Calit calit cantik dan sihat
Krim hormone terbaik dengan hanya Calit calit dapat selesaikan pelbagai masalah wanita
07/01/2020
5 Makanan Yang Bagus Untuk Menjaga Kesihatan F***j Anda
Adakah uols sentiasa menitik beratkan kesihatan f***j uols?
F***j yang sihat sebenarnya bersifat asid dan mengandungi bakteria baik yang membantu mencegah jangkitan dan mengekalkan paras pH yang normal.
Jika kesimbangan ini terganggu, boleh menyebabkan ketidakselesaan atau jangkitan f***j.
Tapi tahukah anda yang ada sesetengah makanan dan minuman juga boleh menolong menjaga f***j yang sihat, melegakan ketidakselesaan, mencegah infeksi, dan menjanjikan aksi hangat dalam bilik?
So hari ni iolss nak kongsi dengan uolss 5 makanan yang baik untuk kesihatan f***j.
1. TEH HIJAU
Haa bagi yang tak tahu, teh hijau ni boleh merawat kencing kotor. Penemuan baru menunjukkan catechin (sejenis flavonoid yang memerangi penyakit), dalam minuman ini mempunyai kesan antimikroba yang kuat. Ia boleh membantu melawan kencing kotor. Minum 2 - 3 cawan sehari untuk elak kencing kotor.
2. IKAN TINGGI ASID LEMAK OMEGA-3 UNTUK SENGGUGUT
Kerap senggugut bila datang bulan? Makan ikan yang kaya dengan asid lemak omega-3. In Syaa Allah sakit akan reda.
Sebenarnya kekejangan ni disebabkan oleh pelepasan prostaglandin ,yang membantu otot-otot rahim untuk mengecut dan lapisan dinding uterus untuk tertanggal.
Asid lemak omega-3 dalam ikan salmon dan tuna boleh mengurangkan keradangan dan membantu melegakan kesakitan.
3. PROBIOTIK UNTUK MENCEGAH JANGKITAN YIS
Secara semulajadi, f***j kita penuh dengan lactobacillus, sejenis bakteria baik yang membantu f***j mengekalkan paras pH yang sihat.
Bagi mengekalkan keseimbangan bakteria yang sihat untuk menggalakkan paras pH yang baik agar menggalakkan pertumbuhan lactobacillus yang sihat uolss boleh makana makanan yang ditapai dan kaya dengan probiotik seperti yogurt biasa, kimchi, tempe.
4. SOYA UNTUK F***J YANG KERING
Kekeringan f***j berlaku apabila badan uolss tu kekurangan estrogen yang menjaga ketegangan tisu dan pelinciran yang baik.
Bagi mereka yang menyusu anak, dah putus haid, melahirkan anak, dan juga menggunakan ubat alahan dan ubat selesema, paras estrogen boleh berkurang.
Jadi uolss boleh amalkan memakan produk soya yang tidak diproses seperti tauhu, ataupun tempe kerana soya mengandungi sebatian tumbuhan estrogen yang meniru isoflavin. Ia juga bersifat hidrofilik dan boleh menarik air ke tisu anda.
5. EPAL UNTUK AKSI HANGAT DI BILIK TIDUR
Kajian yang diterbitkan dalam Arkib Ginekologi dan Obstetrik menunjukkan wanita yang memakan lebih dari satu biji epal sehari lebih senang terangsang dan mempunyai fungsi seksual yang lebih tinggi berbanding mereka yang kurang memakannya.
Bagusnya makan Buah epal sebab mengandungi phloridzin, sebatian yang meniru hormon seks wanita estradiol.
07/01/2020
MALUNYA ORANG TEGUR NAMPAK TUA DARI USIA SEBENAR
Mulut orang nak diselotip kang jadi gaduh. Asyik laa nak tegur sis. Muda lagi tapi kenapa nampak tua ek? Jeragat makin meriah. Masalah penuaan makin ketara. Argg! tak s**a tak s**a.
Kalau boleh 24 jam rasa nak pakai earphone tau. Dari dengar kata kata sinis orang baik dengar lagu.
Yok la cari kat internet kot ada jumpa penawar. Terbaca la tentang satu krim ni. Cara guna pun mudah calit kat 3 nadi, kesan sepantas 15 saat. Wow! biar betul?
Rupanya memang betul la. Sis baru guna sebotol tau, dah nampak ketara jeragat makin hilang. Kulit pun makin moist jer bila sentuh. Macam kek Coklat dilimpah coklat cair tu, moist jerr.
Satu botol 15 gram jer tapi tahan dekat 2 bulan tau. Jimat kan? Sis pun dah dapat atasi masalah penuaan dan kulit makin tegang. kulit cerah pulak tu. Tanpa belanja besar pun boleh cantik.
Dah boleh buang jejauh la earphone ni. S**a pulak dengar orang asyik tegur "umur berapa ni? kulit cantik". Bila sebut dah 29 tahun semua tak percaya.
