumpah ! π€πΌ
Aiii perempuan. So, sape yang nak faham perempuan kalo bukan perempuan jugakk kann. Betul takk gaisss ?? π
25/02/2022
Anak positif covid hari ini, esok dah baik demam. Sama sehari jer lepas kemam vitamin junior Pak Nil. Fuhh !
Dah la sedappp dengan rasa buah oren masam-masam manis. Nasib tak telan sekali dengan botol. Ketagih wehh π
Bila tengok perubahan pada anak dah sembuh, maknya terus nak JOINT BIZ cegah virus sambil-sambil jana income ππ»
04/02/2022
Kemam-kemam jer ualls tapi.. tapi mampu merawat ramai orang yang ada masalah astma daripada kecik.
Tablet bulat senang nak kunyah dengan rasa yang lazat. Sekali kunyah ketagih sampai termimpi-mimpi π€π€
Mak ayah beli macam-macam ubat nak bagi sembuh saluran pernafasan tapi semua tak menjadi. Memang kesian sangat sampai ke sudah guna inhaler π
30/01/2022
Jommm grab ! Prom0si HARI ni dan ESOK SAHAJA ualls. Dengan harga 107 korang dapat 1 Afeeya Cafe. 2 Afeeya Zeero & 1 pemanis ajaib (xeero) yang bagus untuk kesihatan π₯°
Jimattt 40 hengget berbanding harga biasa ! P0stage 5.40 jerrr ualls. Ninja hantar sampai depan rumah ππ
Pm Nana sekaranggg http://Www.wasap.my/60192561486NakPromosiKopi
27/01/2022
Anak ketagih nak gula-gula? Mengapa tidak mengambil Diffenz Junior?
Ia bukan sekadar vitamin biasa, malah ia diformulasikan dengan 6 bahan utama iaitu Cendawan Susu Harimau, Buah Camu-Camu, Vitamin C, Vitamin D, Multivitamin dan Kolostrum. Kesemua nutrisi ini penting untuk kekalkan kesihatan anak anda setiap hari π€€
21/01/2022
Hari ni D0NE SUBMIT 2 bot0l untuk menguatkan jantung & paru-paru si cumill pergi sekolah & berinteraksi dengan rakan-rakan setiap hari ππ
Dah ada vitamin Pak Nil rasa legaa sikit nak lepaskan anak-anak keluar rumah musim pandemik. Dorang ada 2x perlindungan extra daripada wabak v!rus ni π
100 hengget jer dah dapat 120 tablet vitamin SUPER FOOD perisa oren !
03/01/2022
Bila kita semua kena ambik d0s penggalak masing-masing dah risauu. Khuatir dengan effect lepas sun.tik π
So, korang jangan risau. Sebelum suntik tu kemam-kemam jer ni sejam @ 2 jam sebelum. Kandungan 4 bahan utama dalam vitamin ni menyebabkan takde side effect. Kita boleh buat rutin harian seperti biasa. In Shaa Allah π€
http://Www.wasap.my/60192561486NakVitaminEskayvie
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Tumpat
16200
