Maley's Skincare Korea
Product imported from Korea
- Skincare
- Cosmetics
- Accessories
06/12/2022
Skin Clarifying Cream🌱
Formulasi yang sangat unik sesuai dengan semua jenis kulit. Ianya adalah krim jerawat pertama yang meninggalkan tekstur ringan dan lembab yang melindungi kulit dari sinaran UV. Formula yang jauh lebih baik kerana mengandungi untuk merawat penuaan, bebas dari masalah kulit dan kulit kekal putih dan lembab.
Kebaikan Skin Clarifying Cream
✨Menghilangkan jerawat yang baru muncul dan menghindari jerawat muncul untuk masa akan datang
✨Mengawal lebihan minyak, menyegarkan kulit dan mensurutkan kemerahan akibat jerawat
✨Membaiki lapisan kulit yang rosak
✨Menghilangkan kotoran muka dan mengelakkan pori tersumbat
✨Melindungi kulit dari kerosakan akibat matahari
✨Menambah kelembapan kulit
✨Mengurangkan tanda tanda penuaan
06/12/2022
Uv Moisture Tone Up Cream 🌱
Sunscreen yang paling disukai kerana dapat mencerahkan dan melindungi kulit pada masa yang sama! Ianya boleh melindungi kulit dari UVA&UVB tambahan sunscreen ada SPF50+++. Sunscreen ini mengandungi fizikal dan chemical sunscreen! Paling best? Ia mampu melembabkan dan mengurangkan jerawat juga!
Kebaikan UV Moisture Tone Up Cream
✨Menyediakan perlindungan yang berkesan terhadap sinaran UVA dan UVB
✨Melembapkan kulit wajah serta merta
✨Mengurangkan jerawat
✨Memberi kesan cerah tanpa berminyak pada muka
✨Melindungi kulit dari jeragat dan kulit tidak sekata
✨Mengurangkan risiko kanser kulit
06/12/2022
Moisture Tone Up Cream🌱
Krim pelembab yang sejuk dan memberi impak kelembapan yang paling pantas. Ianya mengandungi antioksida, bahan hidrasi dan bahan rawatan kulit yang tinggi . Tekstur krim yang lembut dan halus senang meresap ke dalam kulit dan meninggalkan kesan cerah tanpa rasa berminyak pada kulit.
Kebaikan Moisture Tone Up Cream
✨Mengembalikan kesegaran dan mengekalkan kelembapan pada kulit sepanjang hari
✨Antioksida membantu menganjalkan kulit dan merawat kesan penuaan kulit
✨Melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran matahari
✨menghilangkan masalah kulit kusam dan mencerahkan kulit kembali
06/12/2022
Advance Hydrating Serum🌱
Serum inovatif pertama yang mengandungi polifenol yang terdiri daripda ekstrak tumbuh tumbuhan dalam kadar yang selamat dan berkualiti. Ekstark tumbuh tumbuhan yang dilengkapkan lagi dengan kandungan Niacinamide, panthenol, Adenosine dan juga Asid Lactobionik yang mana melicinkan kulit wajah, menyegarkan dan mengecutkan jerawat dan sumber utama untuk mengelakkan penuaan.
Apa kebaikan Advance Hydrating Serum
✨Mencerahkan dan mengekalkan kelembapan pada kulit
✨Merawat Jeragat, parut dan mengurangkan garis penuaan
✨Mengawal minyak dan mengecilkan pori
✨Merawat jerawat dan menyegarkan kemerahan pada wajah
✨Mengandungi antioksida yang boleh mengelakkan kerosakan akibat sinaran matahari
✨Merawat lapisan kulit yang rosak
06/12/2022
Hydrating Skin Toner🌱
Bahan bahan yang terkandung menawarkan kelembapan dan kelegaan terutama sekali untuk kulit kering. Ianya sesuai untuk semua jenis kulit kerana formula diformulasikan secara teliti. Toner ini mengurangkan kawasan kulit berminyak dan membuatkan kulit wajah lebih sekata , lembut dan cerah. Ianya adalah rutin harian yang wajib selepas mencuci muka dan mampu menghilangkan makeup yang masih tersisa.
Kebaikan Hdrating Skin Toner
✨Memperbaharui kulit wajah disebabkan antioksidan yang tinggi
✨Merawat dan menyegarkan kulit kering
✨Boleh hilangkan kemerahan jerawat aktif
✨ kulit menjadi sihat dan cerah
✨ menguatkan lapisan kulit
06/12/2022
Hydrating Facial Wash 🌱
Formula yang cepat dan pantas untuk mencuci semua sisa makeup dan kotoran degil. Ianya turut mengaturkan PH wajah menjadi normal. Formula ini menghasilkan buih yang lembut tapi sangat berkesan untuk menghilangkan pori pori yang tersumbat. Paling best? Tiada rasa kering dan tegang selepas mencuci muka.