Krim WD ni selamat untuk semua jenis kulit tu yang seronok nak konsisten. Power kan khasiat pueraria mirifica dan niacinamide dalam krim ni. Kini sis lebih yakin depan orang ramai.
Korang grab lah sekarang, sebab offer 20% tengah berlangsung dan ada lucky draw. Hadiah best best tau. Kot rezeki korang menang 2 tiket percuma percutian ke Bali, Indonesia. Kan syok tu.
Hari ni sis baik hati nak belanja postage kepada 30 orang terawal order. Jom klik link
www.wasap.my/60127609313/wdta
www.wasap.my/60127609313/wdta
www.wasap.my/60127609313/wdta
25/12/2019
CARA penggunaan WDTA ni mudah, tak sampai 3 minit pon dah setel. sapu sapu kat bahagian nadi je.
❤️ nadi kedua pergelangan tangan kanan
❤ nadi kedua belah leher
❤ bahagian (ari) rahim wanita.
Itu je 3 STEP mudah yang sangat menjimatkan masa. Almaklumlah orang pompuan zaman skang bz kan ?Mesti nak produk yang mudah, selamat dan BERKESAN itu yang paling penting.
WDTA memang memenuhi kriteria tersebut.InshaAllah.
nak dapatkan promosi *JIMAT RM40*? Tinggalkan num telefon atau wasap Sekarangg..
www.wassap.my/60127609313/wdta
25/12/2019
NAK CANTIK MACAM RATU,MEH RAWAT WAJAH KITA DULU
Seronok nye bila tengok muka orang cantik. Pakai apa pon cantik. Tudung tak betul pon cantik. Tak make up pon masih lagi nampak cantik. Berseri-seri je selalu.
Hmmmm.. Apalah rahsia mereka ek?😫
Tapi..
bila tengok muka sendiri. Habis semua masalah kulit muka ni ada. Kulit berminyak ada., Jerawat ada, Tona tak sekata ada, macam-macam adaaa. Macam astro dah. Bila nak jumpe rakan-rakan mesti beribu alasan yang sis akan bagi. Bukan sombong, tapi sis segan sangat nak berdepan dengan mereka.
Lepas tu mula lah terus nak rasa sedih. Nak meraung kuat-kuat bawah tangga. 😭 Biar lah banjir rumah ni dek air mata ni pon takpe. Kalau itu lah yang boleh buat kan muke sis cantik seperti orang lain.
Tapi nangis macam mana pon bukan lah jalan penyelesaian sebenarnya. Sampailah sis jumpe dengan 1 produk kecantikan ni. Bukan setakat cepat berkesan.
Malah mudah betul nak guna dan di bawa kemana-mana. Jimat masa sis yang selalu sibuk dengan urusan kerja dan keluarga.
Sis suke sangat nak share dengan uolls. Disebabkan produk ni. Sis sekarang semakin aktif join aktiviti luar. Seronok sangat.😍
Sebab sis dah tak payah nak rasa malu untuk berdepan dengan semua orang. Paling penting dalam produk ni yang sis s**a adalah bahan yang boleh buang kan toksin dalam badan kita. Uolls kena tahu.
Toksin ni sentiasa ada dalam badan kita tau. Sebab toksin ni banyak datang dari makanan dan juga udara. Sebab tu lah masalah kulit muka kita senang sangat nak datang singgah malah tinggal kan kesan.
Jadi uolls nak tahu apa rahsia sis yang makin cantik dan nampak muda ni?
Jawapannya adalah WOMEN DESIREE. Banyak sangat kebaikan dari produk ni. Kang jenuh pulak sis nak cerita semuanya dekat sini kan.
Sooo...
Siapa yang nak tahu lebih banyak kebaikan tentang produk ni. Dan Siapa yang masih TERCARI-CARI produk kecantikan yang berkualiti.
Jangan lah malu-malu nak say haii kat pintu inbox kita tu.Meh nak bantu uolls jadi lebih cantik molek githueww. 😊
www.wassap.my/60127609313/wdta
Kenapa calit Di Nadi wdta
KENAPA MESTI CALIT DI NADI?
"Saya pelik kenapa sapu di nadi tapi kesannya nampak dimuka?
Saya tengok testimoni semuanya cantik jelita apa fungsi sapu di nadi sis?"
Ok meh saya xplain bagi awak faham betul-betul. Kalau nak cantik kena hadam apa yang nur nak explain nie betul2 tau. Baru lah tak ragu-ragu lagi nak cuba.
Nadi adalah tempat dimana duduknya PEMBULUH DARAH. Pembuluh darah adalah tempat di mana darah dipam laju mengalir ke seluruh badan. Jadi kandungan WD yang meresap pantas ke dalam pembuluh darah akan pantas meresap mengikut aliran darah tanpa sebarang tapisan.
Contohnya, dalam kandungan WD ada egen pemutih iaitu gluthatione dan arbutin. Khasiat bahan dalam WD akan terus masuk ke pembuluh darah dan mengangkut ke seluruh badan kita. Sebab tu makin lama calit kulit cerah seluruh badan. Calit-calit sahaja masalah kulit selesai.
Bahan yg terkandung dalam WD dirumus khas untuk masalah kulit dan diperhalusi dengan teknologi nano dimana lebih pantas menyerap. dah paham ke tak? Bestkan WD just calit-calit je tak susah pun. Tak payah minum, tak payah telan just calit je.
01/10/2016
bermula SEKARANG.....📢
PERCUMA 2 unit WDEC untuk 2 pelangan Bertuah 😍
🎁🎁🎁🎁🎁🎁Nini nak bagi FREE 2 UNIT WDEC jerrrr...
SYARAT-SYARAT:
✅ WAJIB beli wdec dgn Nini start (1 oktober - 31 oktober)
✅LIKE dan SHARE write post di wall masing-masing
✅Nini akan masukkan nama PEMBELI dlm tabung untuk undian...
✅Beli 1 unit wdec, layak untuk 1 nama
Beli 2 unit wdec, layak untuk 2 nama
dan seterusnya....
✅ 1hb November Nini akan umumkan 2 nama yg bertuah tu...
😘😘😍😍😍
BERMINAT??
Meh order cepat
Pm/whatsapp :
Nini 📲 +60127609313
Nini 📲 +60127609313
Nini 📲 +60127609313
26/09/2016
Orang perempuan kene ALERT 📌📌
SENGUGUT :
Dah sengugut tak berubat.. awak ingat sengugut main-main.. boleh jadi penyebab susah hamil tau..
KEPUTIHAN :
Keputihan banyak buat tak tau.. awak ingat main-main.. bila bersama, dia makan sperma tau, macam mana nak ngandung??
Keputihan adalah satu SIGNAL besar yang tubuh sedang bekerja dengan lebih 'penat' dan kurang sihat.. ada keputihan mesti ada rambut gugur, migrain, cepat marah, moody, rasa tak confident, dan kalau tak ditangani dengan segera akan menyebabkan jangkitan..
PERIOD TAK DATANG :
Period berbulan-bulan tak datang.. awak ingat main-main.. hormon awak problem tu..
Macam-macam lagi kalau nak di bagi contoh..
Luar dalam kene la lawa..
Bila sihat dalaman, automatik muka pun akan jadi lagi LAWA 😍😍
Sayangi diri anda 💜💜
Jom RAWAT sebelum MELARAT!! 😢😢
08/09/2016
Ramai yg tertanya2 kenapa eh lepas pakai wdec badan tetiba panas & rasa nak demam?
Malah ada yg demam berlarutan sampai seminggu?
Ok. Ini jawapan nya. Silakan baca.
Terima kasih ☺
26/08/2016
Zasssss WDEC smpai lagi
😍😍😍😍
Cepat grab sebelum promosi tamat uolsss 📢📢
Lambat bertindak lambat la nak sihat & cantik 🙊🙊
Org lain makin kebavoomm xkan nak tengok je 😜😜
Cepat tebus DISKAUN RM20 dgn Nini dgn kadar segera
PM/WHATSAPP +6012-7609313
DARI MANA DATANG TOKSIN????
💖Toksin pada badan kita datang samada dari persekitaran atau dari dalam badan kita sendiri. Ia masuk ke dalam badan melalui macam-macam cara seperti :
💖UDARA : udara yang mengandungi asap, bahan kimia, racun dan bahan cemar lain disedut masuk ke dalam badan
💖MAKANAN/ MINUMAN : makanan atau minuman yang tidak bersih atau dimasak mungkin mengandungi sisa racun, bahan kimia dan sebagainya.
💖UBATAN : Ubatan sintetik dan vaksin juga boleh menyebabkan toksin bertambah dalam badan.
💖RADIASI : pendedahan terhadap sinar x-ray, bahan radioaktif dan gelombang mikro
💖MAKANAN TIDAK HADAM : makanan yang tidak hadam dan tinggal akan usus akan mengalami tindakbalas biokimia dan meracuni tubuh anda dari dalam
💖DEHIDRASI dan MALNUTRISI : kekurangan air dalam badan boleh menyebabkan tindakbalas enzim, sistem imun dan saraf yang meracuni sistem manusia
Tanda-tanda anda perlu DETOX
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Masalah penghadaman
Sembelit
Sakit kepala
Jerawat
Penuaan pra-matang
Letih
Berat badan berlebihan
Insomnia
uuuollsss ada tak tanda tanda masalah di atas..kalau ada jangan biar lama lama ok..jom calit calit WDEC 😍
SALAH SATU FUNGSI UTAMA WDEC IALAH MEMBUANG TOKSIN DARI DALAM BADAN 👍👍
so uuolsss konsisten kan sapuan WDEC dan minum air secukupnya..in shaa allah badan akan bertambah sihat dan cantik luar dalam 😊
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kg Sg Tiram
Ulu Tiram
81800