Kebaikan Hydrating Facial Wash
✨kandungan Antioksidan yang tinggi boleh melindungi kulit dari kedutan
✨kulit kekal lembab dan segar sepanjang hari
✨Dapat mencuci kulit wajah dengan sempurna tanpa rasa iritasi
✨Menghilangkan kotoran yang tersumbat di dalam pori
🧨3 Cara untuk hilangkan parut
1)Exfoliate skin 2/3 kali seminggu
-Exfoliate sangat sangat penting. Atleast seminggu 2 kali kita kena exfoliate skin. Sebab apa? Sbb our skin dalam sehari akan menghasilkan berjuta juta sel kulit baru&sel kulit mati.sel kulit mati akan berpindah ke lapisan luar iaitu epidermis.sel kulit baru take place lapisan paling dalam . Jadi kalau tak exfoliate our skin, skin kita akan tersumbat dengan minyak & membuatkan kulit kita jadi kering.
2)Pelembab
-kulit kita ni ada natural moisture which our skin contain of water & keep our skin untuk lembab & kulit tak kusam. Kalau kita tak pakai pelembab kita akn rasa kulit jadi kering sbb water dalam skin tak lock dengan any moisturiser.
3)sunscreen
- sunscreen ni penting! Sbb dia halang sinaran uva&uvb untuk pe*****te masuk terus dalam lapisan yang paling dalam. So dia takkan buat skin kita nampak cepat tua& elak dari naik jeragat
Nak tahu apa lagi? Comment di bawah
21/11/2022
SKIN CLARIFYING CREAM💜
formula yang sangat unik sesuai dengan semua jenis kulit. Ianya adalah krim jerawat pertama yang meninggalkan tekstur rungan dan lembab dan melindungi kulit dari sinaran uv. formula yang jauh lebih baik kerana mengandungi bahan utama yang telah dibuktikan oleh hasil kajian untuk merawat penuaan, bebas dari masalah kulit dan kulit kekal putih dan lembab
Kebaikan Clarifying cream :
✨Menghilangkan jerawat yang baru muncul dan menghindari jerawat muncul untuk masa akan datang
✨Mengawal lebihan minyak , menyegarkan kulit dan mensurutkan kemerahan akibat jerawat
✨Membaiki lapisan kulit yang rosak
✨Menghilangkan kotoran muka dan mengelakkan pori tersumbat
✨Mengurangkan tanda tanda penuaan
HOW TO PURCHASE :
www.wasap.my/60145119881/Krimjerawat(Admin1)
www.wasap.my/60107633736/Krimjerawat(Admin2)
21/11/2022
KEISTIMEWAAN UV MOISTURE TONE UP CREAM (SUNSCREEN)💜
🌸Melindungi dari UVA&UVB yang boleh menyebabkan sunburn
🌸Mencerahkan kulit
🌸Merawat kulit dari masalah jerawat dan jeragat
🌸Mengelakkan kedutan pada muka
HOW TO PURCHASE :
www.wasap.my/60145119881/Sunscreen(Admin1)
www.wasap.my/60149683896/Sunscreen(Admin2)
21/11/2022
MOISTURE TONE UP CREAM💜
Krim pelembap yang sejuk dan memberi impak kelembapan yang paling pantas.Ianya mengandungi antioksida, bahan hidrasi dan bahan rawatan kulit yang tinggi.tekstur krim yang lembut dan halus senang meresap ke dalam kulit dan meninggalkan kesan cerah tanpa rasa berminyak pada kulit.
Kebaikan moisture tone up cream?
🌱Mengembalikan kesegaran dan mengekalkan kelembapan pada kulit sepanjang hari
🌱Antioksida membantu menganjalkan kulit dan merawat kesan penuaan kulit
🌱Melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran matahari
🌱Menghilangkan masalah kulit kusam dan mencerahkan kulit kembali
How to purchase :
www.wasap.my/60145119881/Pelembab(Admin1)
www.wasap.my/60149683896/Pelembab(Admin2)
21/11/2022
ADVANCE HYDRATING SERUM
Serum inovatif pertama yang mengandungi Polifenol yang terdiri daripada ekstrak tumbuh tumbuhan dalam kadar yang selamat berkualiti.Ekstrak tumbuh tumbuhan yang dilengkapi lagi dengan kandungan Niacinamide, Panthenol , Adenosine dan juga Asid Lactobionik yang mana melicinkan kulit wajah, menyegarkan dan mengecutkan jerawat dan sumber utama untuk mengelakkan penuaan.
How to purchase :
www.wasap.my/60145119881/serum(Admin)
www.wasap.my/60149683896/serum(Admin2)
21/11/2022
HYDRATING TONER MALEY’S SKINCARE
Toner Maley’s ni membantu memberi kelembapan pada kulit dan mengekalkan kelembapan.Bila cukup kelembapan tiada lagi masalah kusam dan kering tau!
Amalkan 2 kali sehari siang dan malam.Paling best toner Maley’s ni bantu repair skin barrier. Skin barrier sangat penting untuk dapatkan kulit yang sihat 🌸
How to purchase :
www.wasap.my/60145119881/Toner(admin)
www.wasap.my/60149683896/Toner(admin2)
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Website
Address
50 Jalan MANGGIS
Ulu Tiram
81800
Opening Hours
| Monday | 09:00 - 18:00 |
| Tuesday | 09:00 - 18:00 |
| Wednesday | 09:00 - 18:00 |
| Thursday | 09:00 - 18:00 |
| Friday | 09:00 - 18:00 |
| Saturday | 09:00 - 18:00 |
